MinChan × kadın okuyucu (Drive)

4.2K 61 59
                                    


Vücudum, ana kapımın karşısında bulunan koridordaki anahtarların şıngırtısıyla uyandı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Vücudum, ana kapımın karşısında bulunan koridordaki anahtarların şıngırtısıyla uyandı. Sesin nereden geldiğini kontrol etmek için ayağa kalktığımda kapım açıldı ve oradaydılar; Minho ve Chan. İkisi de peşpeşe durmuş, kaskları baskın ellerinde, ikisi de yüzlerinde bir gülümsemeyle bana baktılar.

"Bir gezintiye çıkmak ister misin?" Chan sordu

Aniden sersemlemiş halimden çekilirken, erkeklerin isteği üzerine tutarsızca başımı salladım.

Odama doğru koşarken rastgele bir çift spor ayakkabı aldım ve hala onları giymeye çalışırken kapımda bekleyen iki adama doğru atladım.

Üçümüz asansöre bindik, Minho park alanına giden düğmeye bastı. Kontrol ünitesinden uzaklaşırken ellerini bana bağladı ve bana rahatlatıcı bir gülümseme gönderdi.

Asansör kapıları birbirinden ayrılınca iki çocuk beni motosikletlerine yönlendirdi.

İkisinin de kendi motosikleti olduğu için kimin ile oturacağım konusunda aralarında küçük bir tartışma çıktı.

Minho bana inanmaz gözlerle bakarken Chan'ın motosikletine doğru ilerlerken elinden yedek kaskı aldım ve sessizce sonuna oturdum, 

-------------------------------------------------- -------------------------------------------------- --

Otobanda gidiyorduk, şehrin ışıkları parlıyordu, saçlarım havada uçuşuyordu. Chan sağ bacağımı öne doğru çekmişti, bu yüzden arasıra uyuşan sağ bacağının üstündeydi bacağım.

Bir saatlik hızı herzamankinden daha az sürüşten sonra, yerleştiğim apartman kompleksine geri döndük.

Üçümüz daireme girdiğimizde, Minho ve Chan ile birlikte kanepeye yığıldım.

"Uh..Hey Y/N oyun oynamak ister misin?" Minho sordu

"Tabi" diye cevap verdim

Minho daha sonra mutfağımdan bir şişe alıp yere koydu, Ne demek istediğini anladım Chan ve ben Minho ile bir daire şeklinde oturduk.

"Tamam kim önce başlamak ister"

"Şişeyi çevireceğim"

Öne uzanarak şişeyi çevirdim ve şişe Minho'nun önünde durdu.

"Tamam Minho, Doğruluk mu Cesaret mi?"

"Cesaret"

"Y/N'yi öpmeye cesaret et"

"CHAN!"

"Cesaret cesarettir."

Minho bana biraz daha yaklaştı, eli belime gitti ve dudaklarımızın arasındaki boşluğu kapattı.

Sevmiyormuş gibi davranamazdım, bu yüzden onu öptüm ve bu hayatımda verdiğim en iyi karara yol açtı.

Minho'nun kendini desteklediği eli yanağıma çıktı ve onları kavrayıp öpücüğü derinleştirdi.

Stray Kids - Çevirileri 2 √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin