Merhaba, bu gün sonunda size bahsettiğim serinin bir bölümünü atacaktım ama hangisini atacağıma karar veremedim. Size ufak bir önizleme sunacağım böylelikle hangisinin önce olacağına karar verebiliriz.
Öncelikle bu seri yalnızca üç üye için yazılmış, Chan, Minho ve Jisung.
Hepsi 'jyp personeli (kadın okuyucu) x skz üyesi' eşleştirmesinde.
Her bölüm smut içerik ve en az 400 kelime.
•Chan•
•müzik yapımcısı
•Daddy kink.
" "Chan sorun ne?" chan parçayı duraklatmadan önce, arka plana eklenen ve dudağınızı ısırmanıza neden olan ağır iniltilerin seslerini duydunuz
chan dizüstü bilgisayarı kapattı, utançla sana baktı.
"ben..bunun için üzgünüm y/n"
yanakları kızarırken güldün, "pfft, pardon? işte bu yüzden kızlar senin için diz çöküyor chan. sen kelimenin tam anlamıyla Stray Kids'in ateşli silahısın" "
~
" "hayır.." chan araya girdi, sesi alçaktı. "anladım. komik olduğunu düşünüyorsun değil mi? flörtöz mü? Eteğin amına bu kadar yakınken seni saniyeler içinde sikebilirim. sen kırılana kadar her gün seninle dalga geçeceğim."
Elini göğsüne vurarak güldün. "chan.. ya da chris. Biliyorum sadece birkaç aydır buradayım ve beni müzikte deneyimsiz olarak düşünebilirsiniz ama itiraf etmeliyim ki başka şeylerde çok daha deneyimliyim."
sen elini tuttun, o senin kalçanı tutarken onu eteğinin altına koydun. "Yani, şu anda beni tahrik ettiğini düşünüyorsan ya da ne bok yaptığını sanıyorsan, tekrar dene." Eşyalarını almak için ayağa kalkmadan ve odadan çıkmadan önce genişçe gülümsedin. "
~
"nasıl yaptı?" yönetmen stüdyoya girerken chan'a sordu.
"y/n.. o mükemmeldi. "
•Minho•
•ön bro
•cumplay (azıcık.)
" her şey onların i am you geri dönüşünden sonraki gece başladı, dar deri pantolon giyerek binaya geri döndü, öne çıkmış çıkıntısı seni duvara bastırırken seni duvara dayadı.
"siktir.. siktir et her gün seni burada otururken görmek zorundayım oh çok masumca. Seni kahrolası bir saniyede mahvedebileceğimi bilmek," sözleri sutyen askısını gerip bırakınca tenine çarptığını hissederek inlemene neden oldu. "
~
"Şimdi yala, bana o güzel dilin neler yapabileceğini göster"
•Jisung•
•güvenlik görevlisi
•sub!sung (?)
"Kendini burada, güvenlik kamerası odasında dört ayak üzerinde, dokunuşunun altında inleyen jisung'u dinlerken nasıl bulduğunu merak ettin. Siktir et seni o güvenlik kıyafeti, düz siyah düğmeli ve dar pantolonun içinde sevdi."
~
" "Bak şimdi burada yetkili benim. Değil mi?" Baştan çıkarıcı bir şekilde kemerini çözerken soğuk gözlerin onunkileri delip geçerken sordun. "
~
"bakışları seni cezalandırmak istiyor gibiydi ama aslında senin onu cezalandırmanı istiyordu."
Veee. Son.
Önce hangisini istediğinizi aşağıdaki fotağrafın yorum bölümüne yazabilirsiniz ilk bölüm yarın gelecek o zamana kadar vaktiniz var, iyi günler. ♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids - Çevirileri 2 √
Fanfictiongenel olarak tumblr kurguları, tepki ve hayal et bölümleri ve komik gönderiler çeviriyorum. ilk kitabıma bakmayı atlamayın lütfen. •Tamamlandı•