[ 2:16 pm ] "güzel küçük kedimize bakın, sonunda itaatkar ve boktan. chan, ne düşünüyorsun?"
Öğrenci konseyi başkanı!chan, kafanızdaki kedi kulaklarını ve boynunuzdaki ucunda altın bir çan olan gerdanlığı görünce kaşını kaldırıp dudaklarını yaladığında, uyarılma ve aşağılanmanın bir bileşimi sizi yıkar, hepsini öğrenci konseyi başkan yardımcısı!minho yapıyor. Gözleri alçaldığında chris'in dudaklarının köşeleri yukarı doğru kıvrılır ve damlayan ısınızda durur.
Uyluklarınızı ellerinizle birbirinden ayrı tutuyorsunuz, chan gözleri sizi sikerken sıcaklığın yanaklarınıza yükseldiğini hissediyorsunuz. bir parçanız sadece oturduğunuz döner sandalyeyle bir olmak istiyor çünkü siktir, kedi kulakları bir şeydir ama burada herkesin girebileceği bir yerde zil takılı lanet bir boyunlukla olmak tamamen apayrı bir şey.
"sevimli", chan'ın zile dokunmak için bir adım daha yaklaşmadan önce söylediği şeydi, hafifçe şıngırdatıyor. "çok utanmış görünüyor ama yine de bundan zevk alıyor." Omzundan düşen tek sutyen askısına yaslanarak gözlerini bir kez daha vücudunda gezdirdiğinde utanmadan titreyeceksin.
"H-hayır..." minho elinde bir mermi vibratörüyle çevresel görüş alanına girdiğinde nefesin kesiliyor. Dizlerinin üzerine çökmeden önce chan'ı yana doğru iter ve vibratörü en yüksek ayarına getirir, ses sizi gerer.
"Oh evet." O sırıtır. "Böyle bir velet olduktan ve kurallarımıza uymadıktan sonra hak ettiğin şey bu."
klitorisine karşı oyuncağı bastırdığında uluyorsun. Titreşimler vücudunuzun sarsılmasına neden olarak çanın sesini odanın içinde yankılatır.
"ne gürültülü bir kedicik. çok utanmaz," diye azarladı minho ama sesini eğlence dolduruyor ve vibratörü sinir demetine karşı daha da zorluyor. "ama sonunda itaat ediyorsun. bacaklarını böyle açık tut."
bacaklarınız ellerinize ağır geliyor ve onları kapatamamak tüm akıl sağlığınıza mal oluyor. Titreşimler tüm vücudunuza coşku dalgaları gönderir ve orgazmınızın beklenenden daha erken yaklaştığını hissedersiniz. Serbest eliyle sizi parmaklamaya başlayınca başınızı geriye atıyorsunuz, çanın tiz sesi daha yüksek sesle yankılanıyor. zaten çok fazla gürültüye neden oluyorsun, bu yüzden inlemelerini boğmak için dudağını ısırıyorsun.
"sesini gizleme," diye uyarıyor chan senden birkaç metre uzakta. "hiç çekinme."
"Bunu yapamam! Biri öğrenecek!" dişlerini gıcırdatarak da olsa konuşmayı başarıyorsun, minho ikinci bir parmağını ekleyip kıvırdığında bir feryatla sarsılarak tatlı noktana inliyorsun.
"o zaman birileri öğrensin."
ve bununla chan kapıyı açar. boş odadaki diğer masaları ve kanepeyi görünce gözleriniz kocaman açılıyor. hayır hayır hayır lütfen hayır, şu anda ciddi olamaz. Öğle tatilinin bitmesine ve öğrenci konseyinin geri kalanının görkemli girişlerini yapması an meselesi. Tek yapmaları gereken, içeri adım attıklarında sağa bakmak ve şu anki zavallı durumunuz, hoş, onları karşılayacak ilk şey olacak.
"Eğer sana bir ders vermenin tek yolu buysa, öyle olsun. Tek umursadığım şey, tüm okula bir numaralı suçlumuzun aslında sızlanan bir orospu olduğunu ve onun bir penisle doldurulmak için bu kadar ileri giden bir orospu olduğunu bilmesini sağlamak."
Chan tam arkanıza gelene kadar birkaç adım atar, parmakları çenenizi kavrar ve sizi dümdüz karşıya bakmaya zorlar. çenesini omzunuza yaslıyor ve kulağınızı havalandıran nefesi sizi ürpertiyor. serbest eli kabaran göğsünüzün üzerinde gezinir ve sutyeninizi aşağı çekmeden önce kısa bir süre sutyeninizin üzerinde durur ve giysinin teninizin üzerinde daha da aşağı sarkmasına izin verir. soğuk hava, açığa çıkan meme ucuna çarpar ve soğuğa karşı bir inilti koparırsınız.
chan'ın eli, amına tehlikeli bir şekilde yaklaşana kadar güneyde daha da dolaşıyor, sadece iç uyluklarının üzerinde hayalet gibi geziniyor. minho bir parmağını senden dışarı kaydırır ve neredeyse şikayet edersin, ta ki Chan parmağını içeri sokana kadar. ikisinin belirlediği koordine olmayan ritimde inlersiniz.
"Hayatının en büyük cezasını istemiyorsan bu senin son uyarın. Bacaklarını açık tut, yüksek sesini gizleme ve lanet olası kapıya bak.Biri zorla girse bile seni buraya boşaltacağız, yani biz seni unutulmaya sürüklerken en azından onu izleyebilirsin. " chan homurdanıyor. tek kelime etmeden başını sallarsın, ama o parmağını acımasız bir hızla içeri ve dışarı pompalamaya başlayana kadar sessizlik uzun sürmez. minho, vibratörü dairesel hareketlerle hareket ettirmenin yanı sıra hızlanır ve ikisi ne isterlerse onu yaparken siz de etrafta sızlanırsınız.
"Üzgünüm! Lütfen şimdi boşalmama izin verin! Kimsenin izlemesini istemiyorum!"
"ha? ama hyunjinnie'nin ne kadar şoka uğrayacağını hayal et ama o yine de sertleşmeyi başarır. bilirsin, kolay tahrik olur ve pek nazik biri değil. yoksa changbin mi senin tipin? seungmin mi? felix?" minho alay eder ve onların etrafında kenetlenme şeklini kaçırmaz. "Belki de tüm okul konseyinin bu küçük gösteriyi izlemesine izin vermeliyiz."
"H-hayır! olmaz, lütfen, yalvarıyorum!"
"pis yalancı" diye hırlıyor chan. "Parmaklarımızı sıktığını hissedebiliyoruz, kedicik. her şeyden önce bir velet olmamalıydın ve yine okul sahasında bir kargaşaya neden olmamalısın."
parmaklarının ve oyuncağın baskısı çok fazla. zihniniz bulanık ve tüm duyulardan dolayı çok efor sarf ediyor ve parmaklarına boşaldığınızda sınırda çığlık attığınızın farkında değilsiniz. ikisi de sen sağıldıktan sonra bile devam ediyor. sandalyeye yığıldığınızda ve aşırı uyarılma nedeniyle zayıf bir şekilde sızlandığınızda, durdukları halde parmaklarını hala içeride tutarlar ve minho, sertleşmiş meme ucunuza yerleştirmeden önce vibratörü en düşük ayara getirir.
"Ç-çocuklar, ben çoktan boşaldım. İyi bir kedi oldum, artık cezalandırılmak istemiyorum," diye hıçkırıyorsun orgazm sonrası sersemliğin içinde, vücudun titreyerek.
"İyi bir kediydin," minho tatlı bir gülümsemeyle başlıyor, "ama gerçekten samimi olduğundan emin olmalıyız."
"h-hı?"
"Başka bir deyişle," chan boynunu ısırırken mırıldanıyor, "dersin henüz bitmedi."
sanki sıraya girmiş gibi okul zili çalar.
bir saniye bile geçmeden kapı kırılırcasına açılır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids - Çevirileri 2 √
Fanfictiongenel olarak tumblr kurguları, tepki ve hayal et bölümleri ve komik gönderiler çeviriyorum. ilk kitabıma bakmayı atlamayın lütfen. •Tamamlandı•