Lee know🛇

7.2K 67 18
                                    


Konu: "ağzına birşeyler almayı çok sevdiğinden bundan zevk alabileceğini düşündüm..."
Çeviri yapılan tumblr: @kpopblurbs
Uyarılar: sub!Minho x dom!kız arkadaş!kadın okuyucu, gloryhole/glory-hole*, anonim oral seks, eşcinsel içerik
Çevirmen notu: gloryhole/glory-hole* nedir?  Türkçede 'Zafer Deliği' olarak geçen gloryhoul/glory-houl ilk başlarda eşcinsel erkeklerin arzularını yerine getirmek bakımından ortaya çıktı. Umumi tuvalet kabinlerinde penisin geçeceği 10-5 cm kadar delikler açıldı ve anonimlik söz konusuyken iki taraf da başta oral seks olmak üzere anal ile birlikte kadınların da bu uygulamayı kullanması sonucu vajinalin de eklendiği cinsel birliktelikler kuruldu, günümüzde 'seks oyuncakları dükkanları(sex shop, sex toys shop)' gibi yerlerde iki yan yana oda ve odalar arası bir delik kullanılarak yapılan cinsel uygulamadır.
    

Minho, arabanın yolcu koltuğunda kıpır kıpırdı, ona söylediğin tek şey, zevk alacağı bir yere gideceğinizdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Minho, arabanın yolcu koltuğunda kıpır kıpırdı, ona söylediğin tek şey, zevk alacağı bir yere gideceğinizdi. Sen arabayı sürerken huzursuzdu, onu götürdüğün yer oldukça uzaktaydı. Yine de sürüşü yapmak zorundaydınız, bunun gibi yerleri bulmak zordu. Pis görünümlü bir binanın önüne çektin, pencereleri karartılmış ve duvarlarında birçok yasadışı şey olmuş gibi görünüyordu. Sen park ettikçe daha gerginleştiğini hissedebiliyordun, "Söz veriyorum bundan zevk alacaksınız." sinirlerini yatıştırmak için dizine bir el koyarak dedin.

İkiniz de arabadan indiniz ve onu içeri götürdün, aradığın şeye sahip olduklarından emin olmak için dükkanı daha önce aramıştın. Minho'ya baktın ve binaya girerken gözlerinin genişlediğini izledin, duvarları kaplayan seks oyuncakları ona bu mağazanın ne olduğu hakkında iyi bir fikir veriyordu. Tezgaha doğru yürüdün ve onu dükkânda dolaşmaya bıraktın. Sen çalışanlardan biriyle konuşurken dikkati dağıldı, seni aradığınız şeye yönlendirdiler ve zaten telefonda verdikleri talimatları uyguladılar. Onlara yardımları için teşekkür ettin ve Minho'ya geri döndün, elini nazikçe tutup onu dükkanın arkasındaki kapıya götürdün.

Kapıyı açtınız ve bir dizi odayla karşılaştınız, kapalı kapılardan birinin arkasında porno izleyen birinin ahlaksız seslerini duyabiliyordunuz. Bunu görmezden gelerek, Minho'yu, yan yana iki kapının olduğu, koridorun sonuna götürürsün, soldaki kapıyı açıp Minho'yu içeri girmeye teşvik edersin. O kadar dikkatli davranırdı ki odaya bakarken, içinde pek bir şey yoktu, yerde küçük ama yumuşak görünen bir yastık, köşede bir sandalye ve gerçekten başka hiçbir şey yoktu. Yastığın üstündeki duvar ise düzgün büyüklükte bir delikten ibaretti, yüzünde ki aydınlanmayı izledin.

"Bu bir-" diye sordu, kelimeleri söyleyemeden kendini kesti.

"Zafer deliği." onun için bitirdin, "Evet, ağzına bir şeyler almayı çok sevdiğin için bunun zevk alacağın bir şey olabileceğini düşündüm." Sana gülümsedi, teorinin doğru olduğunu kanıtladı, sen de gülümsedin, çalışanın size söylediği, kapının dışındaki ışığı yakarak odanın kullanıma hazır olduğunu gösteren anahtarı çevirmeden önce kapıyı kapatıp kilitledin. Köşedeki sandalyeye yürüdün ve oturdun, Minho hemen gelip yanına oturdu. Yan taraftaki odaya birinin girmesini beklerken parmaklarını Minho'nun saçlarının arasında gezdirdin. Ne kadar uzun süre beklerseniz Minho o kadar huzursuz oldu, koridorda ayak sesleri duyana kadar tüm yolculuğun boşa gittiğinden endişelenmeye başlamıştın. Yandaki odanın kapısının açılıp kapandığını duymadan önce ayak sesleri yaklaşırken Minho iyice gerildi. Minho’nun başının arkasını nazikçe ittin ve o hemen yastığa doğru sürünerek, yandaki adamın penisini delikten itmesi için tam zamanında kendini yastıkta konumlandırdı.

Minho tereddütle sana baktı, başını onaylar bir hareketle salladın ve o hemen harekete geçti, ağzını sikin üzerine batırdı ve yan taraftaki adamın inlemesine neden oldu. Gürültü Minho'yu cesaretlendirdi ve çocuğun yaptığı işe elinden geldiğince çaba göstermesini sağladı. Minho'nun daha önce gerçekten bir sik emdiğini hiç görmemiştin, yani eminim ağzına birkaç dildo soktun ama onu gerçek organ üzerinde çalışırken görmek farklı hissettirdi. Yalan söyleyemezdin, bu kesinlikle seni tahrik ediyordu. Onu ağzına alabildiğince çok penis almasını izlemek, boğazının arkasına çarparken hafifçe öğürmesi, bir penisin olmasını dilemene neden oluyordu. Minho görev bilinciyle emdi ve çok geçmeden adam boşaldı, Minho adamın yüzüne boşalmasına izin vermek için tam zamanında ağzını çekti, adamı orgazmıyla okşadı ve sonra tüm teması durdurdu. Adam şimdi yumuşak penisini delikten geri çekti ve adamın ayrıldığını duymadan önce biraz daha kıpırdama sesleri duydunuz.

Minho sana döndü, yüzünde bir yabancı'nın menisi olduğunu görmek  seni düşündüğünden daha fazla sinirlendirdi. "Şu anda çok güzel bir kaltak gibi görünüyorsun." dedin, sana gülümsedi, "Bir tane daha beklemek ister misin?" sen sordun.

Başını salladı, "Evet madam, eğer senin için de uygunsa." cevap verdi.

"Elbette kedicik." gülümsemesi büyüdü ve yastığın üzerinde kımıldadı, beklerken rahatlamaya çalıştı. Koridorda daha fazla ayak sesi duymanız uzun sürmedi, bu sefer birden fazla kişi vardı, kulağa iyi büyüklükte bir grup gibi geliyordu. Kapıların dışında durduklarını ve birinin yan odaya girdiğini duydun, daha fazla kıpırdama sesi ve delikten başka bir penis çıktı. Minho, onu ağzına alarak ve ilk seferki kadar çaba harcayarak üzerine atladı. Odanın dışında kaç kişinin sabırsızca kıpırdamalarıyla beklediğini saymaya çalıştın, belki 5 kişi olduğunu düşündün ama aşağı yukarı daha fazla ya da az olabilirdi. Minho Adamı rekor sürede boşaltırken onu izledin, yine yüzünde tüm meniyi topladı, ama bu sefer ağzını açıp, yakaladığı her şeyi yuttu. Adam dışarıdaki adamlardan biriyle yerleri değiş tokuş ettiğinde garip bir takas oldu ve neredeyse hemen Minho'nun yüzünde başka bir sik belirdi.

Çenesi ağrıyana kadar emerek bekleyen adamların her biri üzerinde çok çalıştı. Son adam gittikten sonra Minho sana döndü. Yüzü yabancıların karışık sıvıları ile kaplıydı, yüzündeki berbat ifade sana ne kadar mutlu olduğunu gösteriyordu. Ayağa kalktın ve ona doğru yürüdün, parmağını yüzüne kaydırdın ve ağzına itmeden önce boşalmanın bir kısmını yüzünden topladın. Parmağını emdi, "Memnun musun kedicik?" parmağını ağzından çekerken sordun.

"Evet madam." diye cevap verdi, adamlardan birkaçı ağzına sikiştiğinden dolayı sesi kısıktı. Odanın etrafına baktın ve bir kutu kağıt mendil gördün, bir çift mendil tuttun ve ayağa kalkmasına yardım etmeden önce yüzünü temizlemesine yardım ettin. Bacakları dizlerinin üzerinde çok uzun süredir durduğundan biraz titriyordu ama bunun dışında iyiydi. Onu dükkandan arabaya götürmeden önce yanından geçerken düğmeyi kapatarak odadan çıktın. Ne kadar onu eve götürmek ve ona senin olduğunu hatırlatmak istesen de, yorgun olduğunu anladın. Seni haklı çıkartmak için, neredeyse arabaya biner binmez uykuya dalmaya başladı. Elini dizine dayadın ve başparmağınızla küçük daireler çizdiniz, bu hareket eve giderken hem onu ​​hem de seni sakinleştiriyordu.

Stray Kids - Çevirileri 2 √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin