Felix (Aradaki Yıllar)

2.8K 70 20
                                    


• 10 yaşındaki Felix ilk kez seninle tanışıyor Felix'in ağabeyi chris, okuldan eve beklenenden daha geç geldi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

• 10 yaşındaki Felix ilk kez seninle tanışıyor

Felix'in ağabeyi chris, okuldan eve beklenenden daha geç geldi.

Beklenmeyen bir başka şey de sırt çantanı sıkıca tutarak onunla eve girmendi. Felix, babası biraz çalışırken yemek masasına oturdu.

"Chris? eve geç kaldın," babası masanın üzerindeki işten başını kaldırdı. "bu kim?"

chris seni sınıfının yeni çocuğu ve yeni en iyi arkadaşı olarak gururla tanıttı.

Felix sana baktığında gözleri büyüdü. Sarı bir yağmurluğun ve bir çift yıpranmış siyah spor ayakkabın vardı ve yağmurdan biraz ıslanmıştın. Chris ise sırılsıklam olmuştu.

"Bir su birikintisine düştüm," diye itiraf etti Chris, yanakları ısındı. kimse sormamışdı, ama soracaklarını biliyordu.

babası dudaklarında bir gülümsemeyle başını salladı, "ikiniz kurumalısınız. biraz havlu alacağım,"

Babaları havlu almaya giderken, Chris ayakkabınızı ve ceketinizi çıkarmanızı işaret ederken o da aynısını yaptı. Felix'e doğru yürüdü ve saçını karıştırdı, "hey, lix,"

"Merhaba," felix ağabeyine mutlu bir şekilde gülümsedi.

"(Adın), bu benim küçük kardeşim Felix," Chris, elini Felix'in omzunda tanıttı.

"Merhaba Felix,"

ona bir gülümseme verdin. zihnine çok uzun süre kazınacak bir gülümseme.

•12 yaşındaki Felix biseksüel olduğunu anladığında  matematik öğretmeni Yoo Jeongyeon ile çıkmanın ne kadar güzel olacağına dair başka bir hayal kurduktan sonra, komşusu Lee Minho ile ilk kez öpüştüğünü hayal ettiğinde bu sonuca varır

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

•12 yaşındaki Felix biseksüel olduğunu anladığında

matematik öğretmeni Yoo Jeongyeon ile çıkmanın ne kadar güzel olacağına dair başka bir hayal kurduktan sonra, komşusu Lee Minho ile ilk kez öpüştüğünü hayal ettiğinde bu sonuca varır.

o gece gözyaşları yüzüne akıyordu. kızları sevmesi gerekiyordu! ve sadece kızlar! bu olamazdı. boşuna ağlarken sessiz kalmaya çalıştı. Birkaç dakika içinde chris ona sımsıkı sarılıyordu ve Felix'in sırtındaki elini yatıştırmak ve rahatlatmak için yukarı aşağı okşuyordu.

Felix, yüzünden hızlı bir şekilde akan gözyaşları nedeniyle neyin yanlış olduğunu kekelediğini ve mırıldandığını hatırlıyor. Chan'ın onu yaklaştırdığını ve ona sorun olmadığını ve hala felix olduğunu söylediğini hatırlıyor.

"Ama ..." Felix burnunu çekti, "ama benim sadece kızlardan hoşlanmam gerekmez mi?"

Chris ona güven verici ama yine de hüzünlü bir gülümseme verdi, "kimi istersen sevebilirsin, lix,"

"Gerçekten mi?"

"Evet!" Chris ona bir gülümseme daha verdi, bu sefer daha mutluydu, "kimi istersen! iyi bir insan oldukları sürece," küçük erkek kardeşine parmağını göstererek alay etti.

(Adın) iyi bir insan, aklına gelen ilk düşünceydi ama felix, Chris'in söyleyeceği şeyden korktuğu için bunu yüksek sesle söylemeye cesaret edemedi.

Chris Felix'in yatağında onu sıkıca tutarak uyumaya başladı.

ertesi gün Felix en yakın arkadaşları Kim Seungmin ve Han Jisung'a söyledi. Felix'in kötümser tarafı ondan nefret edeceklerinden ve onunla bir daha asla konuşmayacaklarından emindi. ama aldığı yanıt bundan çok uzaktı; Seungmin'in oturma odasındaki kanepede kucaklaşmaya başladılar. Seungmin, Felix'in gözyaşlarını silip sakinleştirmekle meşgulken, Jisung bir kale yaptı ve en sevdikleri filmlerin hepsini buldu.

ailesine söylemek en zor olanıydı ve Chris bunu biliyordu, bu yüzden küçük olanı daha rahat ettirmek için Felix'in elini elinden geldiğince sıkı tuttuğundan emin oldu. Chris, ebeveynlerinin en küçük çocuklarının cinselliğini kabul edeceğinden emindi.

Ancak Felix emin değildi. Chris'e iyi olduğunu söyleme hatasına düşmüştü ve bu nedenle bir gece önce tek başına uyumak zorunda kaldı ve fazla düşünmek için kendi kendine bir zaman oluşmuştu.

Oda Felix için rahatsız edici derecede ısındı, ebeveynleri onlardan istediği gibi yemek masasına oturur oturmaz.

"Anne, baba," diye başladı felix, Chris'in elini sıkarak. "Ben..." diye yutkundu, "ben..."

Felix gözlerini zorla kapattı. kafasında tekrarlayan "yapamam" ve "benden nefret edecekler" kelimeleri dolanıyordu.

"Ben...... .." sözcükler boğazına takılıp kalıyordu.

"Sen ne tatlım?" diye sordu annesi, genellikle en küçük çocuğuyla konuştuğunda sahip olduğu ses tonuyla.

"Ben bi'yim," diye fısıldadı o kadar alçak sesle söylemişti ki, sadece Chris onu duydu.

"ne?" Dedi babaları "felix, mırıldanmak hakkında ne hissettiğimizi biliyorsun" diye konuşmaya başladılar.

Chris Felix'e yaklaşarak kulağına fısıldayabildi, "söylememi ister misin?"

Felix hiçbir şey söylemeden başını salladı.

Chris "felix biseksüel" demeden önce derin bir nefes aldı.

Odanın üzerine düşen sessizlik, Felix'in saklanıp ağlamak istemesine neden oldu. gözlerini kapattı, ebeveynlerinin tiksinti yüzlerini görmek istemiyordu (ve düşmekle tehdit eden gözyaşlarını durdurmak için). Kendini durduramadan gözyaşları dökülmeye başladı. "Benden nefret ediyorlar" sözleri kafasında tekrar tekrar tekrar ediyorlardı.

birinin gözyaşlarını sildiğini hissetti. İlk başta bunun Chris olduğumu sandı ama eller daha sert geldi. baba?

Felix gözlerini açtı ve gözyaşları arasından babasının nazik yüzünü seçebildi.

"Sorun değil Felix," babası onu rahatlatmak için sırtını ovuşturdu (Chris'in bunu ilk öğrendiğinde yaptığı gibi).

"Sen... benden nefret etmiyor musun?" Felix kendini açmayı başardı, gözyaşları hala düşüyordu.

"Oh, lixie," annesi ayağa kalktı ve çocuklara doğru yürüdü, "senden asla nefret edemeyiz, tamam." dedi oğullarının ellerini tutarak.

Stray Kids - Çevirileri 2 √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin