[2:08 AM] Chan seni stüdyoya getirmekten nefret ediyordu ve senin etrafta olmandan hoşlanmadığı için değil, Tanrım - işin bu kısmına bayıldı, parfümün gibi aptalca bir şey ya da kıyafetlerindeki yumuşatıcı onu çıldırttı. Eve dönüş yolculuğuydu.
Her zaman sabah bir buçukta işini bitirirdi ve siz ikiniz tren istasyonuna vardığınızda telefonunuz saatin iki civarında olduğunu söyledi. Tren çok kalabalık değildi ama sen ve Chan yine de oturmayı değil ayağa kalkmayı tercih ettiniz.
Gülümseyip kafanı Chan'ın sağlam ve güçlü göğsüne bastırdın. Arkanda duruyordu, tüm vücudunu seninkine bastırdı, bakışları senin formunda çok fazla oyalanan her adama bakıyordu. Elbette Chan, insanlar senin güzelliğini kabul etmesine hayrandı, ama o adamların ne düşündüklerini biliyordu, özellikle de o saatte. Chan inledi ve yüzünü boyun girintine sakladı, parmaklarınız onun kıvırcık, sarı ve yanık saçlarında yuva buldu.
"Bir dahaki sefere bana ve stüdyodaki çocuklara katılmak istediğinde reddetmemi hatırlat"
______________________________
Merhaba, ben sky. Hatırlarsanız dün size bölüm içerikleri hakkında bir soru sormuştum, bu sorunun yanıtları doğrultusunda bir düzenleme yapma kararı aldım ve şimdi yeni düzenimizi sizlere açıklıyorum.
Bi süredir günde iki bölüm atmaya özen gösteriyorum, ve bölüm içeriklerini de ben belirliyorum bunun yanında kitabımda her içerikten (üyeler arası, cinsel içerik hariç) barındırmak istiyorum ve şu şekilde karar verdim bir hatta içinde günde iki bölüm atarak hafta sonuna kadar tüm üyelrein ikişer adet bölüme sahip olmasını sağlarız, sıralama ise yaş sıralamasına göre bir smut fluffy içerik olacak, bu attığım chris bölümünün ardından, smut jeongin atacağım ve smut listesi küçükten büyüğe fluffy listesi büyükten küçüğe bittiğinde haftanın sonunu getirmiş olacağız.
Ve bilmelisiniz ki bölüm uzunlukları tamamı ile bana bağlıdır, ruh halim ve kişisel yaşantımda o gün bölüm atmaya ne kadar süre ayırdıysam eşit doğrultuda olacaktır, bu da demek oluyor ki eğer bölüm atasım yoksa bunun için yetersiz bir ruh halinde veya sıkışık bir gündeysem, yalnızca iki satır, bir paragram gibi şeyler de görebilirsiniz. Buraya kadar okuduysanız teşekkür ederim, hoşçakalın, keyifli okumalar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids - Çevirileri 2 √
Fanfictiongenel olarak tumblr kurguları, tepki ve hayal et bölümleri ve komik gönderiler çeviriyorum. ilk kitabıma bakmayı atlamayın lütfen. •Tamamlandı•