"Ona iyi bak." Felix'i yolcu koltuğuna çekmeden önce yarı sürükleyip yarı taşırken Chan'ın bağırdığını duydunuz. Dönüş yolculuğunun çoğunda sessizdi ve belki de Chan'ın söylediği kadar baygınlık sarhoşu olmadığını düşünmeye başlıyordun. En azından, aniden, sanki bir cinayeti itiraf ediyormuş gibi, Felix, "Bir kız arkadaşım var," diye mırıldandı ve neredeyse otobanda bir sonraki şeride girersiniz, ona bakarken tekerlekler kırmızı ışıklarda gıcırdayarak durur. inanainanamadın.
"Affedersin?"
Felix gergin bir şekilde parmaklarındaki yüzüklerle oynuyor, sonra geveleyerek,
"Evet, hayır, üzgünüm, sanki -- gerçekten çok güzelsin, ama seninle eve gidemem. Bir kız arkadaşım var. Adı y/n," diye devam ediyor gevezelik ederek. "Yani bu çok, çok--" çılgınca el kol hareketi yapıyor -- "kötü."
Felix, şaşkın suratınızın yavaş yavaş kahkahalarla aydınlanmasını izliyor. Demek Chan'ın demek istediği buydu. Işık yeşile döner ve biraz eğlenmeye karar verirsin. "O zaman kız arkadaşın çok şanslı olmalı," diye düşünürsün.
Başını çabucak sallıyor, sonra beyni kafatasından dışarı sızıyormuş gibi hissedince yüzünü buruşturuyor. "Tam olarak değil. Yapmam gereken zamanın yarısını, istesem de onunla geçirmiyorum. Benim yüzümden zorlanıyor. Onu hak etmiyorum ama ne yapayım? Onu o kadar çok seviyorum ki, çoooooooook..." elleriyle biraz daha hareket etti, cümlesi bir mırıltıya dönüştü-- "çok".
Onun için kapıyı açmak için ortak dairenizin önüne çekmiştiniz. Felix, gözlerinin içine bakmadan önce etrafına bir battaniye sararken yüz ifadesinin yumuşamasını izliyorsun. Aşkının önünde ergenlik öncesi bir çocuk kadar kaybolmuş görünüyor, kendi kendine düşünüyorsun, ama onu taşımaya başladığında yüzündeki gülümsemeyi zar zor tutamıyorsun.
"Sana söyledim," diye mırıldandı, "yapamam - benim bir kız arkadaşım var. Yine de, sana biraz itibar edeyim, bunu çok, çok zorlaştırıyorsun. "
Yine gülüyorsun ve Felix bu sesle büyülenmiş gibi görünüyor, kalın kapaklı, yarı kapalı gözlerin üzerine kaşları kalkıyor. Sokak lambalarının altında, çilleri ve kızarmış gözleri alkolden ve senden dolayı parlıyor.
"Ben senin kız arkadaşınım," diyorsun gözlerini devirerek ve Felix gökyüzünün mavi olduğunu yeni öğrenmiş gibi görünüyor.
"Gerçekten mi? O zaman ben şanslı bir adamım, ha?"
Seni öpmek için eğilir ama sen dudaklarını hafifçe şapırdatarak onu dairene doğru çekersin. "Sabah için sakla Felix. Biraz dinlen, sana akşamdan kalma çorbası yapacağım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids - Çevirileri 2 √
Fanfictiongenel olarak tumblr kurguları, tepki ve hayal et bölümleri ve komik gönderiler çeviriyorum. ilk kitabıma bakmayı atlamayın lütfen. •Tamamlandı•