Changjin x kadın okuyucu

5.3K 71 19
                                    


"Şu an ne kadar tatlı göründüğünün farkında mısın?"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Şu an ne kadar tatlı göründüğünün farkında mısın?"

Changbin'in ağzını kapatan eli sayesinde cevap veremeyerek kafanı salladın.

Aslında, bunu karşı. Onun eli olmasa bile, tutarlı bir şekilde cevap veremezdin - bunun nedeni onun siki, şu anda senin sıkı, ıslak sıcaklığının derinliklerinde olmasıydı.

"Bu iç çamaşırına bayıldım. Beyazlar içinde çok güzel görünüyorsun. Benim mükemmel küçük meleğim gibi..."

Parmakları braletinizin solgun dantelinde gezindi ve daha hızlı itmeye başladığında göğüslerinizi sıkılaştırdı.

Başın yana kaydı, onun hala izlediğini fark ettiğinde inliyordun.

Karşınızdaki binanın balkonunda oturan adamın elinde siki var, dudaklarını yalarken yavaşça kendini pompalıyor. Hyunjin? Evet, adı buydu. Seninle aynı ofiste çalıştığını biliyordun ama bu kadardı.

Oh, onun hakkında bildiğin bir şey daha vardı - seni ve erkek arkadaşını sikişirken zlemeyi seviyordu.

Changbin bacağını omzunun üzerinden kaldırdı ve gözleri bir kez daha sana odaklanmadan önce bir an yana baktı.

"Benim küçük sürtüğüm izlenmeyi seviyor, değil mi?"

Başını salladın, gözler hâlâ yakışıklı adama sabitlenmişti. Sikini daha sert okşayarak, dolgun alt dudağını ısırırken sana göz kırptı. Kendini o dudakların seninkilere karşı nasıl hissettireceğini hayal ederken buldun, küçük bir inilti çıkardın.

Changbin'in bu küçük durumla ilgili sorunsuz olduğunu biliyordun, yoksa onunla açıkça hayal kurmazdın. Sana gösteriş yapmayı severdi ve bunu yaptığında senin onu ne kadar çok sevdiğini biliyordu.

"Benim sürtük küçük bebeğim..." diye fısıldadı, boynunu ısırmak için aşağı doğru hareket ederek. Onun penisi sürekli olarak g noktanı uyardı ve sizi sona daha da yaklaştırdı.

Gözlerini açık tutmak zordu, ama yapman gerektiğini biliyordun. Gözlerini yakışıklı yabancıdan bir dakika bile ayırmaya dayanamadın. Yüksekliğine çok yakındı... kesinlikle cennet gibi görünüyordu. Neredeyse iniltilerini duyabiliyordunuz-

Erkek arkadaşın kalçalarını sert bir şekilde kırıp, orgazmının sana çarptığını hissettiğinde yüksek sesle inlemene ve coşkuyla titremene neden olduğu için tekrar dikkatini önüne çektin. "B-binnie- kahretsin, seni seviyorum-"

Hyunjin senin boşaldığını görünce inledi, kendi yüksekliği hızla yaklaşıyordu. Bir inilti ile geldi, gövdesini beyaz iplerle süsledi. Bir an için, Changbin'in kalçalarının seninkine doğru ilerlediğini gözlemlerken içini küçük bir kıskançlık dalgası sardı. İçine boşalacak kişi olmayı diledi...

Changbin balkonda oturan adama baktı, yüzündeki açık hayal kırıklığını görünce sırıttı. Bütün bunlar hakkında en çok zevk aldığı şey buydu.

Sana döndü, yanaklarının nasıl kızardığını görünce sırıttı.

"Biliyor musun, neden onu davet etmiyoruz..."

Stray Kids - Çevirileri 2 √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin