Christopher

3.6K 87 4
                                    


Chan'ın mutfak tezgahının üzerinde patates soymasını izliyorsun

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Chan'ın mutfak tezgahının üzerinde patates soymasını izliyorsun. Odaklanmış gözler patatesin bükülmesini ve tutuşunu çevirmesini izliyor. Dizüstü bilgisayarınızı kapatıp ona doğru yürüyorsunuz.

"Merhaba bebek! Hepsi tamam mı?" diye soruyor gözlerini sebzeden ayırmadan.

"Mm-hm! Ne yapıyorsun?" Etrafında dolaşıp kolunu beline sarıyorsun.

"Sadece biraz patates kızartması..." diye mırıldanıyor, bir tane daha alacağı sırada patatesi düşürüyor.

Biraz kaşlarını çattın, onun durup sana biraz ilgi göstermesini istiyorsun. Belini tezgahtan biraz geri çekersiniz, kendinizi dirseklerinin arasına yerleştirmek için kollarının altından eğilirsiniz. Bacaklarınız bir V şekli oluşturur, ayaklarınızı yere koyar ve çenenizin karın kaslarının üzerinde durmasına neden olur. Kollarınız onun beline dolanır ve daha fazla denge için karşı bileğinizi kavrar.

Duruşunuza gülümsüyor, hala avucundaki patatesi izliyor. Ona bakıyorsun, sevimli gamzesini tam ekranda görüyorsun.

"Bir öpücük ver..." diye mırıldanıyorsun, dudaklarını büzerek.

"Ama meşgulüm!" gülmeye devam etmek için dirseklerini senin omuzlarına dayayarak gülüyor.

Belinin etrafındaki tutuşunu sıkıyorsun, hafif acıdan inlemesine neden oluyorsun. Onu rahatsız etmek için çenenizi karnına sokuyorsunuz, içten kahkahası neredeyse ikinizi de devirecekti.

"Hadi!! Bir öpücük istiyorum, Christopher!" Kaşlarını çatarak ona bağırıyorsun.

Kıkırdayarak patatesi bıraktı ve ellerini yanındaki mutfak havlusuna sildi. Eliyle yanaklarınızı sıkar ve sizi bir kez öpmek için eğilir.

Dudaklarına doğru mırıldanır, bir an için oyalanmalarına izin verirsiniz.

"Daha iyi?" diye soruyor, geri çekilip saçlarını yüzünün önünden çekerek. Kollarının altından çıkmadan önce hızlıca karnını öperek başını salladın.

"Güzel ve sulu bir öpücüktü, işine devam et şef!" O başını iki yana sallarken, ona bir kahkaha atarak seslenirsiniz.

______________________

Bunu da atıp atmadığımdan emin değilim -_-

Stray Kids - Çevirileri 2 √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin