3racha seni stüdyolarında kullanıyor, çok yaramaz olduğunu düşündükleri için sırayla seni kırıyorlar ama ah? Changbin elini kalçalarının arasına zar zor soktu ve sen titriyorsun? Seni sadece üç kez boşalttılar ve şimdiden ağlıyor musun?
aman tanrım neden titriyorsun biliyor musun? çünkü biliyorsun ki changbin senin bokunu bok etmek üzere.
chan'ın büyük bir siki var ama aynı zamanda doğası gereği jisung veya changbin'den daha nazik ve yumuşak ve zamanının çoğunu seni öperek ve boynunu işaretleyerek geçiriyor. ve bu o kadar da kötü değil, sadece seni daha yavaş beceriyor ve daha derine inmek ve her yaptığında onun için nasıl sızlandığını izlemek istiyor.
han bir tür karışıklık. Neden bilmiyorum ama onun hakkındaki imajım küçümseyici sert domlardan çok hassas ve sikini ıslatmayı çok seven budala küçük aptal çocuğa dönüştü, o kadar heyecanlı ki ne yapacağını bilemiyor. yani seni aldığında, senin çok seksi olduğunu düşünüyor ve tanrım sana girdiğinde gözlerinin kapandığını görüyorsun ve öldüğüne ve cennete gittiğine yemin ediyor.
ama bakın changbin... 3racha'daki herkesten daha iyi vuruş oyununa sahip, ama aynı zamanda kasları... ya seni boşalmasıyla doldurana ya da en az iki kez onun horozunun etrafına boşalana kadar durmayacak. azgın bir changbin korkutucu ama kızgın, azgın bir changbin o kıçı mezara koymaya hazır ol.
En hard üyeye en soft fotoğraf? Biliyorum resimler çok alakasız ama elimde öylece duruyorlardı ve ben kullanmaya can atıyordum, ne yapabilirim 😌
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids - Çevirileri 2 √
Fanfictiongenel olarak tumblr kurguları, tepki ve hayal et bölümleri ve komik gönderiler çeviriyorum. ilk kitabıma bakmayı atlamayın lütfen. •Tamamlandı•