tekrar dondurmanızdan bir kaşık alırken gömleksiz yere çömelmiş olan Chan ile kanepeye oturdunuz
Chan bir sonraki ısırığını almak için kaşığını daldırdığında yüzünü çilekli dondurmayla doldurur.
"chan!!" Utançla ağzını kapatarak kendi kendine hafifçe kıkırdarken somurttun
sen surat asmaya devam ederken güldü, "bebeğim..bebeğim.. aman tanrım üzgünüm" alaycı bir şekilde özür diledi, kaşığı kaptan alıp sendeki dondurma parçalarını aldı.
"Bebeğim, eğer gerçekten istiyorsan biraz kendin al" diye önerdin, kendinden artıkları almak için kaşığı elinden çalarak
chan elinizi tuttu, bileğinizi bükmeye karar verdiğinizde, dondurmayı onun göğsüne düşürerek güçlü tutuşunu kullanmıştın, sırf kendini beslemek için
"ah.. ah. Üzgünüm bebeğim, senin için temizlememe izin ver" dedin sırıtarak, çıplak göğsüne yaslanıp, ısınmış göğsündeki erimiş dondurmayı yaladın.
chan göğsünü öpmeye başlarken zevkle başını geriye attı, derisini doğru yerlerden emdin.
boynuna ulaştığında chan yumuşak dudaklarını seninkilere bastırdı, elinde dondurmayla seni kucağına fırlattı ikiniz arasında biraz mesafe yarattı.
Kaşıktaki eriyen dondurmayı yerken, onun sana bakan derin gözlerine diktin bakışlarını.
Ve peşinden gelen öpücüğünden dolayı arkana yaslandın, siyah basketbol şortunun altındaki sert şişkinliğini düşündün, tüm sorunluluğu kendi başına kabul etmeye hazırdın.
Kaşık tamamen temizlendikten sonra, ses çıkarmamak için boynunu ısırırken, onunla dalga geçerek soğuk kabı çıplak teninden aşağı sürükledin.
"Tanrım, ne kadar gıcıksın" dedi, dondurmayı elinden alıp bir kenara koyarken.
Elinde soğuk kaşıkla beline sıkıca tutunarak seni kendine çekti. Kaşığı erimiş dondurmaya daldırıp sana bakarken sırıttı.
"sıra bende" dedi kıkırdayarak. bunun üzerine kıyafetinin bağını aşağı çekti, soğuk kaşığı göğsünüze yerleştirdi ve nefesinizden kaçmak için hafif iniltiler bıraktınız.
Dondurmayla sert meme uçlarınızın ana hatlarını çizerken, nazikçe yalarken kalçalarınızı sıkı bir şekilde kavrarken, giysili üyesine sürtünmeye başladınız.
"Seni o dondurma gibi yiyeceğim. Tamamen tatlı ve leziz babygirl"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids - Çevirileri 2 √
Fanfictiongenel olarak tumblr kurguları, tepki ve hayal et bölümleri ve komik gönderiler çeviriyorum. ilk kitabıma bakmayı atlamayın lütfen. •Tamamlandı•