Poyraz'ın Anlatımıyla;
"Hadi Deniiiiz!!" diye yukarıya Deniz'in odasında doğru bağırdım. Bu kızlar neden bu kadar yavaş?
"Ya geldim patlama yaaa!"
"Kızım bu neee!"
"Ne, neee?''
"Git çabuk adam akıllı bir şeyler giyin delirtme beni Deniz?"
"Ya giydim işte abartma abii."
"Deniiiiz."
"Hadi bak geç kalıyoruz hem ben güzel olmadım mı ki?"
"Güzelim sorun zaten çok güzel olman."
"Yaaa bende seni çok seviyorum canım abim." deyip yanağıma hızlıca bi öpücük kondurduktan sonra hemen evden çıkıp arabaya doğru koşmuştu.
Arkasından gülüp bende arabaya doğru ilerleyip kapıları açtım.
"Deniz bak beni deli ediyorsun haberin olsun ona göre." deyip arabayı çalıştırdım. Bu hayattaki en zor şey net kız kardeşinin olmasıydı abilik çok zor bi görev...
"Yooo ben bir şey yapmıyorum hem sen nişanlına bak onunda benden farkı yok."deyip içindeki çirkef kızı yine çıkarmıştı...
"Ama onun yanında ben varım senin yanında sürekli olamıyorum Allah bilir okulda nasıl sana bakıyorlardır hepsinin aq yaa."
"Ayyy abi bı sakin ol hem merak etme Yağız yanımda bir şey olmaz bana."
"Resmen kuzuyu kurda emanet ettik bu iyi mi oldu kötü mü bilemedim." dememle gülmüştü.
"İyi iyi merak etme sen."
"İlişkiniz nasıl gidiyor?"
"Ooo bakıyorumda kabullenmişsiniz Poyraz Bey."
"Deniz zorlama istersen abicim oldu öyle şeyler maalesef kabullendik."
"Tamam tamam gayet güzel gidiyor. Ha şey bide dün ben annemle babamla dışarıya çıktım yaa sona doğru Yağız'da geldi daha doğrusu babam çağıdı konuştular hepbirlikte kahve içtik." demesiyle ters ters bakıp konuştum
"Damat olarak ilk görüşmesi desene."
Deniz "Öyle öyle ama çok güzel geçti bi görsen nasıl gergindi varya anlatamam." dedi.
"İyi iyi rahat olmasın zaten."
"Abi yaa."
"Şttt!"
&
Ben Deniz ve Işıl ilk başta yemek yemiş daha sonrada ev için bir kaç parça alışveriş yapmıştık. Daha doğrusu Deniz'e bi oda ayırmıştık belki ara sıra yanımızda kalmak ister diye. Odada onun zevkine olsun diye üçümüz mobilya alışverişine çıkmıştık.
Yawru kedi gibi "Abiii." demsiyle gülümseyip ona baktım.
"Efendim güzelim?"
"Teşekkür ederim çok çok mutlu oldum ama gerçekten gerek yoktu."
"Vardı güzelim vardı hem belki kafanı dağıtmak istersin evden uzaklaşmak istersin bize gelirsin ya da yengelerinle Işıkla bizim evde kız gecesi yaparsınız bu yüzden bı odanın olması iyi oldu." dememle gülümseyip bana sarılmıştı. Bende ona sıkıca sarılıp saçlarına ve boynuna öpücük kondurdum.
"Unutma sen abisinin prensesisin. Kimsenin seni üzmesine izin verme çünkü mutlu olmayı çok hakediyorsun tamam mı fıstığım." deyip geri çekilerek narince çenesini tuttum.
"Tamam şey Yağız gelmiştir ben gideyim artık." demesiyle tüm moodum değişmişti hatta düşmüştü geri çekilerek etrafa bakmamla Deniz'in ve Işıl'ın gülmesi bir olmuştu.
"Aşkım kendine mi gelsen?" diyen Işıl ile göz devirdim o abi olmadı ki nerden bilsin şu an ki hislerimi.
Deniz "Neyse neyse bırak yenge yaa şimdi kendine gelir izin vermez bana aman Allah korusun." deyip Işıl'a sarılmıştı.
"Merek etme güzelim ben varken abin öyle bir şey yapamaz." diyen Işıl ile göz devirdim Deniz ise gülmüştü.
"Haklısın yenge ha bide bugün için çok teşekkürler çok çok güzel geçti." demsiyle Işıl her zamanki gibi güneş saçan gülümsemesini sunmuştu.
"Rica ederiz kuzum sen mutlu ol o yeter ha bu arada haftaya sözlü yapacam ona göre çalış." demesiye Deniz söylenmeye başlamıştı.
"Offf yaa daha geçen hafta sözlü yaptın el insaf be yenge."
Işıl'ın "Yengeye oflanmaz Deniz, güzelce çalış bu arada adını bilgi yarışmasına yazdırdım." demesiyle şokla Işıl'a baktım hatta Deniz'de şok olmuştu.
Deniz yüzünü asıp "Yenge ama ben hayır demiştim." dedi.
"Deniz çok iyisin katılman gerektiğini sana söyledim. Senin ve Işık'ın adını yazdırdım kızlarda en iyi ikinizsiniz. Burak hoca da iki erkek seçecek aslında Yağız ve Yaman diye düşünmüştü ama Yağız kabul etmemiş futbolla çakışıyor diye." diyen Işıl ile Deniz başını sallamıştı.
"Evet biliyorum Yağız anlattı bende Yağız kabul etmedi diye kabul etmemiştim." demesiyle şokla Deniz'e baktım yok yok bu saf kız benim kardeşim olamazdı.
"Deniz saçmalama abicim bu senin eğitimin ayrıca her şeyi Yağız'la yapacaksın diye bir şey yok."
"Ya abi haklısında heycanlanırım beceremem ki."
"Kendine gel Deniz gitar yarışmasını hatırla ve şu yerle bir olmuş özgüvenini toparla kendine güven." dedim.
"Tamam yaa ben gidiyorum." deyip son kez benle Işıl'ı öptükten sonra Yağız aradığı için gitmişti.
Işıkla birlikte evimizi için bi kaç ufak tefek alışveriş yaptıktan sonra eve gelmiştik. Eve girmemizle Işıl'ın poşetleri girişe bırakıp oflaması bir olmuştu.
"OffffAllah'ım çok sıcak ya rabim." diyerek elini yüzüne yelpaze etmişti.
"Buzdolabında soda olacaktı." deyip mutfağa giderek buzdolabından iki soda alıp salona dönmüştüm. Işıl'da üstündeki kısa gömleği çıkarmış minicik bı cropla kalmıştı.
"Ala bakalım." diyerek açtığım sodayı ona uzattım.
"Teşekkürler." deyip hemen içmişti.
"Oofff Poyraz yaaa çok yoruldum ve çok korkuyorum." deyip başını göğsüme yaslamasıyla saçlarını okşamaya başladım.
"Biliyorum güzelim ama az kaldı merak etme her şey çok güzel olacak." dedim.
"Düğünümüze ne kadar kaldı?"
"20 gün."
"Offfff."
"Ne ofu Işıl Hanım istemiyor gibisiniz."
"Ya saçmalama Poyraz heycanlıyım işte korkuyorum ne yapacağımı bilmiyorum." demesiyle saçlarına öpücük kondurdum.
"Ama tüm bu karmaşık duygularına rağmen ben senin yanındayım kötü hiç bir şey olmayacak her şey bizim istediğimiz gibi olacak tamam mı?" dememle başını kaldırıp dudaklarıma öpücük kondurarak "tamam" demişti.
"Poyraaazzz."
"Efendim güzelim?"
"Seni çok çok çok seviyorum."
"Bende seni çok çok çok seviyorum ömrüm."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seçenek
General FictionGerçek aile. Hayatın kendisi mi oyundu ya da biz insanlar mı oyun oynuyorduk? Sanki bir oyunun içine mahkum edilmiştim ve tek bir seçenek vardı istesemde istemesemde o seçeneği seçmek zorundaydım çünkü başka bir yolu yoktu. Bizler geleceğimiz için p...