Christopher

5.1K 83 49
                                    

kapıyı açtın, yanlışlıkla stüdyoda chan'ı böldün

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

kapıyı açtın, yanlışlıkla stüdyoda chan'ı böldün.

"oop üzgünüm-" sözünün kesilmesinden önce başlarsın

"hayır bebeğim!! gel bana katıl, STAY ile yayındayım"

kameranın ışığı parlak bir şekilde parladı ve siz ve chan, sonunda biriniz kahkahalara boğulana kadar kameranın önünde birbirinize baktınız.

"chan!!" surat asıp omzuna tokat atıyorsun.

"ne?? çok tatlısın wahhh" gözleri parlıyor bugün çok muhteşem görünüyordun. yüksek çizmeler ve onun tişörtlerinden birini giyiyordun.

Dürüst olmak gerekirse, inek kıçın asla bu görünümü denemezdi ama chan sana bu görünümü kesinlikle çarpıcı kılacak kadar özgüven verdi. Şimdiye kadar hayatında gördüğü en güzel kıza benziyordun.

"chan'ın odası 198. bölüm! muhteşem kız arkadaşımla ve baby STAY'lerimleyim!! hayatımın en iyi günü diyebilirim" diyen bang chan, yan tarafındaki telefonundan gelişin ile ilgili olan yorumlara bakıyordu.

"tamam şimdi biraz müzik çalabiliriz değil mi?!" chan diyor

"ooooo STAY!! Sizler için bir şarkı seçmem gerektiğini düşünüyorsunuz çocuklar" yorumlar olumlu hislerle doluyor ve siz bang chan'in çalma listelerine göz atıyorsunuz. chan koltuğuna yaslanır ve siz müzik listelerini aşağı kaydırırken yorumları yanıtlamaya başlar.

"hmm.." Dikkatinizi çeken belirli bir çalma listesinde durmadan önce müziğine bakarken kendi kendinize mırıldanırsınız.

-şarkı kimliği y/n'yi becer- 

chan tarafından kelimenin tam anlamıyla saldırıya uğramadan önce çalma listesini açmak üzereyken gözlerin parladı.

"hayır hayır hayır!! o çalma listesi değil hahaha" chan'in elini farenin üzerine koyup uygulamayı kapatmaya çalışırken yanakları pembeleşti, ancak sen itiraz ettin.

"ne demek istiyorsun?!! bir bakayım!!" diye somurttun ama Chan aniden kıkırdayarak ve hiperleşince bu iş dikkatini çekti.

"hayır bebeğim, baby STAY'ler şu anda benimle"

yorumlar, çalma listesinin ne hakkında olduğunu merak eden ve bang chan'ın ne kadar sevimli olduğunu söyleyen sözlerle doluydu.

"Pekala o zaman, bitirene kadar bekle" bir elinizi masanın altındaki bang chan'in uyluğuna koyarak riskli bir şekilde sıkarsın ve sana endişeli bir ifadeyle bakan gözler kazanırsın.

"tamam STAY nasıl gidiyor nasılsınız millet-"

——————————————————-

Canlı yayın sonunda sona erdi, hızlıca bilgisayar faresini alıp çalma listesini kapattı.

"Hayır!" imleci çalma listesinin üzerine getirerek fareyi tuttunuz.

"ya oynatırsam... beni onlara becerecek misin?" fısıldadın.

"y.."

"Evet?? neden bir oyun oynamıyoruz?" Chase atlantic - swim(medyadaki) arka planda oynamaya başladığında oynat düğmesine basmıştın bile .

Zaten önde gelen üyesinin şarkıda büyüdüğünü hissedebiliyordun, listenin kesinlikle etkisi oldu.

"Tanrım, geceleri aramalarıma cevap vermediğinde yaptığın şey bu mu channie?" dedin masum bir ses tonuyla. Bu, tüm duyularını harekete geçirerek, gece geç saatlerde kurduğu fantezilerinin gerçekleşmesi düşüncesiyle çıldırmasına neden oldu.

Pantolonunu yere atmış olan Chan'dan sızlanmalar ve inlemelerden başka bir şey duymadıktan sonra şarkı devam ederken kendini havaya kaldırdı.

"...chan. buradayım bebeğim bu çalma listesini 'y/n'yi becereceğim şarkılar'dan 'y/n'yi becerdiğim şarkılar'a dönüştür"

Kendini Chan'ın önüne koydun, uyluğuna o kadar hızlı bindin ki tek duyduğun tenin derisiydi. Elleri belinizi sıkıca kavrarken tırnaklarınız geniş omuzlara iyice battı.

Çalan şarkı, müzik şehvetli düşünceleri havaya uçururken büyük bir fark yarattı. Şarkının ritmi, ne kadar hızlı veya ne kadar yavaş olduğunu belirler ve tanrım o daha hızlı olmasına ihtiyaç duyuyordu.

şarkı sona ermeden önce, chan'ın o çok tanıdık homurdanmasını yaptığında olduğu gibi, yükseldiğini hissettin, onun üzerinde çözüldüğünü hissetti.

"Sen çok ıslak bir pisliksin" diye fısıldadı kendi boşalmadan önce.

karışık sularınız bir tekrar için mükemmel bir tat bırakmıştı sizde. ya da belki ikinci tur. şarkı sona ererken chan'ın terli alnını öptün, sıcak nefesi çıplak göğsüne çarpıyordu.

"peki... sıradaki şarkı ne?"

Stray Kids - Çevirileri 2 √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin