•evde bir akşam•
Bir akşam.
Chan bunu sana dikkatlice açıklamıştı: en değerli varlığını arkadaşlarıyla paylaşmanın zamanı gelmişti. İyi sohbetleri, farklı kişilikleri ve sağduyulu yetenekleri nedeniyle kendisi tarafından özenle seçilen iyi arkadaşlar. Seninle gurur duyduğunu, yeteneklerini elinden geldiğince geliştirdiğini ve şimdi de başkalarına ne kadar yetenekli olduğunu göstermek istediğini açıkladı.
akşam altıda Chan seni kendi evine çağırdı. Önünde diz çöküyorsun gözlerin yüzüne bakıyor ve ağzın açık. Çeneni nazikçe eline aldı ve yavaşça ağzınızı daha geniş açmanı ve dilini dışarı çıkarmanı emretti, sen hemen kabul ettin ama o daha da açman konusunda ısrar etti.
Çabalarından memnun kaldığında seninle yumuşak bir şekilde konuştu. Chan seni sevdiğini, sana değer verdiğini ve bunun ona ne kadar iyi bir evcil hayvan olduğunu göstermen için bir fırsat olduğunu açıkladı.
Arkadaşlarının isimlerini sana söylenmezdi ve eğer onları duyarsan, buna kulak misafiri olduğunu hemen unuturdun. Hatırlaman daha sonra bir gün hatırlaman ve bunu göstermen kötü bir şey olur ve Chan seni cezalandırır.
Anlayıp anlamadığını sordu, eli hala çenendeydi ve konuşamayacak durumda olduğunu hissettiğin için başını salladın. Hemen seni daha sıkı kavradı ve sorusunu tekrarladı, yanıt olarak yarım bir evet fısıldamayı başardın.
"Güzel," diye yanıtladı, "Umarım anlıyorsundur, hatalarına göz yummayacağım, evcil hayvan."
Akşam konuşmayacağınızı ve sadece onun ve sesine cevap vereceğinizi açıkladı. Ona ihtiyacınız olduğunu hissettiysen, elini kaldırmalısın ve o senin durumunu değerlendirecektir.
Tekrar anladın mı diye sordu. Başını sallamaya cesaret edemedin, bunun yerine küçük bir Evet, anlıyorum diye fısıldadın.
"İyi" diye yanıtladı. "Umarım tam olarak anlamışsındır."
Chan, başını biraz daha geriye eğerek, parmağıyla ağzını incelemeye başladı, dişlerinin ve dilin üzerinde gezdirdi. Parmağını yavaşça dudaklarının üzerinde gezdirdi, onlara zar zor dokunarak hafif bir baskıyla rahatsız edici bir şekilde hareket etmeni sağladı.
Üzerinize eğilip ağzınızı açık tutarak tükürüğünün bir kısmının ağzından senin ağzınıza düşmesine izin verdi. Doğrudan uzanmış dilinin üzerine düşerken inişini izlediniz. "Yutma," diye gözlerinin içine baktı ve birkaç saniye tükürüğü orada tuttu. Sonra çok yavaş bir şekilde parmağını dilindeki tükürüğün üzerine dokundurdu ve her bölgeyi inceleyerek ve hissederek ağzında hareket ettirmeye başladı.
"Sen bana aitsin ve sadece bana; bunu asla unutma. Bu adamlar hizmet için buradalar; sevilmez, hoşlanımaz. Senin tarafından servis edilecekler, hepsi bu." Sırtını kendinden uzaklaştırdı ve ağzını kapattı. "Şimdi tükürüğümü yut."
Seni bunu yaparken izledi, sen gelecek akşam hakkındaki düşüncelerini ölçerken yüzüne baktı.
"Bu gece senin ağzına sahip olacaklar ve sadece ağzına; vücudunun başka bir yerine izin verilmeyecek. Beni hayal kırıklığına uğratmayacağını biliyorum, her zaman güvende olmanı sağlayacağım ama her zaman bana itaat etmelisin."
______________________________
Yeni serimize merhaba deyin, giriş hariç üç bölümden oluşuyor, keyifle okumanızı umuyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids - Çevirileri 2 √
Fanfictiongenel olarak tumblr kurguları, tepki ve hayal et bölümleri ve komik gönderiler çeviriyorum. ilk kitabıma bakmayı atlamayın lütfen. •Tamamlandı•