Jisung

2.8K 73 1
                                    


jisung, çalışmak ve sürekli çalışmak için gerçekten nasıl baskı altında hissettiği hakkında çok konuşuyor, yoksa geride kalıyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

jisung, çalışmak ve sürekli çalışmak için gerçekten nasıl baskı altında hissettiği hakkında çok konuşuyor, yoksa geride kalıyor. dürüst olmak gerekirse, bu sizi çok endişelendirecek ve elbette ona elinizden geldiğince yardım etmek için elinizden gelenin en iyisini yapacaksınız!!

Diyelim ki onu birkaç gündür görmediniz çünkü gelecek albüm için şarkı sözleri ve bir şarkının kaydı üzerinde çalışıyor. jisung süper odaklandığında dünyanın geri kalanından tamamen kopuyor ve muhtemelen tüm mesajlarınızı görmezden gelecek (bilerek ya da sizi incitmek için değil! Babyboy buna yardım edemez). bu onun yaratıcı sürecinin dışında ve elbette buna saygı duyacaksınız!

yani bir hafta sonra sen ve jisung randevuya çıkacaksınız. Siz çocuklar sadece yurtta takılıyorsunuz (bir şekilde yurt'dan ayrılmaları için geri kalan üyelere rüşvet verdi) ve siz erkek arkadaşınız için bir değil iki değil üç çeşit cheesecake ile çıkıyorsunuz.

"bebeğim! zorunda değildin!" jisung çok heyecanlanırdı, yemeği çabucak elinizden alıp masaya koyardı.

jisung seni sımsıkı kucaklıyor, yüzünü boynuna gömüyor ve gülümserken yanaklarının teninde ezildiğini hissedebilirsin. "Seni çok özledim y/n."

"ji ben de seni özledim!"

geri çekilir, sana kocaman, üzgün gözlerle bakar. "Senin için bir şeyim yok bebeğim. üzgünüm!"

gülümse ve onu nazikçe öp. jisung, tıpkı böyle avucunuzun altında macun olur. muhtemelen o ana kadar dokunmadan ne kadar yoksun olduğunun farkında değildir.

"Tamam meleğim. Yemek yerken üzerinde çalıştığın şarkıları göstererek bunu telafi edebilirsin, değil mi?"

jisung sıcak bir şekilde gülümsüyor, üzerinde çalıştığı şarkıları size göstermek için neredeyse anında telefonunu çıkarıyor.

Stray Kids - Çevirileri 2 √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin