56. Bölüm+İnsta

296 15 0
                                    

@yagiz: Sana bakınca benim hâl

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@yagiz: Sana bakınca benim hâl..

@denizkrmn: Sana bakınca benim hâl

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@denizkrmn: Sana bakınca benim hâl...

🌼🌼🌼🌼🌼🌼

"Rüzgar."

"Rüzgaar."

"Rüzgaaar."

"Rüzgaaaar!"

"Rüzgaaaaar!"

"Güzelim sus artık uyu." deyip beni yanına çekmesiyle güldüm.

"Rü-"

"Ne vara Deniz Allah rızası için ne var bı tatil günüm var ondada uyku yo-".diye konuşmasını takmadan yanaklarından alnından burnundan çenesinden saçlarına gözlerine öpücük kondurmamla gülmeye başlamıştı.

Geri çekip ona baktığımda bu sefer aynı şeyleri o bana yapmıştı. Öpücükleri bitmiş gıdıklamaya başlamasıyla gülmeye başladım bu abi varya aşktı aşk!

"A-ay-ay abim aşkım balım böceğim yeter yaaa." deyip gülmemle o da gülüp geri çekilmişti.

"Aşkım, güzel oldu da balım ve böceğimi sevmedim." demesiyle hemen kalkıp sırtına atladım.

"Yemek hazır en sevdiğin aşk abim." dediğimde o da kalkmıştı yatağından ben ise hâlâ sırtındaydım.

"Gidelim aşk kardeşim." deyip yürümeye başlamıştı.

"Yaaaa şapşik şey seni" dememle bacağımı cimcikledi.

"Bugün ne yapacaksın?" diye sordu.

"Bilmem ya da dur seni bi yere getirecem."

"Beni mi nedense sana hiç güvenemiyorum Deniz."

"İyi sen bilirsin bende canım Poyraz abicimle giderim hem ben onunda götürmüştüm çok sevmişti."

"Deniiiiiz!"

"Ne abi ısrar etmiyorum işte sen bilirsin hem indir beni gidip Poyraz abime haber vereyim."

"Tamam."

"Ne?"

"Tamam nereye gideceksen beni götür ben gelirim."

"Emin misin?"

"Deniz tamam dedim uzatma." deyip yemek odasına geçmemizle sinsi bir şekilde sırıtıp sırtından indim.

"Günaydın en bi sevdiğim Karaman ailesi."

&&&& "Günaydın"

Babamın konuşmasıyla ona baktım.

"Güzel kızım ne yapıyorsun bugün bir şeyler yapalım mı?" demesiyle Rüzgar abim elimi tutarak gıcık bir gülümseme yollayıp konuştu.

"Üzgünüm peder kızının bugün benle işi var."

"Allah Allah ne işiniz var Deniz güzelim, ne diyor bu bir numara?"

"Babacım bir numara ile ufak bi işimiz var ama merak etme hemen hallederiz akşam öğrenirsin."

"Hayır güzelim şimdi kulağıma söyle." demesiyle hemen yerimden kalkıp babamın arkasına geçerek kulağına söyledim.

Babam "Emin misin?" demsiyle gülüp başımı salladım annemin yanınada gidip onada söyledikten sonra birbirimize bakıp gülmüştük.

"Bize söylemeyecek misin ablacım?" diyen ablamla hemen onada söyleyip yerime oturdum.

Poyraz abimin "Eee bize yok mu?" demesiyle yanağından öpüp güldüm.

"Aman Allah'ım ihmal ediliyorum." diyen Doruk'a öpücük attım.

"Yukarıda işimiz var Dorukcum."

"Hay hay güzelim."

"E ama ben." diye bu sefer Berk abim konuşmuştu.

"Gece sendeyim yavrum birlikte uyuruz." deyip göz kırpmamla sandalyeden düşmesi bir olmuştu.

"LAAAANN GÖ-GÖZ KIRPTI BANA BABAA!!" diye bağırmasıyla hepimiz gülmeye başladık.

&

Rüzgar abimle birlikte Gratis ve Watsons'a gidip bir sürü şey olmuştım. Mesela ruj seçerken renkleri sürekli onun elinde denemiştim e tabi o da sinirlenmişti 2 saat boyunca onunla cilt bakım ve makyaj alışverişi yapmıştık dndudn.

Daha sonra birlikte güzel bi yemek yedikten sonra eve gelmiştik. Evdekilere Rüzgar abim ruj seçerken çektiğim videoyu göstermiştim yaşasın eğlence yaşasın hainlik! Bu şekilde sakin ve eğlenceli bir gün geçirmiştim.

SeçenekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin