38

347 16 0
                                    

"İşte öyle ablacım şu anda bu durumdayım." Diyerek konuşmamı bitirdiğimde ablam bana sıkıca sarılmıştı. Şu ana kadar ne varsa anlatmıştım eski ailem arkadaşlarım yağızlar abilerimle yaşadığım olaylar ne varsa biliyordu artık.

"Offf benim fıstığım ben bu kadar şey yaşadığını bilmiyordum bilseydim seni asla tek başına bırakmazdım. Gizli görevde olduğum için annemlerlede konuşmuyordum aydan aya iyi olduğumu belirten mesajlar atıyordum o kadar bı ara Poyrazla tartışmışsınız buraya gelmeden önce o zaman zaten onunla tartışmıştım ama bu olayları yemin ederim ki bilmiyordum."

"Olan oldu işte boşverelim şu anda mutluydum bu yetiyor." Dediğimde kapı çalış elinde pastalarla annem girmişti odaya.

Bana ve ablama uzattıktan sonra da yatağıma oturmuş "Ee anlatın bakalım?" Diyerekten sorguya çekmeye başlamışlardı.

"Annecim valla bende bir şey yok biliyorsun." Dediğinde hemen lafa ben ağlamıştım.

"Yooo ben hakimin sana nasıl baktığını gördüm hem yakışıklıydı da sizde olur bence. Aaa abla hatta burada kal burada çalış sürekli mahkemede görürsün sonra konuşursunuz falan oooo olur sizden." Dediğimde annem buruk bi tebessümle ablama bakıp bana dönmüştü.

"Deniz o ablanın eski sevgilisi." Dediğinde şokla ablama bakmıştım.

"Nasıl yaaa."

"Duydun işte Deniz, Eren benim eski sevgilim."

"Neden ayrıldınız peki?" Dediğimde bu sefer annem konuya dahil olmuştu.

"Ablan yurtdışına çıkmak istedi Eren' e yapamayacağını söyleyip ayrıldı." Dediğinde bu şok daha geçirmiştim. Allah'ım neden çevremdeki herkes bu şekilde ayrılıyordu?????

"Abla onu hâlâ seviyor musun?" Dediğimde gözlerini kaçırmıştı. Seviyordu tabi ya seviyordu mahkeme salonuna girdiğinde ilk Eren abiye (hakime) bakmıştı...

"Ablaa peki o kadar şey biliyorsun resmen ajan gibisin sevgilisi oldu mu senden sonra hiç onu araştırdın mı?"

"Evet yaptım araştırdım sevgilisi olmadı zaten hakim olduktan sonra bir daha onun hesaplarına giriş yapamadım yapsaydım başım belaya girerdi ve evet Deniz hâlâ Eren'i seviyorum."

"Aber bir şey demedi mi sevgilin olmasına." Dediğimde annemin gülmesiyle ablamda gülmeye başlamıştı..

Annem "Dediler dediler demezler mi Eren Rüzgar abinlerin arkadaşı tabi ablanla Eren sevgili olunca abimler sinirlendi bı güzel Eren'i hırpaladılar yazık olmuştu çocuğa." Dediğinde ablam buruk bir şekilde gülmüştü.

"Eee yeter benden bu kada sen anlat hanımefendi kızlara Yağız iyi biri yakışıklı hep yanımda oldu demişsin."

"Evet dedim ama bu onu sevdiğim anlamına gelmiyor." Dediğimde ablam peki peki diye mırıldanmıştı.

&&&&&-&&&&-----&&&&&

"Abi Allah'tan kork tulum giyindim tulum tulum bak ne etek ne de elbise değil yeter ya."

"Ne yapayım kızım bu kadar yakıasaydı."

"He Süphan Allah, abi bak sinirlendirme vaa diğer aileye kaçarım velayet onlara gider beni sinirlendirme."

"Bir daha böyle bir şey duymayacam onlara gitmek falan yok şimdi yürü aşağıya inelim bu arada mahkemedeki hâkim benim arkadaşım adı Eren o da gelecek çekinmene gerek yok tamam mı?" Dediğinde tamam demiştim Eren abi geliyorsa ablamla aynı ortama gireceklerdi Allah'ım lütfen olsunlar yaaaa.

SeçenekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin