Stray kids hayal et•🔞

8.8K 65 18
                                    


İçlerinden en uzunu Ruby'ye doğru yürüyor, parmağını onun çenesinin altına yerleştiriyor ve onu öpmeye başlamak için vakit kaybetmiyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İçlerinden en uzunu Ruby'ye doğru yürüyor, parmağını onun çenesinin altına yerleştiriyor ve onu öpmeye başlamak için vakit kaybetmiyor. Geri kalanınız, çocuklar da dahil, onları dikkatle izliyorsunuz. Hyunjin'in arkasından yürüyüp gömleğini kaldırmak için uzandın. Sana dönmek için derin öpücüğü kesiyor. Gülümsüyorsun, onun seni görmesini izliyorsun, gözleri şehvetle dolu. Kolları senin ve Ruby'nin beline dolanırken eğilip boynunu öpüyor.

Ruby kısaca odanın etrafına bakındı, Seungmin, Felix ve Jisung'un çoktan siklerini çıkardıklarını fark etti, Em'in etrafındalardı, ve Em dizlerinin üzerinde, ağzı tamamen açık duruyordu. Ağzı Jisung'un her yerinde sallanıp gezerken iki eliyle Felix ve Seungmin'i pompaladı.

Kitty, sert tutuşu açıkta kalan kalçalarında tırnak izleri bırakan liderin üzerindeydi. Kalçasını giyinik kucağının üzerine itip çekti ve onu görünce dudağını ısırdı. Changbin ve Jeongin ellerinde sikikleri vardı, kendilerini pompalarken Kitty lateks mor sutyenini yavaşça açıp arkasına attı ve göğüslerine masaj yaptı. Elleri saçlarıyla oynarken hepsine gülümseyerek baktı, üç adam inledi, hepsi ona doğru atıldı ve hassas meme uçlarını emdi.

Bu arada, Hyunjin dikkatini Ruby'ye çevirmiş, yüzünü iki eliyle kavramıştı ve o kemerini çözmeye başladı, seni boş bırakmıştı. Arkanızdaki kanepeye baktınız, bir adamın tek başına oturduğunu fark ettiniz, tüm zevki görünce kendini pantolonunun üzerine atmıştı. Ona doğru yürürsün, dizlerinin arasına diz çökersin. Oturur, sana gülümser. Koyu kahverengi saç telleri gözlerinin önüne düştü ve onu okumanı zorlaştırdı. Dudakları çok yumuşak ve pembe, çok mükemmel görünüyordu.

"Burada tek başına ne düşünüyorsun yakışıklı?" Başını iki yana sallayarak, uyluğunu aşağı yukarı ovuşturarak soruyorsun.

"Seni bekliyorum küçük tavşanım..." dedi kısık, tiz bir sesle, işaret parmağıyla tavşan kulaklarını takip ederek..

Stray Kids - Çevirileri 2 √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin