Jeongin

2.6K 50 11
                                    

|istek bölüm|

|istek bölüm|

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu yanlıştı. Bu çok ama çok yanlıştı. Çalışıyor olman gerekiyordu .

Görev dosyanızı alıp onunla tekrar ortak olduğunuzu fark ettiğinizde , kalbiniz midenize inmişti. Patronunuza geçiş yapıp yapamayacağınızı sormuştunuz ama o sizi profesyonel olmamakla suçlamıştı.

Pekala, haklı olduğu bir nokta vardı. Sırf ikinizin bir geçmişi var diye görevi neden tehlikeye atasınız ki? İkinizin de iyiliği için bir kenara koyabilirsiniz. İş daha önemliydi.

Yine de buradaydınız, partneriniz sizi banyo duvarına bastırırken kıyafetiniz ayak bileklerinizin etrafında toplanmıştı. İnlemeleriniz çok gürültülüydü.

Gizli görev için çok fazla.

"J-jeongin..."

"Bana öyle seslenme."

"O zaman sana ne diye hitap edeceğim?!" İnledi, kendini ayarlarken daha derine kaydığını hissettin.

"Bana Usta de, bebeğim..."

"Patronumuz öğrenirse..."

"Siktir et onu." Dişlerini gıcırdattı, kalçalarını kavradı ve seni sikiyle yukarı aşağı hareket ettirdi, senin onu sıkıca kendine kenetlemeni seviyordu.

"İstediğim zaman, küçük sikik oyuncağımla istediğimi yapacağım. Bu konuda söz hakkı yok. Oynamak için benimsin. Hayır, sadece bu."

İçinizdeki o belirli noktaya çarptığını hissettiğinizde başınız düştü, penisinin başı sizi tutarken ısrarla ona sürtünüyordu. "U-usta, siktir..." diye sızlandın, sözleri seni daha da zayıflattı.

Jeongin'in parmakları, bakışlarıyla sizi hizaya getirmek için saçlarınıza dolandığında sertti. "Kuralları biliyorsun bebeğim. Eğer gerçekten istiyorsan Ustanın boşalması için yalvarman gerekecek."

"Ben...siktir, Usta...lütfen? ben senin boşalmanı istiyorum..."

Kalçalarını sana daha çok bastırarak inledi. "Ne kadar?"

"Çok fena!"

"Bundan daha iyisini yapman gerekecek."

Tutarlı bir cümle kurmaya çalışırken gözlerin titriyordu. "Tanrım, lütfen, Usta... Sikini seviyorum." Ona daha sıkı sarılarak ağlarsın.

Aniden, Jeongin'in yerdeki buruşuk pantolonunun yığınından gelen kırmızı bir ışık parıltısı gördün.

"Jeongin, siktir et, arıyor..."

Adam seni daha çok sikmiş, dünya umurunda değil. Onu daha sıkı tuttun, orgazmının yaklaştığını hissettiğinde sızlandın. "Usta, lütfen, bir g-görevimiz var-" diye hıçkırdın, zevk seni bunaltırken gözleriniz kapandı, zihniniz yüzdü. Artık hiçbir şeye odaklanamazsınız. "Çok iyi hissettiriyorsun..."

"Ajanlar 182 ve 009? Neler oluyor? Son bir saattir geri bildirim almadık!"

Tanıdık sesin havladığını duydunuz, Jeongin'e bakarken gözlerin genişledi, etkilenmemiş ifadesi çığlık atmak istemenize neden oldu.

"Bir şey yok bayım. Ben işimi yapıyorum." Jeongin seslendi, minik cihaz onun sesini tanıdı ve kendi sesini açtı. Bir elinizi ağzınıza kapattınız, Jeongin sikini tekrar tekrar size sürerken umutsuzca iniltilerinizi bastırmaya çalıştınız, görünüşe göre onların gerçekleşen pis olayları dinlemelerini sağladığı gerçeğinden etkilenmemiş görünüyordu. Şu anda, pis bir banyoda partneriniz tarafından sikişirken sizi dinleyen insanlarla dolu bir ofis vardı. Bu düşünceyle içinin ürperdiğini hissettin. Tanrım, kafayı yemişsin.

Önündeki adam çileden çıkaran bir sırıtmaya sahipti, onun yüzünden dağılmanı seviyordu. İkiniz de terliyordunuz, onun tatlı noktanıza çarptığını hissettiğinizde içiniz alt üst oldu. Artık içinde tutamazdın.

Orgazmının seni ele geçirdiğini hissederken yüksek sesle inleyerek sızlandın, onun kalın boyunun verdiği his mutluluktan inlemene neden oldu. Alıcı-verici cihazdan gelen, Jeongin'in homurtuları ve deri tokatları tarafından boğulan sürekli uğultuyu daha az umursayabilirdiniz.

"Seni dolduracağım, meleğim... benim menimle dolu. Damlıyor..." diye inledi, gelmeden önce son bir kez sana çarptı, seni becerirken dudaklarını seninkilere bastırdı.

Kesinlikle kovuldun.

Merhaba! Ben döndüm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Merhaba! Ben döndüm.

Bu ilk istek bölümdü yanılmıyorsam, eğer daha önce isteğini kabul edip bölümünü atmadığım kimseler varsa kendilerini belli edebilirler mi? 

Stray Kids - Çevirileri 2 √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin