Felix (f)

2.9K 55 1
                                    


3 adet dev makyaj çantasını alıp bir gümbürtüyle tezgahın üzerine koydun

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

3 adet dev makyaj çantasını alıp bir gümbürtüyle tezgahın üzerine koydun. Felix taburedeki yerinden sıçradı, telefonu hemen granit yüzeye düştü.

"Üzgünüm, seni korkutmak istemedim! Sahip olduğum her şey bu." Ağır malzemelerden dolayı biraz nefes nefese diyorsunuz. Hafifçe gülüyor, çantaların fermuarını açmanıza yardım ediyor, paletleri ve fırçaları tezgahın üzerine yerleştiriyor. Her şey bittiğinde, gözlerinin gergin bir şekilde ürünleri taradığını, parmaklarıyla oynadığını görüyorsunuz.

Ellerini tutuyorsun.

"Felix! Başlamak için sadece birkaç şey kullanacağız, tamam mı? Endişelenme! emin ellerdesin." Ellerini hızlıca sıkıyorsun ve yanındaki tabureye oturuyorsun. İkinizin de önüne iki ayakta ayna yerleştirirsiniz, onun işini görmesine izin verirsiniz. Onu temel olarak temel ve kapatıcı adımlardan geçiriyorsunuz. Makyajını her zaman profesyonelce yaptırdığını düşünürsek, bu temel adımlar onun için çok kolaydı.

"Tamam...şimdi zor kısım için." Sesi titrek bir şekilde fısıldıyor, kıkırdarken endişeli bir görünüm veriyor. Yüz makyajını karıştırırken onun için seçtiğin palete uzanıp şirinliğine gülüyorsun.

"Bunun gözlerini gerçekten ortaya çıkaracağını düşündüğüm nötrler ve birkaç parlak ton var." Dikdörtgen kutuyu ona uzatırsınız, güzel renklere kaşlarını kaldırarak dikkatlice açmasını seyredersiniz. Gözlerini tezgaha çeviriyor, fırçaları tarıyor ve onay için sana bakmadan önce yavaşça bir tanesini alıyor. Elindekinden daha açılı başka bir küçük fırçayı işaret ederek başını salladın.

"Renkleri gözünün kenarına yakınlaştırmak istediğinde bunu kullanabilirsin." Gözünün dış kısmını işaret ediyorsun ve aynada seni izliyor.

"Peki bu ne için?..." diye soruyor, daha düz, küçük bir fırçayı göstererek.

"Makyaj sanatçılarının gözlerine gerçekten yakın olan parıltıları ve renkleri nasıl kullandıklarını biliyor musun?" Serçe parmağını kullanarak gözünün su çizgisini işaret ediyorsun. Heyecanla başını salladı.

"Evet! Mücevher ve benzeri şeyler gibi performanslarımızdan biri için bunu yaptılar, değil mi?" diye soruyor, birden gözleri parladı.

"Evet kesinlikle! Görmek? Bir profesyonel gibi takip ediyorsun!" diye bağırırsın, omzuna vurursun. Kızarır, omuzlarını kulaklarına götürür. Kabarık fırçayı yavaşça hafif uçuk pembe bir renge batırarak göz kapağına kaydırıyor. En iyi uygulama için açısını ve elini ayarlayarak hareketini gözlerinizle takip edersiniz.

Koyu renkleri kullanacağı kısma gelince sana dönüyor,

"Bana bu gözü gösterir misin?" Sol gözünü işaret ederek,

"O zaman ben de seninkine bakarak şunun üzerinde yapmaya çalışacağım." Diğerini işaret ediyor.

Başını sallarsın, dizlerinin arasında durmak için ayağa kalkarsın. Daha küçük açılı fırçayı koyu kahverengi gölgeye batırıp gözünün kenarına getiriyorsunuz.

"Şimdi koyu renklerle yavaş başlamak istiyorum, ilk başta ağır gidersen, görünümü istediğinden çok daha koyu yapabilir." Sağ eliniz fırçayı göz kapağına hafifçe vururken diğer baş parmağınızla kaşını tutarak ona hatırlatıyorsunuz. Geri çekiliyorsun, aynada gözünü görmek için dönmesini izliyorsun

"Vay! Bu çok iyi görünüyor ve çok basit! Bunu çok hızlı yaptın." Basit işinize şaşırmış gibi geliyor. Gülersin, başını omzuna yaslar, aynada ona bakarsın.

"Bu sadece başlangıç, bununla eğleneceğini biliyorum, Lix." Diğer gözle denemesine izin vermek için geri çekilip başını okşadın.

Stray Kids - Çevirileri 2 √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin