15

623 25 0
                                    

"Günaydın Karaman ailesi" diyerek masaya oturduğumda Poyraz hariç hepsi karşılık vermişti paylaştığı fotoğrafa yorum yaptığımdan beri kendisi daha sus pus olmuştu bana laf bile atmıyordu ara sıra kızarak bakıyordu o kadar.

Babamın konuşmasıyla daldığım düşüncelerden çıkıp babama dönmüştüm.

"Efendim baba"

"Bugün ne yapacaksın kızım''

"Can yarın gidecek o yüzden bugün beraber vakit geçiririz diye düşündük."

Annem "Aaa niye dahada kalsaydı'' demişti.

"Ailesi özlemiş hem arkadaşlarıda orada benim için gelmişti zaten"

"Hmm doğru"

"Neyse ben çıksam artık can da mesaj atmış biradan gelir"  dediğimde tamam demişlerdi.

Kapının çalmasıyla oturduğum sandalyeden kalkıp kapıya doğru koşup hemen kapıyı açmıştım.

"Uşgeldun uşağuummm"

"Uş buldum beaaa" dediğinde ona sarılmıştım geri çekildiğimde saçımı karıştırmaya başlamıştı.

"Baban evde mi?"

"Evet niye"

"Onlarla da vedalaşayım"

"Oooo Can Bey"

"Ne yapayım kızım yolcu yolunda gerek"

"Tamam tamam gel" dedikten sonra içeriye girmiştik.

Can hepsiyle teker teker vedalaşıp sarılmıştı hatta Poyrazla bile ama yinede Poyrazın bakışları hiç güzel değildi çocuğu öldürecekmiş gibi bakıyordu ki banada öyle bakıyor ama neyseee.

Can'ın "Biz artık çıkalım tekrar her şey için teşekkürler Deniz size emanet umarım ona bir şey olmaz üzülmez" dedikten sonra evden çıkmıştık.

"Eee vişne canavarım ne yapalım bugün"

"Hmmm bence ilk kafeye gidelim vişne suyu bide pasta yiyelim sonra gezelim en son olarakta kaykayla alıp kayalım"

"Sen nasıl istersen ben bir tane pastacı biliyorum oraya gidelim yakın zaten olur mu" dediğinde başımı sallamıştım.

Bir yandan yürüyor bir yandan da konuşuyorduk."Poyraz bana niye öyle baktı" dediğinde gülüp ona baktım.
"Valla bilmiyorum canım banda iki gündür öyle bakıyor sanki ne yaptık gıcık uyuz herifin teki tam diyorum iyi tatlı hoş sonra bir şey oluyor en başa dönüyoruz o benden nefret ediyor ben ondan"

"Öyle deme be güzelim senden nefret etmiyordur belki aranız ileride iyi olur ama bu davranışları hiç hoş değil"

"Yoruldum artık Can gerçekten çok yoruldum beni birazcık olsun bile anlamıyor. Eminim yabancı kişilere daha iyi davranıyordur."

"Ne diyeyim Deniz haklısın ama sen çok güçlü bir kızsın bunu sakın unutma. Bir gün patlayacaksın bunu biliyorum ama umarım o zaman kötü durumda olmazsın" dediğinde sessiz kalmıştım ne diyebilirdim ki o gün gelecekti bunu biliyorum ama ne zaman....

"Vişnem yüzün düşmesin bak geldik zaten" dediğimde tebessüm edip minnoş bir pastaneden içeriye girmiştik.

Pastanenin içi genellikle lila ve beyaz üzerine dekore edilmişti ve buda çok tatlı bir görüntüye sebep olmuştu.  Çalan şarkıyla birlikte ortam çok hoştu zaten içerisi pek dolu değildi küçük bir yerdi. (Şarkı multide)

Yanımıza bizim yaşlarımızda tatlı bir kız gelince tebessüm etmiştim.

"Hoşgeldiniz ne getireyim" dediğinde
"Adın ne" diye sormuştum ilk kaşlarını çatıp şaşırsada cevap vermişti.

SeçenekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin