•ona birden bire güzel olduğunu söylersin•
☆vocalracha - Yang Jeongin(I.N), Kim Seungmin(Seungmin)
♧dün sorduğum soruyu cevaplayan herkese teşekkür ederim, Stray kids'in 3 farklı dalda ana üyeler olmalırdan dolayı '...racha' dediğimizi grupları olarak paylaşacağım.
•SEUNGMIN
• "işte buradasın!" Biraz fazla yüksek sesle bağırdın, etraftaki kafaların dikkatlerini sana çevirmesine neden oldun, başını sallarken ve seungmin sana yaklaşırken kendinin utanç içinde sırıtmasına neden oldun.
• "Bana öyle bakma," dedin, koluna hafifçe vurdun ve onu ne kadar süredir beklediğin hakkında gevezelik etmeye başladın ve bu onun gözlerini senin dramatik kıçının(tavırlarının) üzerinde devirmesine neden oldu.
• yine de umursamadın ve seungmin mikrofonunu senin için kurmaya başlarken başıboş dolaşmaya devam ettin.
• "y/n, lütfen nefesini tut, beş dakika sonra başlıyoruz. artı, insanlar bakıyor," dedi sonunda, şimdi gitarını akort ederek.
• tam cevap vermek üzereydin ki sana daha sonra en sevdiğin dondurmayı ısmarlayacağını söyledi, bu da seni mikrofonun önündeyken o kadar yüksek sesle ciyaklattı ki değerli kulak zarlarını neredeyse yırttı ve ondan en korkunç bakışı hakettin.
• 'çenemi kapayacağım' hareketi yaparak ayağa kalktınız ve mikrofonunuzu kontrol ettiniz.
• beş dakika sonra hızlı ileri geri insanların yürüdüğü sakin, yarı kalabalık cadde hoş armonilerle doluydu - sesiniz, seungmin'in gitarı ve yedek vokalinin hepsi mükemmel bir şekilde harmanlanmış ve ikinizi de çevreleyen tezahürat kalabalığı bunu kanıtlamak için yeterliydi.
• nihayet, üç ek şarkıdan sonra, işiniz sona erdi ve seungmin'in sözünü tutma zamanı geldi, ki tuttu da!
• ikiniz gece gökyüzünün ve şehir ışıklarının tadını çıkararak parkın yanında rahatlatıcı bir sessizlik içinde oturdunuz ve yemek yediniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids - Çevirileri 2 √
Fanfictiongenel olarak tumblr kurguları, tepki ve hayal et bölümleri ve komik gönderiler çeviriyorum. ilk kitabıma bakmayı atlamayın lütfen. •Tamamlandı•