Masanın altına girince onun önünde diz çöktün; Changbin pantolonunu çoktan çözmüştü ve taşaklarına ve penisine tam ve kolay erişim sağlamak için hafifçe aşağı doğru kaymıştı.
Halının üzerinde diz çöküp dümdüz ileriye bakarken, onun boşalma masasının üzerinden size baktığının farkındaydınız. Başını kaldırdığında onun dostane bir şekilde sırıttığını gördün. Doğrudan ileriye bakma pozisyonunuzu sürdürmeden önce ona kısa bir gülümsemeye izin verdiniz.
Chan'ın işaretiyle ilerledin ve yüzünü doğrudan onun Changbin'in taşaklarıyla aynı hizaya getirdin.
Güzellerdi, dolgun ama yumuşaklardı. Birini iki elinize aldınız ve dilinizde ve dudaklarınızda ten hissinin tadını çıkararak yavaşça yalarken halıya daha da gömüldünüz.
Changbins'in taşaklarına saygı göstermenin keyfini çıkarırken etrafınızdaki her şey yok oldu. Her iki topu da küçük vuruşlarla yaladın, her birinin tamamen örtülmesini ve ıslanmasını sağladın, sonra ikisine de yüzünü gömdün. Burnunuz ve ağzınız ıslak toplarla kaplıydı ve sert siki yüzünüze sertçe yaslanmıştı.
Changbin'in sikinin ve taşaklarının hissinden zevk alırken neredeyse kendini unutuyordun. Dilini ağzından yavaşça çıkarırken, taşaklarının alt tarafını seviyordun.
Changbin'in beklenmediklikle hafifçe hareket ettiğini hissettin ve onun yüksek sesle nefes aldığını duydun. "Lanet olsun, o iyi."
Dilini alttan, üstten ve horozun dibine kadar çektin.
Tabanda dilinizi bir yandan diğer yana hareket ettirdiniz, yalayarak ve hızlı bir şekilde hareket ettiniz. Penisin yakasına doğru hareket ettirerek, kendinizi sıkıca bacaklarının arasına yerleştirdiniz ve midesinin yanındaki penisinin kenarını yalamak için başınızı hareket ettirdiniz.
Pre-cum, Changbin'in horozunun tepesinden sızıyordu. Dilinizi olabildiğince daraltarak, pre-cum boncuğunu nazikçe baştan dilinizin ucuna aldınız. Daha sonra onu horozunun yakasına saat yönünde bir çizgi çizmek için kullandın.
Başka bir nefes alış, Changbin'in bu duygudan zevk aldığını söyledi.
İşlemi saat yönünün tersine tekrarlamak, uyluklarının gerilmesine ve toplarında hafif bir sıkışmaya neden oldu. Sonunda, ellerinizle hafifçe aşağı çekerek ve dilinizi horozunun ucundan geçirerek horozuna dokundunuz.
Elini çenenizin altından yukarıya bakmanız için size rehberlik ettiğini hissetmeden önce, diliniz birkaç kez başınızın üzerinde tembel girdaplar halinde hareket etti. Cam masaya baktığınızda onu üstünüzde görebilirdiniz. Sikinin dudaklarınızda durduğunu görmesine izin vermek için durdunuz, diliniz yavaşça dışarı doğru hareket ederek sikinin ucuna dokundu,
Changbin'in horozu ağzınızda kaybolurken, sikini hafifçe aşağı çekmek için ellerinizi kullanarak yukarıya bakmaya devam ettiniz. Changbin yaptığınız her küçük hareketi izledi ve inceledi. Diğer eliniz her iki topu da tuttu ve başparmağınızı kullanarak okşadı, siz sürekli sıkılaşan derinin etrafında ve çevresinde kaydırırken hala daha öncekilerden ıslaklardı.
Şimdiye kadar, Changbin'in siki yavaşça ağzınıza girip çıkıyordu, eliniz yukarı ve aşağı her hareketi takip ediyordu.
Changbin onun sikini tekrar tekrar oynarken senin ağzını ve ellerini izlemeyi bırakamadı. Ağzınızda kaydırarak, doldurarak dışa doğru hareket ettirerek işlemi baştan sona tekrar ettin. Her iki top da çok sıkılaştı; çenenizi aldı ve ağzınızı sikinden sıkı toplara yönlendirdi.
Ellerinin senin üzerinde sert sikini pompaladığının farkındaydın. Changbin elini ileri geri hareket ettirirken, toplarının daha da sıkılaştığını hissettiniz, hareketinizde bir tanesini hafifçe kaydırın ve parmaklarınızı baldırları ve kıçının etrafında hareket ettirdin. Diğer eliniz ve diliniz toplarının üzerinde dans ederken, okşayarak ve çemberler halinde oynayarak devam ettin.
Onun boşalması saçınıza uçarken, sandalyeye geri atlamadan önce, ağzınızdan uzağa, fırlamaya devam eden baskıyı hissedebiliyordunuz.
sen bakarken başka bir boşalma dolusu yüzüne gitti, eli çenenin altına tekrar hareket etti, yüzünüze gitti, burnunuzdan ve yanaklarınızdan aşağı damladı.
Bir kısmı dudaklarına indi; içgüdüsel olarak onu yaladın ve ağzını açtın; daha fazla meni saçınıza indi ve yavaşça yüzünüzden aşağı, bekleyen ağzınıza damladı.
Changbin'den sürünerek uzaklaştın ve çok geçmeden son misafirle karşı karşıya kaldın: Üstadın Chan
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids - Çevirileri 2 √
Fanfictiongenel olarak tumblr kurguları, tepki ve hayal et bölümleri ve komik gönderiler çeviriyorum. ilk kitabıma bakmayı atlamayın lütfen. •Tamamlandı•