Minho (f)

4.1K 70 3
                                    


Yoğun

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yoğun. Yoğun. Yoğun. Yoğun. yoğun şehir, meşgul insanlar, gürültülü şehir, gürültü, çok ezici hissettiriyordu. sen ve minho toplu taşımadaydınız, minho'nun sizin için planladığı özel bir randevu için şehre gidiyordunuz, ama bu çok fazla gibi geldi.

Bir eli sırtınızda, gideceğiniz yere sizi yönlendirmek için sizinle birlikte tren istasyonundan çıktı. Tanrı bilir kaç kişiyi geçtiniz bu noktada, yürümeye devam ederken. onları hatırladın mı? seni hatırlayacaklar mı? kim bilir?

"minho, nereye gidiyoruz?" Bu kadar çok insanın etrafında olmaktan biraz gergin hissederek soruyorsunuz.

"Seni sürpriz bir yere götürüyorum." kayıtsızca söylüyor. "Yine de çok heyecanlanacaksın, en güzel sürprizleri ben yaparım, değil mi kedicik?" diye sordu, sen hareketli kaldırımda yürürken sana bakarak. ama onunla göz göze gelmedin. bunun yerine, ifadendeki korkuyu fark etti.

Gömleğinin altını çekiştirdin, ona korktuğunu belli etmeye çalıştın. Neyse ki, fark etti ve elini sırtında aşağı yukarı hareket ettirerek ikinizi de yeniden yönlendirdi.

minho kontrolü ele aldı ve bir an için sizi daha az yoğun bir yürüyüş yoluna çekti.

"iyi misin?" diye sordu, gözlerinin içine daha iyi bakabilmek için sokakta diz çökerek. Pantolonunun kirlenmesi umrunda değildi, sadece seni kontrol etmek istedi.

Başını sallıyorsun, hala endişe duyuyorsun ama planladığı buluşmayı mahvetmek istemiyorsun. planlamak için çok çalıştı ve hayır demek bencillik olurdu, değil mi?

neredeyse aklını okumuş gibiydi. "Yapamazsan üzülmem. Her şeyden önce seni güvende tutmak istiyorum."

yine kafa salladın.

"Nereye gittiğimizi sana söylersem kendini daha iyi hisseder misin?"

"Evet lütfen." fısıldıyorsun.

yanağını okşamak için elini kaldırır. "Seni küçük bir kafeye, bir kedi kafesine götürüyorum. mükemmel milkshake'leri var ve oradaki kurabiyeleri seviyorum. parlak renkli kanepeleri ve beyaz tüylü kilimleri var." seni götürdüğü yeri açıklamaya başladı ve sen gözle görülür bir şekilde rahatlamaya başladın. "Orada yedi kedi var. ikisi siyah, biri kahverengi, diğerleri renk karışımı."

diğer elini tutmak için uzandın ve o da seninle göz temasını bir kez bile kesmeden itaat etti.

"Yürüyerek sadece altı dakika uzaklıkta ve istersen seni tamamen eve geri götürebilirim. Bu beni üzmeyecek kedicik, sana söz veriyorum."

"Gitmek istiyorum. çok üzgünüm, bunaldım ve korktum ve-"

Sana istediğinden daha fazla dokunmamaya dikkat ederek ayağa kalktı. "Biliyorum bebeğim, bana da oluyor. Yine de seni oradan çıkardığım için mutluyum. Biliyorsun, eğer gergin olursan bana söyleyebilirsin, ben de sana yardım edeceğim. bana her şeyi anlatabilirsin." diye mırıldandı.

"teşekkür ederim." dedin ve sana sarılmasını sağlamak için elini çektin. minho gülümsedi, "rica ederim" der gibi nazikçe sırtını sıvazladı.

beden dilinizden devam etmeye hazır olduğunuzu okuyana kadar orada sizi bekledi. yine gömleğinin eteğinden çektin. "Sanırım hazırım. teşekkür ederim."

tekrar elini tutarak başını salladı. "Seni korumak istiyorum, endişelendiğinde her zaman bana gelebilirsin. şimdi gidelim mi?"

sana arsız bir sırıtış attı. ve o anda, bütün insanların içinden seni seçtiği için, ve onu seçtiğin için daha mutlu olamazdı.

______________

Başlıkta bir arıza çıktığı için silip tekrar yayınladım.

Stray Kids - Çevirileri 2 √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin