tamam, kabul ediyorsun, minho'yu dinlemeliydin. En iyi arkadaşına ayrı bir oda tutmasının daha iyi olduğunu söylemeliydin - o erkek arkadaşı Chan ile, sen ise erkek arkadaşın Minho ile. ama yapmadın. ve şimdi ikiniz gözlerinizi yatakta uyuyan çiftten ayırmadan, minho'nun parmaklarını içinizin derinliklerinde tutmanın bedelini ödemek zorundasınız.
"D- daha hızlı, minho, lütfen," diye fısıldıyorsun, kendi elin minho'nun elini yönlendirmek için aşağı inerken zevkten gözlerini kapatıyorsun.
Ama bundan daha hızlı gidersem onları uyandıracağız, bebeğim, diye fısıldadı sana.
"sessiz kalacağım. lütfen, lütfen, lütfen-"
minho hemen serbest parmaklarını ağzına sokar ve ani hareketi için özür dilemek için şakağına yumuşak bir öpücük bırakırken seni susturur. İsteğinize uyarak, itişlerini sıkılaştırmaya başlar, fışkıran sıvınızdan ıslak sesler çıkararak parmaklarını ısırmanıza ve yüksek sesle inlemesine neden olur.
"minho?" chan sorar, sesi kısılır ve gözleri zar zor açılır, sizinki ve minho'nun dehşet içinde sonuna kadar açık olduğu gibi.
"y- y/n beni tekmeledi!" minho panik içinde patlıyor ve cevap yok, görünüşe göre chris ıslak rüyalar diyarına geri dönmüş.
rahatlamış bir şekilde iç çekerken, ikiniz birbirinize bakıp hafifçe kıkırdadınız. Bu eğlenceli, uzun bir gece olacak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids - Çevirileri 2 √
Fanfictiongenel olarak tumblr kurguları, tepki ve hayal et bölümleri ve komik gönderiler çeviriyorum. ilk kitabıma bakmayı atlamayın lütfen. •Tamamlandı•