(CHANGBİN'İN GÖZÜNDEN)
Gözlerimi onun formunda gezdirdim. Ayakları ön panele dayanmış, sarı ayak tırnakları güneş ışığında parıldayarak, eski Camaro'muzun yolcu koltuğuna oturdu. Saçının bir tutamını parmakladı ve Polaroid'i indirdi, gözleri bana doğru titriyordu, yaramazlıkla boyanmıştı.
"Sorun nedir?" Ne kadar sessiz kaldığımı fark ederek sordu. Hiçbir şey söylemedim, onun yerine uçsuz bucaksız ışıldayan çöle, gözlerindeki ışıkla aynı renkte güneşte ıslanmış kuma bakmayı seçtim.
Sonunda ağzımı açtım.
"Endişeliyim, sanırım. Sorunlarımızdan ne kadar kaçabiliriz? Kalmalıydık. Savaşmalıydı. Kim olduğumuzu onayları için değiştiremeyeceğimizi anlamalarını sağlamalıydık."
Kaşlarını çattı, elini siyah saçlarımda gezdirmek için uzattı. "Asla anlamayacaklardı. Bizi kabul etmeyeceklerini biliyorsun."
"Biliyorum. Sadece korkak görünüyor."
Parmağımı koluna kazınmış ayçiçeği dövmesinin kalın çizgilerinde gezdirdim. Hala ciddiyetle gözlerime bakıyordu ve göz temasını sürdüremedim. Bunca yıl geçmesine rağmen hala beni iliklerime kadar telaşlandırdı.
"Eve dönmek istersen sorun değil. Onlarla yüzleşebiliriz. Yerimizde duracağız. açıklayacağız."
Ona döndüm, gözlerim dolu doluydu.
"Ama... seni kaybetmek istemiyorum."
Parmakları benimkilere kenetlendi. Başımı kaldırıp ona baktım ve onun gözleri de yaşlarla doluydu ama o benim için güçlü görünmeye çalışarak gözlerini kırpıştırdı.
"Asla senden ayrılmazdım. Ne olursa olsun. Tanrılar bizim birlikte olmamızı istedi ve ben de bunu böyle sürdürmeye niyetliyim."
Eğilip beni kendine çekti. Güneş battı, çölün üzerine boğucu bir parıltı saçtı. Gökyüzü mor ve pembe bir tuvale dönüştü. Ve onun ağzı benimkine bastırıldığında kendimi rahat bıraktım. Dudakları yumuşacıktı... öpücük endişelerimi birer birer eritti.
Daha fazla dayanamayarak onu kucağıma çekmek için eğildim. Bana baktı, masum gözleri beni çıldırttı.
"Seni çok seviyorum Y/n."
"Biliyorum Binnie."
"Öyle mi?" diye sordum, parmaklarım şortunun önüne uzanarak, giysili klitorisini nazikçe bastırarak. Hafifçe nefesi kesildi, ben biraz daha baskı uygularken gözleri titreyerek kapandı.
"Ben...ben...siktir, Bin..."
"Gözlerini aç prenses. Bana bakmanı istiyorum."
Gözlerini yavaşça açtı, bunu yaparken nefesim kesildi. O kadar nefes kesiciydi ki... hatta daha da çok böyle kucağımdayken, kalçalarını biraz hareket ettirirken muhtaç tarafı yavaş yavaş kendini gösteriyordu.
Daha fazla dayanamadım. Onu hissetmeye ihtiyacım vardı. Islaklığını hissedince inleyerek eteğinin altına uzandım.
"Siktir, prenses, sırılsıklam oldun..."
"Lütfen..."
Ona sırıtarak külotunu yavaşça kenara çektim. Parmaklarım vajina dudaklarını yukarı kaydırıp nemini toplarken yumuşak bir inilti çıkardım. Onun tadına bakabilmeyi diledim ama sıkışık araba işi yeterince zorlaştırıyordu.
Bakışları sarhoş ediciydi. Bana somurttu ve ben onun ne kadar sevimli olduğuna kıkırdadım... ve o tamamen benimdi.
"Çok şanslıyım." Parmaklarımı yavaşça sıcaklığına bastırırken fısıldadım, onun ne kadar gergin olduğunu hissettiğimde içimden inleyerek, duvarları umutsuzca parmaklarımı emiyor.
O sızlandı ve ben gürültüye dudağımı ısırdım, pantolonumun sıkılaştığını hissettim. Yavaşça, hızımın artmasına izin verdim, parmaklarım hızla onun kedisine girip çıkıyor. Müstehcen sesler arabayı doldurdu ve etrafta kimsenin duymayacağına sevindim. Sonra tekrar düşündüm... Biri beni dinlese bile gerçekten umurumda olmazdı. Herkesin onun benim olduğunu bilmesini istedim.
Çünkü söylediği doğruydu. Birbirimiz için yaratıldık, bir bütünün iki yarısı olmak üzere yaratıldık. Her yıldız, her çiçeğin her yaprağı, bu evrendeki her olay, bu tozlu, çarpık arabada bu ana yol açtı.
Ve yıllarca benim için yaratılmamış bir vücutta, olmamam gereken bir yerde olduğumu hissettikten sonra, nihayet o kollarımdayken kendimi evimde hissettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids - Çevirileri 2 √
Fanfictiongenel olarak tumblr kurguları, tepki ve hayal et bölümleri ve komik gönderiler çeviriyorum. ilk kitabıma bakmayı atlamayın lütfen. •Tamamlandı•