Minho

3.8K 69 3
                                    


aynaya bakıyorsun, ellerin kalçanda ve kaşların çatılıyor yansımana

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

aynaya bakıyorsun, ellerin kalçanda ve kaşların çatılıyor yansımana.

"Tanrı'ya yemin ederim ki, sweat'den başka bir şey giyebilseydim" bol pantolonunun sıkılığı rahatsız ediciydi, bel kısmı göbeğinin altına oturuyordu. Tüm bu olumsuz duygular sadece sana minho katılana kadardı. sessizce aynanın önünde sana katıldı, ellerini senin etrafına dolarken figürü seninkinin arkasındaydı.

"çok güzelsin y/n, kendine kızmaya mola verebilir misin?" Boynuna fısıldadı, oraya buraya birkaç öpücük kondurdu

"minho, yalan söylemeyi kes." Ellerini etrafına doladığı iki yanından aşağı çekerek hemen karşılık verdin. minho seni omzunun üzerine atıp en yakındaki kanepeye yatırmadan önce sana şok içinde bakmaktan başka bir şey yapamazdı.

"İşte bu..." dedi t-shirtünü çıkarmadan önce boğuk bir sesle, "yalan söylemiyorum"

Dudakları köprücük kemiğinize saldırdığında, vücudu üzerinizde gezinirken ve elleri sizi ezmemeye dikkat ederek yanlarınızdayken şok içinde nefesiniz kesildi. her öpücükle saf bir sevgi ve hassasiyet duygusu geldi. senin böyle, güvensiz ve cesareti kırılmış olacağını biliyordu. ama işi yüzünden de olsa seninle bu kadar kısıtlı zaman geçirmeyi göze alamazdı.

minho'nun sıcak nefesinin göğsünüzde oyalandığını hissettiğinizde, dilini birinin etrafında döndürmeyi başarırken elleri havaya dikilmiş meme uçlarınıza yakın. eli diğerine masaj yaparken, sevilme--korunma duygusuyla başınızı geriye attınız.

Kalçalarını tuttu ve dudaklarını tekrar seninkilere yapıştırmadan önce hafifçe sıktı. dudaklarınız ayrılırken alnınızı öptü. elleri göbeğinle buluşmak için vücudunda aşağı indi ve sana bakmadan önce küçük öpücükler verdi.

"Yalan söylediğimi söylüyorsun ama her seferinde böyle güzel görünüyorsun. çocuklarıma sahip olmak için mükemmelsin y/n, seni seviyorum."

Kutlarım STAY Hyunjin evine döndü, lütfen onu daha fazla incitmeyelim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kutlarım STAY Hyunjin evine döndü, lütfen onu daha fazla incitmeyelim. Her üyemiz teker teker saf sevgiyi hak ediyorken kimse fanlık makamını unutmasın, bizler onların patronları değiliz, yalnızca seven insanlarız. Lütfen onlara zehirli bir sarmaşık gibi 'sözde sevgi' ile haps etmeyelim, istediklerini yapabilirler STAY, onlar iyi birer insan olmaya uğraştıkça yanlarında duralım ve bırakalım kendi yollarını kendileri seçsinler, insanları ancak özgür iradeleri ile yaptıkları seçimlerde görür, asıl benliklerini tanıyabiliriz çünkü. hepimiz kendi yaşamlarımızda dilediğiniz kadar hata yaparak öğreniyorken, onların insan olmayı öğrendikleri büyüme serüveninde ekran önlerinde öğrenmeye çalıştıklarını zorlaştırmaya, onlara travma yaşatmaya hakkımız yok, Hyunjin'in içinde bu olaylardan kalma bir duygu enkazı olduğuna eminim, ama biliyorum ki bu duygusal adam, duygusal destekle pekâlâ toparlanabilir, demem o ki söylediklerimi genele vurun, kimsenin yaşantısında patron olamazsınız, kendi yaşantınızı hariç insanları yaşamlarına gereksiz müdahaleleri kesin, bir hata gördüğünüzde duymak isterse olay hakkında düşüncelerinizi kibar bir dil ile ifade edin ve geri çekilin, kendi kararlarını versinler, biz insanlar bir diğerimizin yaşama özgürlüğüne ve seçtiği hayata saygı gösterirsek ancak gelecekte ve şimdi yaşayanların, birer yaşamları olduğunu söyleyebiliriz. 

Buraya kadar okuduysanız teşekkür ederim.   

Stray Kids - Çevirileri 2 √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin