5.

1.2K 37 2
                                    

"Eee kızım okul nasıl geçti?" diyen Duru Hanım ile güldüm.

"Mükemmeldi..."

" Benide birileri taşısa güzel geçer." diye. Poyraz'a ters ters baktım.

Doruk ise "Meleğim abim ne diyor Fatih mi yine seni taşıdı?" dedi.

"Bak şimdi Dorukcumcumum şöyle oldu: Fatih beni taşıdı sonra Can dediki yarış yapalım işte tamam dedik bu sefer Can beni Fatih ise Aleyna'yı taşıdı bunlar koşarken Eslem videoya çekiyor Ozan tezahürat yapıyor işte benim gözlerim kapalı hızdan korkuyorum ya her neyse baktım sesler kesildi Can durdu gözümü açtım. Aman Allah'ım karşımda çakma seri katil tipli Poyraz bi an çocuğa kal geldi sanki ilk beyaz oldu sonra kırmızı sonra bordo son olarak mor bukalemun gibi renk değiştirdi. Her neyse geldi işte yanıma ben dedim aha seni kesin öldürecek sonra pis pis bakıp indirdi." ben böyle heycanlı heycanlı konuşmamı bitirince gülme sesleri duydum başımı çevirdiğimde Duru Hanım'ın ve Kenan Bey'in güldüğünü gördümz Poyraz'a baktığımda ise yine renk değiştiriyordu aynı hızla Doruk'a döndüm o da gülüyordu. "Doruk sus ve bak nasıl renk değiştiriyor."  dediğimde herkes Poyraz'a bakıp gülmeye başladı.

"Şey ben çok konuştum galiba en iyisi gideyim" deyip hemen odama koştum onların ise hâlâ gülme sesleri geliyordu. Ben odada bir sağa bir sola stresle dolanırken kapı açıldı gelene baktığımda Poyraz'dı bu çocuk kesin beni öldürecek valla mezarımı kazın... Göz temasını bozmadan kapıyı kapatıp üstüme üstüme geliyordu.

"Demek çocuk ha demek seri katil bukalemun değil mi başka var mı?" demesiyle omuz silktim.

"Şu anlık bu kadar ayrıca bana öyle bakıp üstüme gelme senden korkmuyorum." dedim.

"Öyle mi küçük hanım?" diye sordu.

"Ö_öyle çakma seri katil tipli bey." dedim.

Ben galiba yürek yemiştim valla benim bu odadan cesedim çıkar ayyayayaya ama ne demişler ölmek var dönmek yok.

"Korkmuyor musun?" demsiyle

"Hahayt niye korkayım ki bir şey yapmadım suçsuzum ben hakim bey baba amca." diye saçma bir şekilde konuştum tabi canım hiç korkmadığım belli olur sırtımdanda ecel terleri akıyor ağ ağ.

Ben böyle deyince sırıtıp odadan çıkmıştı hey yavrum hey sırıtınca ne kadar karizmatik olduğunu söylemiş miydim?

"Deniz hadi annecim içeri gel baban bir şeyler diyecek pasta falan da yeriz film izleriz." diye Duru Hanım bana seslenmişti.

"Tamam geliyorum." dedim.

Ewt karşımda Duru Hanım Kenan Bey ve Dorukcumcumum vardı yanımda ise Poyraz sırf ona yakın olmam için en köşeye gidip oturdum.

Poyraz bana bakıp kulağıma  "Benden korktuğunu bu kadar belki etme küçük." deyip geri çekilince onu deşecekmiş gibi bakıp tam yanında oturdum o ise  bana gıcık bir gülümse gönderdi.

Kenan Bey "Kızım pazartesi günü sınavlarınız başlıyormuş bir hafta sürecek sonraki hafta ise boş geçer büyük ihtimalle sonra ise karne zaten. Anlayacağın 2 hafta sonra asıl ait olduğumuz yere gidiyoruz eşyalar önceden gidecek fazla eşyaların varsa onları topla. Bide biz giderken bir açıklama yapıp seni nüfusuma geçirmem lazım bı basın açıklaması yapıp davet düzenleyecez şu anda gazetecilere bizim burada olduğumuza dair haberler gitmiş sebep olarak ise abin ile tartıştığımızı düşünüyorlar Doruk'un paylaştığı fotoğraflada sizi sevgili düşünüyorlar yani anlayacağın olaylar karışmadan bir açıklama yapmamız lazım." diye konuşmasını sonlandırmıştı bu kadar çabuk mu arkadaşlarımdan ayrılacaktım ben ben hiç tanımadığım bir şehirde daha tam tanımadığım kişilerle ne yapacaktım?

SeçenekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin