"Blair neden Chuck'a onu sevdiğini söyleyemiyor?" televizyonu açarken gözlerini devirerek soruyorsun.
"prenses.. üçüncü kez dedikoducu kızı izliyorsun, şimdi uyuyabilir miyiz?" diyor felix uykulu gözlerle, telefonunu kapatıp omzuna burnunu sokmadan önce göğsüne koyuyor
Gözleri kapalı, uykuya dalarken hafifçe mırıldanırken ne kadar sevimli göründüğüne gülümsemeden edemediniz.
parmaklarınızı açık pembe tellerinde gezdirirsiniz, telefon kendi kendine açılırken göğsünüzden telefonunu alırsınız. doğru, hala parmak izin kayıtlıydı. Uygulamaları merakla incelersiniz, açmadan önce en çok kullandığı uygulamanın müzik için olan olduğunu fark edersiniz.
"Son zamanlarda ne dinliyorsun?" Çalmadan önce 'y/n'yi becereceğim şarkılar' adlı çalma listesine bir kaşını kaldırarak kendi kendine fısıldarsın.
melodik bir tonda çalınan bir şarkı, felix kendisini kalçanıza sürtmeye başlıyor. Bir sırıtışla, müziğin ona yaptığı şeye bayıldın, sonra bluetooth hoparlöre bağladın, ellerini beline dolamak isterken.
Hareketsiz kaldın, kalçalarını sürtmeye devam ederken dudaklarının ayrılmasını izledin, parmaklarınızı saçlarının arasında gezdirirken onu terk eden yumuşak iniltilerden zevk alıyordunuz.
"prenses.." diye fısıldadı, "kendini çok iyi hissediyorsun"
elleri pijamanızı aşağı çekmeye başladı, çekilmeden önce soğuk parmakları göbeğinize dokunurken dudaklarınızdan bir inilti geçti.
"kahretsin prenses... Çok üzgünüm" Felix özür diledi, dirsekleriyle doğrulduğunda gözleri açıldı.
"Felix üzgün olma..." diye yanıtladın, kucağına oturmadan önce onun yaptığı gibi felix'in pantolonunu da çıkardın.
"Beni tam istediğin yere getirdin, değil mi?" diye sordu felix.
"kesinlikle.."
Arka planda çalan müzik gibi parmaklarınızı saçlarına attınız, onu sürmeye başladığınızda siki girişinize battı.
"prenses.. bu çalma listesini kaç kez dinlediğimi hayal bile edemezsin..." diye fısıldıyor göğüslerinden birini tutup dudaklarına götürmeden önce. dikilmiş meme ucunu yalamadan önce göğsüne birkaç öpücük konduruyor. .
"Muhtemelen bunu çok uzun zamandır istiyorsun.. değil mi babacığım? Seni en sevdiğin müziğin sesine vardırmam için mi?"
"Sanırım en sevdiğim müzik çalmak üzere prenses.. ve o hoparlörden gelmiyor"
"mmm" diye inledi, penisinin üzerinde zıplayan seni huşu içinde izledi. Felix gözlerini senden alamıyordu, göğüslerinin göğsüne çarpma şeklini ve tanrım kıçının bakdırlarına çarpma şeklini.. ellerini onlardan uzak tutamıyordu.
" Yakınım babacığım.. gelmekten bahsediyorum. " diye inledin, Felix seni geri çeviremeden midende bir düğümün çözüldüğünü hissediyorsun.
"peki prenses madem sen oyununu oynadın .. ben de benimkini oynayacağım" dedi, elleriyle seni yatağa sıkıştırdı.
Dudakları boynuna saldırdı, etini daha derine çekerken boynunu maviler ve morlar kapladı ve organını kıvrımlarının arasına sokarken inlemene sebep oldu.
"tanrım.. f-felix!" senin sıvıların onun penisini kaplarken omuzlarını yakalamadan önce ciyakladı.
"Ben bitirmedim prenses" diye mırıldandı seni aşırı uyarılmaya götürürken, en yüksek seviyesine ulaşmaya çalışırken.
güzel şarkı hala çalıyordu, sesler duyamıyordun, duyabildiğin tek ses, sana doğru ilerlemeye devam ederken felix'in derin nefes alışlarıydı.
"f-felix lütfen" diye mırıldanıyorsun, seni ele geçirmesine izin verirken gözlerinin kenarlarından yaşlar akıyor, Lix'in penis başının üzerinde beyaz bir bayrak sallandı.
"Kahretsin! prenses..." diye homurdandı sıvılarıyla seni doldururken. o senin içinde kalırken tırnakların yanındaki çarşaflara battı, ikiniz de yüksek duygulardan kurtulurken başı göğsünüzde yatıyordu.
"babacığım..?" Çalma listesindeki şarkıyı takdir ettikten birkaç dakika sonra sordunuz.
"evet prenses?" diye yanıtladı, parmakları sizinkilerle kenetlenirken göğüslerinizin arasına birkaç öpücük kondurdu.
"bir dakika böyle kalabilir miyiz..? Gerçekten içimde seninle ısınmayı denemek istiyorum..." diye çekinerek sordun, o gülümserken yanaklarında hafif bir kırmızılık vardı.
"Elbette prenses, bütün gece böyle kalabiliriz..."
ikiniz tavana baktınız, şarkı ikinizi uyanık ve birbirinizin kucağında tutarken bedenleriniz her zamankinden daha yakındı.
"Eğer Blair Chuck'ı sevmiyorsa yemin ederim o şımarık adama ayakkabı fırlatırım..."
"prenses..." felix sözünü kesti
"Evet babacığım?"
"Dedikoducu kızı düşünmeyi bırak yoksa netflix aboneliğini gerçekten iptal edeceğim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids - Çevirileri 2 √
Fanfictiongenel olarak tumblr kurguları, tepki ve hayal et bölümleri ve komik gönderiler çeviriyorum. ilk kitabıma bakmayı atlamayın lütfen. •Tamamlandı•