Felix

2.8K 54 0
                                    

Gözlerini deviriyorsun ama bir tane daha patlamış mısır tanesini Felix'e fırlatıyorsun

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gözlerini deviriyorsun ama bir tane daha patlamış mısır tanesini Felix'e fırlatıyorsun. Şimdiye kadar, oturma odanızın bir kar fırtınası gibi göründüğü noktaya kadar her bir parçayı kaçırdı. Yani, kar taneleri çedar ve karamelli patlamış mısırla değiştirilseydi. Oynattığınız film çoktan unutulmuş, arka planda boğuk.

Gerçekten de, Felix'in dudaklarından sekiyor, yüzü bir insanın yapabileceğini asla düşünmediğiniz bir ifadeye dönüşüyor. İkiniz de pek de gururlu olmayan pozisyonlarda kanepeye yayılmış durumdasınız, ancak daha az umursayamazsınız.

Felix dramatik bir yenilgi sesi çıkarıyor ve öne eğilerek patlamış mısır kovasını elinizden alıyor. Seni ayı gibi kucaklayarak, imza gülümsemelerinden bir başkasıyla seni kanepeye sabitliyor. Şimdiye kadar ona karşı bağışıklığınız olmalı, diyorsunuz, ama yine de gözlerinin içine bakarken kendinizi zayıf buluyorsunuz - her zaman yaramazlık tınılarıyla parlıyor.

"Bütün patlamış mısırımızı boşa harcadık, biliyorsun," diyerek onu kızdırırsın, sevecen bir el ile saçlarını okşamak için uzanırsın.

Pis sırıtışı daha da genişliyor, burnunun ucu seninkine değiyor. "İyi ki hala güzel bir atıştırmalık gibi görünüyorsun."

Şakacı bir şekilde inlemek için başınızı yana çevirirsiniz, gözlerinizi devirir ve geri çekilmeye çalışırsınız - ama önce Felix sizden dağınık bir öpücük çalmayı başarır. Dudakları ılık ve tereyağlı, hafif kızarmış kaşar tadında. Geri çekildiğinde, patlamış mısır tozuyla kabuklanmış parmaklarınızı dudaklarına doğru kaldırıyor, siz sevimsiz (hiçbir amacı olmayan) hareketle kıkırdarken onları temiz bir şekilde öpüyor.

"Yum."

Stray Kids - Çevirileri 2 √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin