Chris x erkek okuyucu

3.4K 47 25
                                    


Stray Kids Kingdom'da hak ettikleri galibiyeti aldıktan sonra Chan, özel bir kutlama yapabilmeleri için Y/N'yi özel bir yere götürmeye karar verdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Stray Kids Kingdom'da hak ettikleri galibiyeti aldıktan sonra Chan, özel bir kutlama yapabilmeleri için Y/N'yi özel bir yere götürmeye karar verdi...

Hayır öyle değil, aklını olduğu delikten çıkar; Biraz daha genel ve şenlikli bir şey demek istedim.

Chan, Y/N'nin yanına çökerken, "Y/N neyi sevdiğimi biliyor musun?" diye sordu.

"Hmm bilmiyorum, beni" dedi Y/N, Chan'a umutla bakarken.

"Evet, tabii ki, ama aynı zamanda karnavallar" dedi gözlerinde parıldayan parıltılarla.

"Oww bu çok güzel"

"Peki, gitmek ister misin?"

"Öyle mi, şimdi mi?"

"Evet, sokağın aşağısında yeni başlayan bir tane var"

"Tamam yani, olabilir"

»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»

O gün, Y/N buz pateni yapmakta fena halde başarısız oldu, Chan'ı çok eğlendirdi ve sonra şaşırtıcı bir şekilde köstebek vurma oyununda sadece 6 mol almayı başardı, Chris ise kesinlikle yeni bir rekor alarak onu yıktı. tüm karnaval; oyuncu ve kahkaha doluydu

Ve sonra y/n High Striker'da kaybediyor çünkü bırakın bir şeye çekiçle vurmak şöyle dursun, o yataktan bile kalkamıyor, sadece skoru sonuna kadar vururken Chan tarafından yumruklanmayı  ve Y/n'yi yeniden yaratan kaslarını gösterme sürecinde kendini kaybetti. Y/N şaşırdı ama aynı zamanda telaşlandı.

Sonuç olarak, 'asıl oyun'u ulana kadar Chan'ın karnavallara olan sevgisi bugün açıkça karşılığını verdi.

Bu oyun "Chan'ın Bokunu Kaybettiği Oyun" olarak da adlandırılabilirdi, ah tanrım, bu oyun kazanılması mümkün olmayandı.(en azından Chan için iyi).

Oyunun adı ne diye merak ediyorsanız, Watergun oyunudur (evet su patlatma, balon patlatma oyunu).

Oyun oldukça basitti, ancak Chan'ın şansı, sevgilisi için özel bir ödül kazanmaya yönelik 5. girişimi ve sefil bir şekilde başarısız olduğu için umuduyla beraber kurumuş gibi görünüyor.

"Chan, sorun değil, farklı bir oyun deneyeceğiz" dedi Y/N sert bir kahkaha atarak.

Hedeflerle göz temasını hiç kesmeden, "Hayır bebeğim, benim kazanmam lazım, yani o şirin ayıcığı ödülün olarak görebilirsin" dedi.

6. Denemede neredeyse kazanıyordu sonra, Y/N meseleyi kendi eline almaya karar verdi.

"Merhaba, deneyebilir miyim?" Y/N açıkça eğlenerek sordu.

"Tabii ama, lütfen dikkatli ol" dedi Chan, ona vermek için hareket ettikten sonra.

"Chan bu bir su tabancası, iyi olacağım"

"Sadece, önlemlerini al ve ne yapman gerektiğini zaten biliyorsun"

"Tamam tatlım"

Y/N silahı aldı ve 1 kalan jetonlarını kullandıktan sonra, oyundaki en iyi rekoru elde ederek  mümkün olan her hedefi başarıyla vurmayı başardı.

Chris'i şok edecek kadar.

"Vay,"

"Nasıl- nasıl-?"

"Üzgünüm koca oğlan sanırım bu sefer şansın yaver gitmedi ama hey, bize şirin bir oyuncak aldım bu benim için bir kazan-kazan durumu"

"Tabii ama bir sonraki oyunda o kadar şanslı olmayacaksın"

"Oh sadece dene beni, ukala orospu çocuğu"

Ve Y/N her oyunu açıkça kazandıktan sonra, kaybetmenin ardından Chan'ı bu kadar karamsar görmek çok tatlıydı ama Y/N'yi bu kadar mutlu görmek Chan'ın kalbini neşeyle doldurdu ve Y/N kadar sevimli birine sahip olduğu için bundan daha gururlu olamazdı.

Stray Kids - Çevirileri 2 √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin