herkes iki erkek arkadaşın olmasının zor olacağını söyledi. bir erkekle sağlıklı bir ilişki yürütmek zaten yeterince zor çünkü ilişkilerin sürdürülmesi çok fazla zaman alıyor. okul, aile, iş ve arkadaşlar üzerine randevular ve duygusal yakınlık ve seks ? eskiden senin için bir kabus gibi gelen şeyler tanrım. Dersler ve iş zaten yeterince zorken ek bir ilişki dramasına ihtiyacınız yoktu.
Bir zamanlar, bir erkek arkadaşı olduğunu hayal etmek bile zor olurdu, peki changbin ve jisung ikisini bu kadar kolay hissettirmeyi nasıl başardı? Birkaç aylık flörtten sonra, üçünüz mutlu bir ev hayatı döngüsüne girdiniz. Jisung ve sen kendini changbin'in dairesinde seninkinden daha fazla zaman geçirirken buldun, daha büyük çocuk nihayet ikinizden taşınmanızı istedi. Üçünüzün yeni, california kral boy bir yatak almak için nasıl dışarı çıktığını hala hatırlıyorsunuz. Üçünüzün biriktirdiği cilt bakımı ve güzellik ürünlerini dürüstçe nasıl mutlu bir şekilde organize ettiğinizi. Oğlanlar o gece sana yemek pişirmeye çalışsa da bir şekilde spagettiyi yakmayı başarmış ve sadece yemek siparişi vermişler.
ve tabii ki seks fevkaladeydi. birbirlerinin tam zıttıydılar, jisung ve changbin, ama bu bir şekilde onları sizin için tamamen mükemmel yaptı. jisung utangaç ve naziktir: tahrik edildiğinde her zaman çok tatlıdır, yatakta her zaman çok uysal ama konuşkandır. Changbin ise tamamen farklı bir insan haline gelir: sert ve ciddi, sessiz ve baskın. güneş ışığı ve ay ışığı gibi birbirlerini mükemmel bir şekilde dengelerler.
ama seks ne kadar iyi olsa da, üçünüzün birlikte yapamadığı daha birçok şey var.
"sungie, y/n" diyor changbin, aynadan ikinize bakarak. "az önce ne anladım biliyor musun?"
"ney bebeğim?" diye sordu jisung, duş başlığının altından yanağını öperek, su püskürtüp gülümseyerek.
Changbin arkasını döner ve başını eğer. "Biliyorsun, bu gezi, çıkmaya başladığımızdan beri üçümüzün ilk ayrılışı olacak."
boş gözlerle göz kırparak jisung'a bakıyorsun. "binnie haklısın aman tanrım."
"ve şey... düşünüyordum ki..."
"Düşündün mü?" diye sorar jisung, kollarını sana sararak. changbin erkek arkadaşının aptal şakalarına gözlerini devirir.
"İkiniz de gerçekten... henüz kendi başınıza bir şeyler yapmadınız."
dönüp jisung'a bakıyorsun ve bu onun zihninde de algılanmış gibi görünüyor. jisung ve changbin, ikisi de sizinle tanışmadan ve size birlikte bir grup fikrini önermeden önce zaten gelişigüzel bir şekilde takılıyorlardı . Ancak fikir ortaya atılmadan önce, Changbin ve sen ortak bir arkadaşın partisinde tanışmış ve takılmıştın. Sizler çabucak arkadaş oldunuz ve tabii ki Changbin sizi Jisung ile tanıştırdı. jisung ve changbin bu fikri gündeme getirdiğinde şüpheleriniz vardı ama onlarla daha fazla zaman geçirdikçe, bunu başka türlü hayal edemiyordunuz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids - Çevirileri 2 √
Fanfictiongenel olarak tumblr kurguları, tepki ve hayal et bölümleri ve komik gönderiler çeviriyorum. ilk kitabıma bakmayı atlamayın lütfen. •Tamamlandı•