Güne kafamdan aşağıya dökülen su ile uyanmıştım tabikide böyle bir şeyi anca Berk abim yapardı. Üstümü değişip aşağıya inmiş kahvaltı yapmıştık şimdi ise Poyraz abim beni okula bırakıyordu tabikide asıl amaç Işıl hoca yengemi görmekti nxjcndjcnf.
"Abi?"
"Efendim güzelim."
"Şimdi sizin kız isteme oldu nişan (söz) haftaya bizim evde olacak ya düğün ne zaman olacak nerede kalacaksınız?"
"Düğün Hazal'ınkinden yaklaşık iki ay sonra olur bizim eve yakın bı ev buldum işte görüşüyoruz."
"Anladım."
"Ama benden kurtulduğunu sakın düşünme akşam yemeğinde sürekli evde oluruz ona göre."
"Unutmam sende beni unutmazsın umarım."
"O nasıl söz öyle balım sen benim canımsın kızımsın asla öyle bir şey olmayacak ayrıca bu da nereden çıktı?"
"Ne bileyim ya Doruk'un flörtü var Berk'in sevgilisi sen ve ablam evleneceksiniz Rüzgar abim ile de Merve abla olur gibi öyle işte ya..."
"Hepimiz üst üste geldik doğru ama bu seni unutacağımız anlamına gelmiyor. Seni hepimiz o kadar çok seviyoruz ki anlatamam o yüzden sakın saçma düşüncelere kapılma. Ayrıca Deniz Hanım burnuma hiç iyi kokular gelmiyor Yağız ve sen konusunda."
"Eğer Yağızla bir şey olsa kızar mısın?"
"Bu soruyu sorduğuna göre ya var ya da olacak..."
"Soruma cevap alamadım?"
"Sence ne yaparım?"
"Kestiremiyorum."
"Umarım öyle bir şey olmaz Deniz."
"Niye öyle diyorsun sorun Yağız mı ya da hayatıma alacağım herhangi bir kişi mi?"
"Sorun hepsi."
"Birini sevebilirim abi."
"Zarar verirler Deniz."
"Kalbimi ben yönetemem illa hayatımda biri olacak sizin hayatınızda da olduğu gibi."
"Öyle bir şey olmayacak aklında saçma sapan düşünceler kurma!"
"Saçma değil hayatın gerçekleri bunlar, hayatıma biri elbet girecek sizi hayatınıza da girdiği gibi."
"İn bakalım geldik Yağız'dan da mümkünse uzak dur.'' demesiyle hiç bir şey yapmadan arabadan inip okula doğru yürüdüm. Binaya girip sınıfıma doğru çıktım içeri girmemle Yağız yanıma gelip sıkıca sarılmıştı. Ona sarılınca sanki her şey geçmiş gibiydi rahatlamıştım. Geri çekilip elimi tutup konuştu.
"Senin neyin var ne oldu sabah iyiydin?"
"Bir şey yok ya."
"Poyraz abi mi bir şey dedi?"
"Kıskançlıkları hayatıma kimse girmeyecekmiş senden uzak duracakmışım vs vs."
"Offf Deniz bak anlıyorum sana çok bağlılar paylaşamıyorlar ama bu aşırı kıskançlıkları çok kötü."
"Yağız biliyorum bu konu hakkında konuşmayalım, sen anlat ne yaptın?" deyip yerime geçip oturdum. O da yanıma gelip kolunu omuzuma atıp beni kendine çekerek saçlarımla oynayıp konuşmaya başladı.
"Koç çağırdı futbol turnuvaları başlayacakmış program hazırladı antrenman için."
"Yaa ne diyecem bilemedim yoğun olacaksın yorulacaksın o zaman."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seçenek
General FictionGerçek aile. Hayatın kendisi mi oyundu ya da biz insanlar mı oyun oynuyorduk? Sanki bir oyunun içine mahkum edilmiştim ve tek bir seçenek vardı istesemde istemesemde o seçeneği seçmek zorundaydım çünkü başka bir yolu yoktu. Bizler geleceğimiz için p...