51

292 13 4
                                    

Herkes gelmiş yemek yemiş sohbet olarak hepimiz ayrılmıştık. Ben Yağızlar ve Canlar ön bahçede ablamlar abimler ise arka bahçedeydiler annem ise diğerlerinin annesiyle misafir odasında babam ve diğerlerinin babaları ile salonda oturmuştular. Kısaca herkes kendi yaş grubuna göre ayrılmıştı Doruk  ise Toprakla birlikte dışarıya çıkmıştı bu gün Topraklarda yani amcamlarda kalacaktı.

Her şey çok güzel ilerliyordu gülmekten çenem ağrımaya bakmıştı başımı Can'ın bacağına koyup uzandığım Yağız ile göz göze gelmiştik.

"Can saçlarımla oyna." dediğimde saçlarımı okşamaya başlamıştı.

Işık "Nerede okumayı düşünüyorsunuz kesin bir şey var mı?" diye sorunca Can cevap vermişti.

Can "Aslında aklımızda net bir şey yok bı sınava girip yüksek alalımda ama hepimiz aynı şehri yazacaz o kesin." dediğinde bu sefer ben konuştum.

"Aynen öyle şahsen Can nereye ben oraya e diğerleride biz nereye onlar oraya o yüzden her türlü beraber olacaz."

Aleyna "Aaaynen öyle."

"Siz çifteler ayrılın." dediğimde hiç biri takmamıştı.

"Lan size diyorum!" dediğimde hepsi ayrılmıştı.

Fırat "Yine ne oldu Deniz?" diye sorunca sırıttım.

"Kıskanıyorum belki Fıratcım." dediğimde gözlerini devirip konuştu.

"O zaman sende kalk uzanma Can'ın bacağında."

"Sanane ya Can kalkmamı istemiyor."

"Abinleri çağırırım." diye meydan okurcasına bana baktı.

"Çağır Allah Allah inat ettim kalkmıcam."

"Maden ben Aleyna ile öyle olamıyorum o zaman POYRAZ ABİİİİİİİİ RÜZGAR ABİİİİİİİİİ ÇABUK GELİN!!" diye bağırdığında ben dahil hepimiz şokla ona bakıyorduk. Gerçekten böyle yapacağınız tahmin etmiyordum.

Poyraz "Laan ne oldu Deniz nerdesin?" diye Poyraz abim bağırarak gelmişti.

Rüzgar "Deniiiiiz!"

"Burdayım." deyip elimi kaldırdığımda etrafa bakmayı kesip bana döndüler.

Poyraz "Deniz kalksana uzanma şöyle abicim."

"Abi ya Fırat beni kıskandı diye sizi çağırdı ben böyle rahatım."

Rüzgar "Deniz kalksana uzanma gel benim bacağımda uzan."

"Ama çok rahatım."

Poyraz "Deniz kalk artık bir daha Can bu eve girmeyecek kardeşim resmen çocuğa yapışıyor." dediğinde Rüzgar hariç hepimiz gülmüştük.

"Tamam tamam hadi size şarkı söyleyeyim." dediğimde Poyraz abim ablamlarıda çağırmış hepsi gelip yanımıza oturmuştu.

"Berk abim en yakışıklı mükemmel abim gitarımı getirseeeen🤗" deyip dudaklarımı büzüp konuştuğumda gülümseyip gitarımı getirmeye gitmişti.

Kavak yelleri şarkı adı.

Şarkıyı bir yandan söylüyor diğer yandanda gitarı çalıyordum derin bi nefes alıp tam nakaratı söyleyecektimki benden önce başka bir ses karışmış o söylemeye başlamıştı. Etrafıma baktığımda Yağız'ın eşlik ettiğini görünce şokla ona bakıyordum sesi-sesi muhteşemdi... Ben hâlâ ona şaşkın bir şekilde bakarken kafasını 'hadi' derecesine sallayınca şoktan çıkıp bende ona eşlik etmeye başlamıştım.

Resmen hoşlandığım çocukla birlikte şarkı söylüyordum hemde abimlerin, herkesin yanında.. Son kez tekrar nakaratı söyledikten sonra şarkıyı bitirince hepsi alkışlamaya başlamıştı.

SeçenekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin