Yang Jeongin hakkında beni her zaman vahşi hissettiren bir şeyler vardı. Belki geniş gülümsemesi, ışıltılı kahverengi gözleri. Belki de çocuksu gülüşü ya da kadınlar, özellikle de benim etrafındaki çekingenliğiydi. Ancak bu anda, kral boy otel yatağındaki yerinden bana, paltosunun kollarıyla gergin bir şekilde oynayarak bakıyordu.
Soğuk bir Ocak kış akşamı, kalın beyaz bir battaniye olan dokunduğu her şeyi kaplayan kar, dolgun pullar halinde yağıyor. pencereden içeri süzülen soluk ay ışığında, Jeongin'in koyu saçlarında birkaç küçük buz kristalinin olduğunu, birkaçının da uzun kirpiklerine yapıştığını görebiliyorum. Titriyor.
Saatler önce ikimiz şehri biraz keşfetmiş, güzel bir akşam yemeği yemiş, biraz tatlı yemişdik ve otel odasına geri döndük. Jeongin çok az şikayet etmişti ama beyaz çarşafların sıcaklığını beklediğini biliyordum, vücudum altlarına yakındı.
"Noona ..." Ben ışık düğmesini ararken karanlıkta fısıldadı. Buzlu eli benimkini buldu ve hareketsiz tuttu. "Üşüdüm."
"Innie biliyorum. Işıkları açmama izin ver, biz de yatağa gireceğiz." Konuşmadan önce bir an sessiz kaldı.
"Hayır, açma." görünüşe göre sesi gittikçe azaldı. Sadece orada dururken onun siluetini gördüm.
"Uyumak ister misin yoksa-"
"Noona sanırım... hazırım. Bu sefer gerçekten hazırım. " Bana yaklaşarak fısıldadı. Soğuktan ve belki biraz gerginlikten titrediğini hissedebiliyordum. Nefesi sabitti ve gözlerini üzerimde hissedebiliyordum.
"Emin misin?" Tereddütle sordum. "Bebeğim, bu... büyük bir anlaşma." Göğsümü onunkine bastırdım, onu kapıya doğru geri ittim, ellerim kalçalarına dayandı ve sırtı serin tahtaya dokunduğunda nefesinin kasıldığını duydum. Şiddetle başını salladı.
"E-evet, buna ihtiyacım var." Nefesini verdi "Seni çok uzun zamandır bekliyordum Noona." Oğlan beni daha yakına çekecekmiş gibi kollarını yukarı ve boynuma doladı, vücudumu yakınında istiyordu. Eğildim, onun kokusunu alabiliyordum, sarhoş edici, canlandırıcı. Dudaklarımı onunkilere sürterken, gömleğimi sıkıca kavradığını hissettim.
"Noona..." diye fısıldadı ve onu nazik bir öpücükle kestim. Dudaklarını daha da bastırdı, beni imkansız bir yakınlıkta kendine çekiyordu, kalçalarını benimkine doğru yuvarlandı. Karanlıkta beni ararken onu izleyerek uzaklaştım.
"Gel, Innie'ye otur." Fısıldadım, elini tutup onu yatağa götürdüm.
~~~~~~
Elleri titriyordu, dudakları sıkıca kapatılmıştı ve pencerenin dışındaki şehir ışıkları biraz daha parlak olsaydı, eminim yanaklarının üzerinde kırmızı çiçekler açtığını görürdüm.
"Gergin misin canım?" Sevgi damlayan sesim, taze bal gibi pürüzsüzdu, ona soruyordum.
"Öyleyim ama sana güveniyorum. Kendimi iyi hissettireceğine güveniyorum. "
"Innie daha önce hiç orgazm oldun mu?" Önünde diz çöküp titreyen ellerini tutarak durdum.
"Bir Zamanlar. Uzun zaman önce. Ama ben... ellerimi hiç kullanmadım." Mırıldanıyor.
Ellerini bıraktım, ceketini çıkartmasına yardım etmek için uzandım ve gözlerindeki bir tutam saçı okşayarak yana çektim.
"Ah? O zaman ne kullandın aşkım?" Fısıldıyorum. Kemerini tutup kot pantolonunun düğmelerini açıp kaydırarak çıkardım. Bacaklarını birbirine bastırdı giderek gerginleşiyordu.
"Kullandığım, uh... Bir yastık kullandım. Bir rüya gördüm ve uyandım ve ben... durmadım bu yüzden... "
Diğer elimi bacaklarını nazikçe açmak için kullandığım sırada parmağımı çocuğun dudaklarına götürerek susturdum. Derin, titrek nefesler alıyordu.
"Böyle iyi mi?"
Başını sallıyor.
"Evet Noona."
Parmaklarımı çıplak baldırlarının üzerinde gezdirdim, yumuşak tenine öpücükler bastırmak için eğildim. Boksörlerinde büyüyen şişkinliğin üzerinde dinlenmek için elimi kaldırıp, kumaşın her santimini hissederek penis boyunu okşadım. Kafasını geriye doğru fırlatıp sızlanmayı engellemeye çalışırken onu izliyordum. Bu çok hassas olduğunu kanıtlıyordu.
Boksörlerinin bel lastiğini kavrayıp aşağı yukarı çekiştiriyorum ve boyu serbest kalıyor. Gözleri benden başka her yere bakıyor. Dudaklarımı çıkıntılı bir damara bastırana kadar. Tüm vücudu sarsıldı ve eli saçıma giden yolu buldu ve başımı kendinden uzağa doğru çekti.
"N-noona, sen nesin böyle..."Cümlesini bitirmeden önce, dilimi penisinin dibinden ucuna doğru hızla ilerletiyorum ve elini ağzının üzerine bastırmadan önce yüksek sesli bir inilti ile başını geri atıyor. Dudaklarımı onun ucuna dolandım ve onu tamamen ağzımın içine alıyorum, dilimi uzunluğu boyunca döndürerek ellerimle toplarına masaj yapıyorum. Aklını kaybediyor, ağzındaki bir eli seslerini boğuyor, diğeri beyaz çarşafları sanki hayatı buna bağlıymış gibi tutuyor.
Ağzımda zokladığını ve uyluklarının titrediğini hissediyorum. Uzun sürmeyecek. Sızan penisinden ağzımı çekip elimle yerlerini değiştirdim. Nefesi zahmetliydi ve parmaklarının arasından sızlanıyordu.
"Oh, Noona sanırım yapacağım-" bakımımı durdurdum, elimi çekip ıslak sikinin karnına tokat atmasını izledim. Mutluluk vücudundan ayrılırken şiddetle sallanıyor. "Ne- Neden durdun? Çok yakındım!"
"Içime boşalmak ister misin?" Agai diye fısıldadım
"İçime boşalmak ister misin?" Kulağının dış kepçesine fısıldadım ve onu yatağa geri ittim. Başını sallıyor.
"Ah anlıyorum, istiyorsun."
Çamaşırımı kot pantolonumla birlikte hızla sıyırdım. Gömleğimi çıkarmamayı tercih ediyordum ama Jeongin itiraz ediyor. "N-noona, bunu da çıkar lütfen." Eteğini çekiştirerek inledi. "Onları görmek istiyorum."
Kıyafetimi başımın üzerinden atarak hafifçe kıkırdıyorum. Gözleri genişledi ve şaşkınlıkla dudağını ısırarak baktı.
Süveterini göğsüne kadar çekip tonlanmış karnını açığa çıkardım. Kendimi penis boyunun üzerinde konumlandırarak eğilip tatlı bir öpücükle dudaklarını yakaladım.
"Hazır mısın bebeğim?" Soruyorum.
Elimi tutarak başını salladı.
"Çok hazırım."
Ve bununla, çocuğa batıyorum. Altımda zevkle kıvranarak nefesi kesiliyor. Kalçamı kaldırarak, geri battım ve kalçamı sertçe kavradı, hareket etmeyi bırakmam için yalvardı.
"Oh Noona eğer sen... Bir daha hareket edersen boşalabilirim."
"Sorun değil oyuncak bebek, ağzını iyice kullanabilirim." Fısıldadım, bir kez daha yavaşça kalkıyorum ve batıyorum, çocuk katıksız zevkle bağırırken dinliyorum. Bir kez daha titriyordu, sessiz bir çığlıkla ağzını açarken, bana dökülürken elleri benimkini arıyordu.
Zevk zirvesinden aşağı inerken göğsünün yükselip alçalmasını ve yüzünde oluşan koyu kırmızı bir gölgeyi izliyorum.
"Üzgünüm-"
Onu yumuşak bir öpücükle kestim, saçlarını yüzünden uzaklaştırdım ve okşadım.
"Sorun değil bebeğim, sana birkaç şey öğretmemiz gerekecek. Şimdilik, bu geceyi masumiyetini çalmakla geçireceğim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids - Çevirileri 2 √
Fanfictiongenel olarak tumblr kurguları, tepki ve hayal et bölümleri ve komik gönderiler çeviriyorum. ilk kitabıma bakmayı atlamayın lütfen. •Tamamlandı•