Minho

3.4K 73 8
                                    


[03:02]

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

[03:02]

"Peki bu bizim sorunumuzu nasıl çözecek?" erkek arkadaşına inanamayarak bakarken kollarını göğsünün önünde çaprazlarsın.

"pekala" minho sırıtıyor "eğer kazanırsan, istediğin her şeyi yapacağım" ellerini senin yanlarında gezdiriyor .

"Ama kazanırsam, her istediğimi yapacaksın" diyor, son sözlerini kalçalarından birini sıkarak vurgulayarak.

"Bütün amacım , bir kez olsun kontrolün bende olmasını istiyorum, minho " diye mızmızlanıyorsunuz .

"Öyle mi? beni döv ve sana izin vereceğim" çok iyi bildiğin kendini beğenmiş sırıtışına gözlerini deviriyorsun.

"ne? Kaybedeceğinden çok mu korkuyorsun?" dalga geçer ve sana bir adım daha yaklaşır, bir tutam saçı kulağının arkasına iter..

Alay eder ve şakacı bir tavırla elini yüzünüzden çekersiniz "hayır, hadi, lee ".

"tamam, eller arkada" minho arsızca talimat verir; Dediğini yapınca dili dudaklarına değmek üzere dışarı fırlıyor, takınmaya çalıştığın poker surat çok şirin.

Sırıttı ve yaklaştı, elleri de arkasındaydı artık "unutma, bana dokunursan kazanırım"

Gözlerini kısıyorsun "aynısı senin için de geçerli bebeğim" diye karşılık veriyorsun.

"göreceğiz" diye cıvıldadı.

Dudaklarınızı birleştirmek için başını biraz aşağı eğdi, beklediğinizden daha nazikti.

Dilleriniz hafifçe birbirine değiyor ve bir kez olsun iyi oynadığını düşünüyorsunuz.

Ama sonra ileriye doğru ani bir adım atıyor, bu da sırtınızı bir duvarla buluşturuyor ve güçlü uyluklarından birini bacaklarınızın arasına yerleştiriyor.

Bu da sana hatırlatır, minho asla iyi oynamaz.

Stray Kids - Çevirileri 2 √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin