Jyp personeli (kadın okuyucu) x chan

3.7K 61 12
                                    


Yüzünü yastığa gömdün, üzerinde çalıştığın yeni parça için bir beat yapmakta bir kez daha başarısız gibi görünürken kanepeye çarptın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yüzünü yastığa gömdün, üzerinde çalıştığın yeni parça için bir beat yapmakta bir kez daha başarısız gibi görünürken kanepeye çarptın. bugün güzel giyinmişsin, dar bir siyah ve beline dolaman kot etek ama bu ne ruh halini ne de müzik yapma yeteneğini değiştirmedi.

Dürüst olmak gerekirse, stüdyoda yeniydin, diğer yapımcılar senin potansiyelini gördü ve seni jyp'in en yeni kız gruplarından birinin ana yapımcısı olmana karar verdi.

Amerika'yı kariyer yapmak için terk ettiğinizi ve gerçekten başarmak için kendinize hiç güveninizin olmadığını düşünürsek bu harika bir işti. ama şimdi buradaydınız, iki saat uyuduktan sonra stüdyoda zihinsel bir çöküntü yaşıyordunuz. son teslim tarihinden önce güzel bir yol.

stresliydi.

Jyp'nin müzik direktörlerinden biri gelmeden önce bilgisayar ekranının önünde bazı son dakika ayarlamalarıyla uğraşarak gözlerinizi açık tutmayı başardınız.

Düzgün İngilizce konuşmadığını ve korece dersinde sadece ikinci hafta kaldığını düşünürsek, aşağı yukarı iletişim kurmak zordu.

"işin nasıl?" yönetmen kendinden emin bir şekilde sordu.

İngilizce duyduğundan heyecanla döndün, aksandan doğru anlayıp anlamadığından emin değilsin.

"Daha bitirmedim, çok üzgünüm. sadece bana 2 saat daha ver, bitireyim!!"

yönetmen kafa karışıklığı içinde sana baktı ama senin ifadenden ne olduğunu anladı.

"ahh!" "Bu Amerikalı yapımcılarla çalışamam!" diye haykırdı.

gözlerin dolmaya başladı. Kore'de olmanın dezavantajı buydu, kendini hep dışlanmış hissettin. Kore elbette ziyaretçilere açık ama burada yaşamak farklı bir dünyada bir yabancı gibi hissettirdi ve korece derslerine ayıracak zamanın olmaması pek yardımcı olmadı.

Gözyaşlarını kamçılarken, uzun boylu bir sarışının odaya girdiğini hissettin, özgüveni sanki odanın sahibiymiş gibi parlıyordu. "Yardımıma ihtiyacın var mıydı?" yönetmene fısıldayarak baktı.

saçları ıslaktı, gömleği grubunun geri kalanıyla antrenman yapmaktan ıslanmıştı. başıboş çocukların lideri bang chan'dı. Beatlerine her zaman hayran olduğun müzik grubu 3racha'nın bir parçası.

yönetmen chan'a geldi ve sana dönüp el sallamadan önce kulağına yeni bir kelime fısıldadı. "kendine dikkat et..."

Chan orada birkaç saniye durdu, sonra kanepeye doğru yürüdü ve oturdu. Onu kayıt setinizin önünden görmek için arkanızı döndünüz.

"merhaba, benim adım y/n"

"haha biliyorum. seni etrafta gördüm! Tanıştığımıza memnun oldum"

Stray Kids - Çevirileri 2 √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin