[08:45]
Chan'ın uyuyan yüzüne gülümsedin. Onun sarkık dudaklarını ve saçlarının başının üzerinde havada uçuşmasını fark ettim.
Parmaklarını saçlarının üzerinde gezdirmemek zordu ve sen de öyle yaptın. Kaşları çatılırken bir an mırıldandı.
"Uyanık mısın?" Saçlarıyla oynayarak nazikçe sordun.
Cevap olarak inledi, sana daha çok sarıldı ve yüzünü göğsüne gömdü.
Yumuşak bir şekilde kıkırdadın, "Chan'ı ayağa kaldırmalıyız, on birde işe gitmelisin, hatırladın mı?"
Bunun üzerine sızlandı, seni bırakmadan üzerindeki çarşafları nazikçe tekmeledi.
"Hala bir buçuk saatimiz var," diye sızlandı, yüzünü göğsüne bastırma şeklinden dolayı boğuk bir sesle dışarı çıktı.
"Ve unuttuysan, seni binaya götürüyorum ve kırk dakika uzaklıkta. Benim de çalışmam gerekiyor."
Tekrar sızlandı, şimdi başını kaldırdı ve şişmiş gözlerle sana baktı. Sadece gülümsedin, omuz silktin.
Ondan ve yataktan ayrılmadan önce, dudaklarını öptün, ondan bir iç çekme duydun.
"Hadi ikimizi de geç bırakacaksın ve daha kahvaltı yapmadık."
_____________________________
Merhaba ufak bir sorum var, acaba çok mu fazla smut içerik paylaşıyorum, hayattan kestiler ve fluff konularına ağırlık mı vermeliyim, yoksa 'zaten hepimiz seviyoruz aynı düzende devam edelim' mi dersiniz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids - Çevirileri 2 √
Fanfictiongenel olarak tumblr kurguları, tepki ve hayal et bölümleri ve komik gönderiler çeviriyorum. ilk kitabıma bakmayı atlamayın lütfen. •Tamamlandı•