♧ 3racha - bang chan, Changbin, han
•Bang chan
• chan's room'u yaptıktan sonra, sen aniden girip zavallı adamı şaşırttığında bitirdiği bazı parçaları tekrar kontrol etmek için genellikle stüdyosunda birkaç saat kalırdı.
• ona kendini sakinleştirme şansı vermekle uğraşmazdın. doğruca kucağına gider, yanaklarını okşar, ona güzel olduğunu söyler ve hayatını öperdin.
• öpücükten sonra orada donmuş halde oturuyor olurdu. evet, sana kafa karıştırıcı bir şekilde bakarken tekrar tekrar gözlerini kırpıştırırdı (ve gözleri de tekrar hissetmek istercesine dudaklarına gitmeye devam ederdi).
• "tekrar ediyorum, çok güzelsin, bang christopher chan. ama (öpücük) yok!"
• sonra senin sevimliliğine güler ve hem utangaçlığından hem de sana olan hayranlığından yüzünü ensesine saklardı.
• "canlımı izledin mi?" diye sordu, hala saklanıyordu.
• "Bu çok açık değil mi? Stay'ler sana iyi göründüğünü söylediğinde bunu inkar etmeye nasıl cüret edersin?!" diye haykırdın, onu yüzünden tutup sana bakmasını sağladın; yanakları kıpkırmızı olmuştu.
• "Çünkü bu doğru! ben çırılçıplak yüzüm-" cümlesini bile bitirmedi çünkü sen zaten ona (bakışlarınla) hançerler fırlatıyorsun.
• "tamam tamam. bu doğru değil. Bebeğim iyi göründüğümü söylüyorsa, iyi görünüyorum."
• "sadece iyi görünmekle kalmıyor, seni aptal. güzelsin."
• "ben güzelim." Utangaç bir şekilde kıkırdar ve yüzünü tekrar saklardı ve bu sefer seni yumuşatırdı, böylece başını okşardın.
• birkaç dakika sonra hala hafif kızarmış yanaklarıyla sana bakar ve "teşekkür ederim y/n. Her zaman güvenimin, mutluluğumun ve adaletimin kaynağı olduğun için teşekkür ederim... sadece, her şey için."
• bu hızla ölürdün-
• "Seni çok seviyorum chan, hiçbir fikrin yok."
• somurtarak, burnunu kırıştırarak, kaşlarını çatarak, "hey, tabii ki biliyorum çünkü seni o kadar çok seviyorum ki, y/n" diye cevap verirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids - Çevirileri 2 √
Fanfictiongenel olarak tumblr kurguları, tepki ve hayal et bölümleri ve komik gönderiler çeviriyorum. ilk kitabıma bakmayı atlamayın lütfen. •Tamamlandı•