Felix (s)

4.8K 80 8
                                    


neon ışıklar küçük oyun odasını doldurdu, siz küçük alanınızda oyun oynarken bilgisayar ekranınız sizi aydınlatan tek parlak ışıktı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

neon ışıklar küçük oyun odasını doldurdu, siz küçük alanınızda oyun oynarken bilgisayar ekranınız sizi aydınlatan tek parlak ışıktı.

diğer insanlar buradaydı, önemli olan, saatlerce koltuğunuza yapıştırıldıktan sonra, siz ve karşınızdaki çocuk, lee felix kalana kadar ortadan kaybolmaya başladılar.

Sık sık gece geç saatlerde gelirdi, popüler kimliğini örten ve sizin hiç umursamadığınız şey taktığı bir maskeydi. Çocuğun kim olduğunu öğrendikten sonra, görünüşünün güzelliğinin ardında onun sıradan bir çocuk olduğunu fark ettiniz ve ona saygı duydunuz. ona da herkes gibi davrandı.

kittengirl2546 kazandı!

tek bir tıklama ve oyun sona erdi, bu da felix'in koltuğuna zıplamasına ve ekranınıza bakmasına neden oldu. "ciddi misin y/n? beni yine patakladın mı?!" dedi felix şok içinde, parmaklarını açık pembe buklelerinin arasından geçirerek

fareni kapmak için fazladan bir adım attı, imleç ekranın her tarafında dolaşırken felix endişeyle sordu, "Bunu nasıl yaptın?! beni nasıl yendin?"

ani sorularından bitkin düştün, bilgisayarı kapattın. Koltuğunuzdan kalkarken, Felix'in elinin bileğinizi kavradığını ve sizi yapılı çerçevesine daha da yakınlaştırdığını hissettiniz.

felix'in göğsü seninkine çarptığında ciyakladın, dudakları tenine yakındı. "Ne yaptığını sanıyorsun kedicik?"

Kokunuzdan bir ipucu alırken, sıcak nefesi boynunuzda dolaşırken alay ettiniz. sana oyun kullanıcı adınla mı hitap etti o? yakınlığı seni etkilemedi, neyse ki günlük saf pislik dozunu zaten almıştın ama asla olabileceği ya da olması gerekenle kıyaslanamaz.

Felix itaatsiz davranışlarınızı fark etti, eli sizi daha yakına çekmek için kıçınızı kavradı. o kadar yakın ki, muhtaç sikini kendi kot pantolonunuzdan bile hissedebiliyordunuz saniyeler içinde ıslak bir karmaşa gibi hissettin, bacağın onun ağırlığına bağlıyken diğeri seni ona karşı dengeledi.

"Bana söylemeyeceksen, sanırım bunu senden çıkarmam gerekecek." dedi muzip bir sesle.

iki elini göğsüne koyup onu hafifçe ittin. "Lix'i deneme bile, sonuçta sen sadece azgın bir ineksin" diye karşılık verdin. Kendine güvenen ses tonuna rağmen dizlerine kadar zayıf hissettin. sana bakma şekli onu daha çok istemene neden oldu.

dans pratiğinden sonra oyun odasına her zaman ter içinde gelmesi gibi, aynı siyah kapüşonlu ve terli o kadar sıkı ve rahat ki arkasındaki altını neredeyse görebiliyordun. ne kaçırdığınızı her fark ettiğinizde koltuğunuza geri dönmenize neden oldu - bu yüzden kendinize onun sadece bir inek olduğunu söylemekle belki daha az gergin hissedersiniz.

şimdiye kadar, seni plastik beyaz masaların üzerine eğdirene kadar. Yüzünüz oyun bilgisayarına o kadar yakın ki, ısının çalışan monitörden mi yoksa mevcut atmosferden mi geldiğini anlayamazsınız.

Felix hiç tereddüt etmeden kot pantolonunuzu indirdi, kıçınıza tokat atarken dudaklarınızdan yüksek bir inilti kaçtı. bir değil iki kere.

"kahretsin felix!" dedin, seni sıkıştırmak için elini sırtına koyarken yanaklarını soğuk masaya bastırdı.

"y/n... azgın ineklerin sadece seni tahrik etmediğine emin misin? merak etme.. benim için her zaman çok ıslaktın" diye mırıldandı.

Kıçın Felix'in giyinik bölgesiyle buluşana kadar masayı geri ittin ve biraz sürtüşme hissi elde etmek için kendini ona sürttün.

"Aaa kedicik? Daha fazlası için mi yalvarıyorsun?" mırladı, dudakları alt yarınızla buluşana kadar dizlerinin üzerine çökerek.

ince külotunu aşağı çekerek iki parmağını içeri bastırdı, ani acı ama zevkle yüzünüz masaya düştü.

sana nefes alman için bir saniye bile vermeden elleri düz tişörtünü çekmeye gitti, parmakları ıslak karına hücum ederken dudakları sırtındaki çıplak noktalara yapıştı.

"İsa.. siktir et felix" dudakları sırtınızda aşağı doğru hareket ederek ıslak noktalar ve izler bırakırken dişlerinizi sıkıyorsunuz.

"Çok iyi bir küçük velet, sadece seni iyi olmadığın için hazırlıyorum" dedi, eli tekrar kıçına kavuştuğunda yüksek sesli bir şaplak seni titreterek.

"f-felix lütfen sana söyleyeceğim, sana oyunun nasıl oynanacağını öğreteceğim" diye yalvarıyorsun parmakları daha derine inerken.

felix'in parmakları daha derine inerken, her seferinde tatlı noktanızla buluşurken gözleriniz zevkle kapanıyor.

"Farklı bir oyun oynamaya ne dersin?" diyor, parmaklarını içine iterek.

"her zaman. babacığını. Dinle. " diye devam ediyor, sesi parmaklarında çözüldüğünüzde bir hırıltı kadar derin.

Felix'in parmaklarından senin sıvılarını yaladığını görmek için arkanı dönerken tırnakların bilgisayar masasında aşağı doğru sürükleniyor. "Tanrım, kedi yavrusu boşaldığında çok güzelsin" dedi.

Bilgisayar ekranına dönüyorsunuz, ondan daha fazlasını istediğinizi fark ettiğinizde dudaklarınızdan bir sıkıntı uğultusu kaçıyor.

nefesini geri kazandığında, seni tatmasından bıktın. bu noktada onun her santimini tatmak istedin, sonra seni cezalandırıp cezalandırmaması önemli değildi

arkanı dön ve omuzlarını hafifçe it, böylece sandalyene geri düşecek.

"y/n.." sen dizlerinin üstüne çökerken şaşkınlıkla nefesi kesilir, parmaklarını saçlarına dolarken bacaklarını yayar

"Başka bir oyun oynamaya ne dersin?" sırıtarak soruyorsun

felix sadece temsilcisi gri eşofmanını indirirken beklentiyle başını geriye atarak karanlık bir kıkırdamayla yatıyor

"istediğin bu muydu?" diye sordu, parmağını biraz silerek ve parmaklarını dudaklarının arasından geçirerek

Ucunu öperken elini tutup yanına koyarsın. "İstediğim bu, bu seviyeyi kazanmamın ödülü, değil mi?"

felix kalçasını senin ağzına yaslarken başını geriye atıyor, "siktir, ne istersen kedicik"

felix dudağını ısırırken, saçını sıkıca kafanı aşağı yukarı sallıyorsun

"Sen tıkanana kadar o güzel ağzı doldur" diye talep ediyor

O sana daha hızlı bir şekilde sokulurken yanaklarını oyuyorsun, onun tepesine ulaşmak için çaresizce

"Siktir, çok iyi gidiyorsun" diye yorum yapıyor.

felix topları çenenize tokat atarken ve ucu boğazınıza çarptığında ağzınıza daha hızlı pompalamaya başlar ve arkadan tokatlamak ve kıvrımlarınızı ovmak için üzerinize uzanırken

"Çok yakınım" diye sızlanıyor, tırnaklarınız uyluklarına batıyor.

saniyeler içinde, ağzınıza sert bir şekilde boşalmaya başlarken başınızı aşağı doğru zorluyor. geri kalanını yutarken dudaklarını yalayarak onun her bir parçasını alıyorsun.

"ne güzel bir manzara" felix bir gülümsemeyle iltifat ediyor, parmağını yanağından aşağı kaydırıyor

"Şimdi sana o seviyeyi nasıl geçeceğini göstermemi ister misin?" diye sorarsın, felix tekrar elini tutamadan elbiselerini kaparsın

"ya da bana başka şeyleri nasıl yapacağımı göstermeye ne dersin?" Sırıtıyor, kendini onun kucağına binerken bulmadan önce eli bacağının arkasından tutuyor.

Stray Kids - Çevirileri 2 √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin