Chris

4.2K 81 12
                                    


"Çok acı çekiyorum, kurtar beni" Chan odanıza girerken yastığınıza sızlanıyorsunuz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Çok acı çekiyorum, kurtar beni" Chan odanıza girerken yastığınıza sızlanıyorsunuz.

Yayılmış vücuduna kıkırdar ve aldığı paketi masanın üzerine bırakır.

"Rahat ol, sana gelmiş geçmiş en iyi masajı yapacağım" diyor.

Siz rahatlayınca şifonyerinizden losyonunuzu alır ve yatağınıza yanınıza oturur.

"Gömleğini çıkar ve bana hasarı göster" diye talimat veriyor.

Gömleğini çıkarıyorsun, dikkatsizce fırlatıyorsun ve sağ omzunun arkasını işaret ediyorsun. Chan'ın önünde üstsüz olmak utanılacak bir şey değildi, ikiniz de daha önce diğerinizi  üstsüz gördünüz, çünkü ikiniz de böyle uyuyorsunuz. Üstsüz.

Önünüze yatarsınız ve o sırtınıza tırmanır, böylece sırtınıza oturur ve eline biraz losyon sıkar.

"Sutyen askılarını hareket ettirebilir misin?" O sorar.

Tüm sutyeninizi çıkarıp tekrar rahatladıktan sonra başlıyor. Losyonu sırtınızın ve omuzlarınızın her yerine sürüyor, sonra başparmaklarını kaslarınıza bastırıyor ve kaslarınızı çevreliyor.

"Siktir, bu çok iyi hissettiriyor" diye inliyorsun çarşaflarına.

Chan senin üstünde kıkırdadı ve sırtını kaldırmaya devam etti ve başparmaklarını ağrıyan omzuna bastırarak senden bir inilti daha kazandı. (Masaj şu anda kulağa çok hoş geliyor)

"Omzundaki düğüm çok saçma, mola vermeyi öğrenmen gerek" diye ders verdi.

"İşkolik dedi" diye homurdanıyorsun

Bu sefer dirseğini omzunuza iter ve sizi incittiğini düşünerek hareketlerini sürdürmesine neden olan zevkli acıya ağlarsınız.

"Siktir, Chan. B-bunu bir daha yap, lütfen" diye inledin.

Chan ne demek istediğini bilse de, pantolonunun içindeki kafanın bunu başka bir şekilde algılamasını engelleyemedi. Gözlerini kapatıyor ve derin bir nefes alıyor ve bu kutsal olmayan düşüncelerden kurtulmaya çalışıyor.

Devam ediyor ve istediğini yapıyor, dirseğini tekrar omzuna bastırıyor ve kendini hazırlıyor.

"Aman tanrım evet. Tam orada" diye inliyorsun yine.

Bu sefer Chan hızla ayağa kalkar ve kendini senin vücudundan uzaklaştırır. Yastığınızı alır ve titreyen elini saçlarının arasından geçirirken kucağına yerleştirir.

"Chan, iyi misin?" sen sorarsın.

Ayrıca oturmadan ve ona bakmadan önce bir yastık alıp çıplak göğsünüzün üzerine koyarsın.

Şu anda eşofmanını zorlayan ve utanç içinde gözlerinden kaçan sertleşmiş organının üzerindeki yastığı daha sıkı tutarken yanaklarındaki sıcaklığı hissedebiliyordu.

"Chan?" Tekrar söylüyorsun, endişeli gözlerin ona odaklanıyorsun.

Bir saniyeliğine sana bakar ve tekrar aşağı bakar.

"Uh-uhm- bilmiyorum ben-" Hayal kırıklığıyla homurdanıyor ve sana dik dik bakıyor.

"Ne? tükür şunu" diye ısrar ediyorsun.

"Ben-sen...benisertleştirdin" diye gevezelik ediyor.

Şaşkınlıkla ona bakıyorsun ve kafanı sallıyorsun.

"Umarım söylediğin hiçbir şeyi anlamadığımı biliyorsundur-"

"Beni sertleştirdin dedim, tamam mı?!" seni keser.

Sözüyle gözleriniz genişler ve kızarırsınız. "O-oh.. özür dilerim.."

O iç çekip elinizi elinin üzerine koymadan önce ikiniz de bir süre sessizce oturuyorsunuz.

"Üzgünüm, sana bağırdığım için .. Banyoyu kullanacağım ve uh .. kendimi düzelteceğim" diyor.

Yastığınızı bırakır ve ayağa kalkar, ama o daha uzaklaşamadan, elini yakalar ve onu yatağa geri çekersiniz. Sırt üstü düşer ve sana şok içinde bakar.

"İstersen sana yardım edebilirim. Yani benim hatam" teklifini veriyorsun.

Chan biraz kekeliyor ve isteğinizi işlemeye çalışırken zihni hızla yanıp sönüyor. Bunun ikiniz için ne anlama gelebileceğini biliyordu ve bunun her şeyi değiştirebileceğini biliyordu, ama ona böyle bakarken sizi kim reddedecekti.

"Zorunda değilsin, y/n" diyor sana geri çekilmen için bir şans vermeye çalışırken.

"Biliyorum.. ama istiyorum" diye başını sallarsın

Seni kucağına çeker ve ellerini göğsüne koyar. Kalçalarını yavaşça onun üzerinde gezdirirken gözleri zaten çıplak göğüslerindeydi.

Oturur ve rahatça kendini yatak başlığına yaslar ve kalçalarınızı daha sıkı kavrar.

Kalçalarınız onunkinin üzerinde yavaş daireler çizerek hareket ediyor, gözlerinizi kapatıyor ve başınızın arkasına atılmış kafasına bakıyorsunuz ve aralık dudakları zevkle yumuşak homurdanmalarını bırakıyor.

Ellerin onun omuzlarında ve kendini ona karşı daha çok ve daha hızlı itiyorsun. Ellerinden biri vücudunuzu yukarı kaldırıp göğsünüzü sıkmadan, sonra arkanızdan hareket edip sizi ona doğru itmeden önce kıçınızı kavrarken zevkle tıslıyor.

İkiniz de diğerlerinin ağzına doğru inlerken, onun dudakları ateşli bir öpücükle sizinkileri yakalar, eli kıçınıza geri döner ve sizi ona karşı daha sert iter.

"Aman Tanrım" diye inlersiniz, gözleriniz döner.

Çenenizi öper, omzunuza küçük bir iz emer, köprücük kemiğinize doğru iner ve başka bir iz bırakır.

"İsa, pantolonuma boşalacağım" diye boynuna doğru inliyor, kalçaların daha hızlı hareket ederken bir kurtuluş arıyor.

Parmakları pijama şortunun önünde gezinip klitorisini ovarken yüksek sesle inledin. Ellerin arkanda, sen ona sürtünürken ve onun parmakları umutsuzca orgazmını kovalarken Chan'ın bacaklarının üzerinde duruyorsun.

Bir saniye sonra boşalırsın, kollarını Chan'ın boynuna sararsın ve yükseğinden çıkarken sevgili hayatın için ona tutunursun. Kafası omzunuza düştüğü için kısa bir süre sonra yüksek sesle "siktir" diyerek boşalır.

Chan omzunuza doğru gülmeye başlamadan önce ikiniz de orada birbirinize sarılıp nefeslerinizi düzenlemeye çalışıyorsunuz.

"Ne?" Sen sorarsın.

"En iyi arkadaşım az önce beni pantolonuma boşalttı" diyor kıkırdayarak ve sana gülümsüyor.

Yüzün tekrar kızarır ve onu kendinden uzaklaştırırsın. Gülme krizine girer ve seni kaldırıp banyoya gitmeden önce sana sarılır.

"Duş zamanı prenses!" diyor kıçına bir tokatla.

Stray Kids - Çevirileri 2 √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin