Fransa'dan geleli neredeyse iki hafta olmuştu ve bu iki haftada bir kaç şey değişmişti, mesela Poyraz abim eskisi gibi işkolik değildi kendine zaman ayırmaya başlamıştı onun işlerini Rüzgar abim hallediyordu tabi böylede olunca Poyraz abimle daha çok vakit geçirmeye başlamıştık. Eskisi gibi katı sert biri değil onun yerine daha anlayışlı biri olmuştu.
Berk Doruk Toprak ve Demir abilerim bensiz karakola düştükleri için onlarla küsmüştüm hayır yani bensiz nasıl böyle bir şey olabilir aaa.
Annem ve yengem açılış için yoğun oluyorlardı tabi bu süreçte babam ve amcam onları asla yalnız başlarına bırakmıyorlardı.
Şimdi ise bir kaç gün gibi ben ve Poyraz abim evde tek başımızayız.
"Poyrazcıııııım" diye bağırdığımda Poyraz abim "Efendim Denizcim" diye konuştuğunda gülesim gelmişti...
"Arka bahçedeki havuza girelim lütfen ben çok sıkıldım"
"Çok mu istiyorsun"
"Evet"
"Sen hazırlan havuz temizlenene kadar birlikte gireriz olur mu yavrum"
"Sen nasıl bi kralsın ya ben hemen hazırlanayım sende hazırlan taam mı abicim"
"Tamam yavrum hadi bakalım" deyip yanağımdan öptüğünde bende onu öpüp odama doğru koşmuştum arkamadan ise gülüp hızlı çıkma diye tembihliyordu.
Hızlı bir şekilde mayomu giyip bizimkilerden gelen mesajlara cevap verdim.
Balım sana bi sürprizimiz vaaağğğrrr
Eso pis misin knk ya hani ben söyleyecektim
Ağlayın sizden önce ben söyledim
Yooo ben ona özelden yazmıştım sürpriz olduğunu
Oha aq hangi ara
Daha şimdi belli oldu lan
Susun be aa
Yavrularım sürpriz ne acep Can söylemiyorda
Olmaz
Püfff
Bebek birazcık sabret aaa
Küstüm ben gidiyorum
Lan
Dur
Saçmalama
Şakaydı zaten Poyraz abim bekliyor ondan gitmem lazım jrifbrufj
Deli yajdhfbdhj
Telefonumu alıp ilk olarak mutfağa gitmiştim iki tane vişne suyu alıp arka bahçeye çıktığımda Poyraz abim havuzun başında telefonuyla ilgileniyordu.
"Ben geldiiiim"
"Oha abicim bu üstündekiler fazla açık değil mi?"
"Şimdi abicim havuza alt eşofmanla girecek halim yok yani alt üstü şort yarım atlet hem sen dua ette bikini giyinmedim."
"Tamam güzlim tamam"
"Hadi girelim"
&&&&&&&&&&
"Aaa Poyraz indir artık beni" diye en sonunda isyanla bağırmıştım. Poyraz bey beni omuzlarına almıştı ben ise yüzmek istiyordum.
"Yorulmana gerek yok cadı bak ne güzel sırtımdasın hem ben seni ne zamandır birilerinin sırtında görmedim hayata biraz yukarıdan bak." demişti. İki saat boyunca birlikte didişe didişe yüzüp eğlenmiştik tbi bu Rüzgar abimin gelmesiyle son bulmuştu dnxhdn.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seçenek
Fiction généraleGerçek aile. Hayatın kendisi mi oyundu ya da biz insanlar mı oyun oynuyorduk? Sanki bir oyunun içine mahkum edilmiştim ve tek bir seçenek vardı istesemde istemesemde o seçeneği seçmek zorundaydım çünkü başka bir yolu yoktu. Bizler geleceğimiz için p...