●Stray Kids ile seks sonrası bakım ; @vogueinnie●
________________________________________________________________________________
━ bangchan romantik bir erkek arkadaş. Her zaman yatağınızın üzerindeki duvarlarınızda bulunan küçük ışıkları yakar ve seni kendinden yapılma samimi bir kozanın içinde sarar. sana karşı o kadar yapışkan ki, biraz can sıkıcı bile olabilir ama bu, sana sevgisini gösterme yolu. Tabii ki, tüm hayatını seninle geçirmeyi ne kadar çok istediğine dair gerçek bir konuşma yapma fırsatını kaçırmıyor. sizi öpücüklerle ve yumuşaklıkla sarar ve vücudunun her yerine masaj yapmaya bayılır. birinci nedeni, sana daha fazla dokunma, tenini hissetme ve cinsel olmasa bile iki bedenin arasında "bağ" dediği şeyi yaratma şansı elde etmesi ve ikinci olarak bunun seni iyi hissettirdiğini bilmesi.
━ ertesi sabah; çiçekler ve bangchan eşittir sevgi. Yanında güzel bir buket çiçekle uyandığında şaşırmazsın. sözler ve jestlere ek olarak onun sevgi dili de bunun gibi dikkat ettiği küçük şeylerdir. Erken kalkıp fırından kahvaltılık* almak onun için pek bir şey değil, sana böyle davranmak onu mutlu ediyor. Birlikte yatakta yemek yersiniz, gününüzü nasıl geçireceğinize dair planlar yaparsınız. Çoğu zaman birlikte rahatlamak için evde kalırsınız, ancak bugün olduğu gibi, bu güzel güneşli günün tadını çıkarmak için romantik bir pikniğe gitmeye karar verdiğiniz günler de vardır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids - Çevirileri 2 √
Fanfictiongenel olarak tumblr kurguları, tepki ve hayal et bölümleri ve komik gönderiler çeviriyorum. ilk kitabıma bakmayı atlamayın lütfen. •Tamamlandı•