han jisung🚫

8.2K 88 43
                                    


Çeviri yapılan tumblr: @melchoirchanenergy

Jisung bunu yapmak için neden bu kadar büyük bir istek duyduğunu anlayamadı, ama az önce külotlarına karşı bir çekim hissetti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jisung bunu yapmak için neden bu kadar büyük bir istek duyduğunu anlayamadı, ama az önce külotlarına karşı bir çekim hissetti. Sadece içlerinde iyi görünüp görünmeyeceğini bilmesi gerekiyordu. Onları pek çok kez giymeyi hayal etti ama senin ne düşüneceğinden korktu.

Şifonyerin önünde durdu ve iç çamaşırı çekmeceni açıp açamayacağını düşündü. Elini sapın üzerinde gezdirdi. Bir şey sonunda onu kolu tutup çekmeceyi çekmesi için harekete geçirdi.

Aralarından seçim yapabileceği güzel pek çok seçenek vardı. Çok çeşitli renklerde çok fazla dantel ve ipek kumaş. Sonunda, özellikle onun için giymek üzere satın aldığın dantelli pembe bir tangaya karar verdi.

Jisung kendi iç çamaşırından kurtuldu ve külotunu giydi. Kendine hayranlıkla bakarken aynanın karşısında durdu. Danteller kıçında gerçekten harika görünüyordu. Bu, ortak yatak odanıza girerken görmeyi beklediğin son şeydi.

"Aman Tanrım."

"Y/n! Henüz eve döneceğini düşünmemiştim. Ben-ben üzgünüm- "

Onu sözünü kestin, "Onlarla benden daha iyi görünmeye nasıl cüret edersin?"

Yanakları kıpkırmızı oldu ama yüzüne küçük bir gülümseme yayıldı. Yere baktı; gözlerini seninkiyle buluşturamayacak kadar utanmıştı. Ona yaklaştın ve çenesini yukarı çektin. Gözleri, içindeki tüm sevgiyi görmek için sonunda seninkine kilitlendi.

Hemen tutkulu bir öpücüğe daldın. Böyle bir şeyin bu kadar istek uyandırıcı olmasını hiç beklemiyordun, ama kendi üstündeki külotlar şu anda kesinlikle sırılsıklam olmuştu.

Öpücüğünden ayrıldın, "Lütfen sik beni, Ji."

O seni yatağa doğru iterken hemen soyunmaya başladın. Kendi iç çamaşırını çıkarırken, onun üstündeki külotu çıkarmaya başladığını fark ettin.

"Hayır, bırak. Onları giyerken beni mahvetmeni istiyorum. "

Gülümsedi ve yatakta senin üzerinde süründü.

"Bağırsaklarının yeniden düzenlenmesine hazır mısın bebeğim?"

"Daha sonra, beni hastaneye yatırsan iyi olacak babacık."

Stray Kids - Çevirileri 2 √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin