[6:23] Dünya Jeongin'i hak etmiyordu, bundan emindiniz.
O sabah, düşünceleriniz ancak, bir elinde üç fincan kahve ve iki hamur işi, diğerinde bir paket ilaçla Seungmin ile paylaştığınız dairenin kapısını neşeli ve güler yüzlü bir Jeongin çaldığında güçlendi.
"Dün geceden gelen mesajları az önce okudum" diye yanağından öptü daireye girerken, kahvaltıyı masaya bırakmak için mutfağa yöneldi, "o yüzden sana ağrı kesici aldım"
Somurttun, karnındaki ağrı daha çok zonkluyordu, sanki sana o ağrı kesicilere gerçekten ihtiyacın olduğunu hatırlatıyormuş gibi. "Uh, sen en iyisisin" kısa bir an için ona sarıldın ve bir pasta ve ağrı kesici alıp masanın yanına oturdun.
Bu arada güne hazırlanmakta olan Seungmin, ikiniz kısık sesle konuşurken Jeongin'in yüzünde sevgi dolu bir ifadeyle yemek yemenizi izlerken kıkırdayarak merdivenlerden aşağı yürüdü.
"Siz ikiniz bu kadar gizli ne konuşuyorsunuz?" çocuk, kahve fincanını ve Jeongin'in şekerli tatlısından bir parça alarak içeri baktı.
Oda arkadaşına gülümsedin, senin Jeongin'e aşık olduğunu ne kadar iyi bildiğini gayet iyi biliyordun, tıpkı Jeongin'in sana aşık olduğunu bildiği gibi - ikinizin de birbirinizin önünde kıkırdadığını ve utandığını görmek çok komikti .
Jeongin çalınan kahvaltısının önünde somurttu, "Sen gelmeden önce Y/N'ye onun bugün ne kadar güzel olduğunu söylemek üzereydim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids - Çevirileri 2 √
Fanfictiongenel olarak tumblr kurguları, tepki ve hayal et bölümleri ve komik gönderiler çeviriyorum. ilk kitabıma bakmayı atlamayın lütfen. •Tamamlandı•