Uyarı! Angst, sinir,şiddet, çok uzun olma hali.(zamanınız yoksa ayaküstü okunacak bir bölüm değil, duygularınızı ve uzunluğuyla gözlerinizi yıpratabilir. Bu nedenle kıçınızı bir yere yayın ve ağlama ihtimaline hazırlıklı olun)
Not: Hyunjin'in bölümünde woojin vardı ben de jisung'a çevirdim.
•onları başka bir üye ile aldattığını öğreniyor/görüyor•
•Bang Chan
Ona dostane bir iyilik olarak o gün için prodüksiyon stüdyosunda Jisung'a yardım edeceğinizi söylediğinizde, Chan sizi gitmeniz için fazlasıyla teşvik etmişti. Gününü onunla geçirmediğin için zihninde küçük bir kıskançlık sancısına rağmen, üyeleriyle rahat ve arkadaşça hissetmeni istedi, bu yüzden Jisung'un seni bazı parçaları dinlemeye davet ettiğini duydu. Dostluğunuz üzerinde çalışmanız Chan'ı mutlu etti. Hatta o kadar mutluydu ki, küçük olana sizi dahil ettiği ve dostluk elini uzattığı için sessiz bir teşekkür olarak ikinize kahve getirmeye karar verdi.
Stüdyoya vardığında, Jisung'un ofisine gitmesi uzun sürmedi, çoğunlukla ses geçirmez kapıdan sızan yumuşak melodik müziği duydu. Bir elinde kahve tepsisiyle, Chan'ın boşta kalan eli kapı koluna gitti ve bu rahatlığının ona hoş gelmediğini hissetmek için hiçbir nedeni olmadığı için kapıyı serbestçe açtı. Chan, Jisung'un ellerinin yüzünüze değdiği, çalışma masasındaki ses panosuna karşı sizi derinden öptüğü manzarayla karşılaşana kadar, niyetinin o kadar da arkadaşça olmayabileceğini fark etti. Boğazını temizlerken midesinin içinde kaynayan öfkeyi hissedebiliyordu, bu ani kesintiyle ikinizin de sıçramasına neden oldu. Kapıda Chan'ın yüzünü gördüğünde tüm vücudun uyuştu ve aniden ayakta durmakta zorlanıyormuş gibi hissettin. Jisung'un gözleri kocaman oldu.
*Kahveyi sakince yerine koyar, bir sonraki sözlerini dikkatlice düşünürken elini saçlarının arasından geçirir*
"Bu ne kadar süredir devam ediyor..." Sesi alçaktı, ama siz sözlerini çabucak tökezlerken ikinizin duyabileceği kadar netti.
"Chan.. bebeğim yemin ederim bu daha önce hiç olmamıştı, sadece bir-"
*seni susturmak için elini kaldırıyor, gözyaşlarının yüzünden süzülmeye başladığını görüyor ve Jisung'un utançla yere bakmasını izliyor*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids - Çevirileri 2 √
Fanfictiongenel olarak tumblr kurguları, tepki ve hayal et bölümleri ve komik gönderiler çeviriyorum. ilk kitabıma bakmayı atlamayın lütfen. •Tamamlandı•