Şu an Poyraz abimin kapısının önündeydim onun boş ergen tribiyle uğraşıyordum kıskançlıkta arşa çıkan tribi... (Allah'ım aynı şeyleri bende yaşıyorum dbxhdb...)
Odadan içeriye girdiğimde kendisi üstündeki şortla birlikte uzanıyordu üstünde ise bir şey yoktu her zamanki gibi...
Onun gibi yatağa uzanıp sarılmıştım ona... Ne o konuşuyordu ne de ben. O da koluyla beni sarmıştı şu an ise sarılarak uzanıyorduk. Beni kendisi döndürmüş burnumu öperek konuşmaya başlamıştı.
"Özür dilerim abarttım ama bu demek değildir ki sevgilin olacak evlenip gideceksin." diye saçmalayarak konuştu.
"Oooffff konuyu kapatsak olmaz mı?" diye bıkkınlıkla ona cevap verdim.
"Olur ama başka bir erkek yok tamam mı?"
"Ay abi ya tamam tamam."
"Aferin benim fıstığıma."
"Uykum var."diyerek konuyu değiştirircesine mızmızlandım.
"Birlikte uyuyalım bende yorgunum zaten." demişti.
"Olur ama üstün çıplak.''
"Of Deniz hâlâ alışamadın mı hem telefondan çıplak erkeklere bakacağına bana bak Allah Allah sanki görmediğin şey." demesiyle göz devirdim. .
"Tamam abi tamam tamam."
"İyi geceler fıstığım."
"Aynısınıdan yavrum." dediğimde boynumdan öperek sıkca belimden sarılarak uyumuştu.
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
Ablam dün olanları anlatmış "Böyle işte gerisi +18 son olarakta buraya geldik işte." demişti.
"Yaaa ama ya."
"Ya bir şey olmadı."
"Öpüştünüz mü yoksa."
"Deniiiiiz!!"
"Ne be!"
"Sus bakayım."
"Ama ya."
"Evet sus artık Deniz."
"Tamam yaaaa ay yerim ben sizi sonunda be bak ben demiştim helal len bana." diye övündüm acaba ilişki uzmanı falan mı olmalıydım¿
"Aferin kız sana sen anlat bakayım." deyip o da konuştu.
"Neyi?"
"Yağız'ı"
"Of abla ya sende taktın çocuğa hiç bir şey yok ki arkamızda."
"Hiç mi?"
"Hiç."
"Sarıldınız mı hiç"
"Ewet"
"Ne hissettin."
"Erkeklerin güzel koktuğunu." dediğimde yastığı alıp fırlatmıştı kafama. Hdudbdh.
"Aaahhh ne yapıyorsunuz be seni abimlere dicem." deyip hemen merdivenlerden salona doğru koşuyordum tabiki de şikayet edecektim.
Koştura koştura salona inmiştim tabi merdivenlerden ablamın bağırma sesi geliyordu.
"A-abi?" diye telaşla abimin yanına geçip konuştum.
"G-güzelim ne oldu iyi misin?" deyip hemen koltuktan kalkmıştı.
"A-abi, ablam aklıma bi kaç erkeği sokuyor yakışıyorsunuz diyo bir şey deyin ya." dediğimde Rüzgar abim sinirle yanıma gelmişti.
"Kesin o Yağız itini sokuyor demi?" dediğinde başımı sallamıştım.
"NEHİİİRR!!!!" diye ablamı çağırınca güldüm.
"Abicim."
"Güzelim."
"Ne diyorum ben be güzelim bir daha Deniz'in aklına böyle şeyler sokmıyorsun tamam mı?" deyip kafa karışıklığıyla konuştu. Aşk Rüzgar'ım yaa💟
"O da Yağız ile sarıldı ama." dedikten sonra Berk Doruk Poyraz Rüzgar "NEEEE!!" diye bağırmıştılar ablam ise sinsi bir şekilde gülüyordu yaktın beni Nehir ağ.
"Ne demek bu?"
"Niye sarıldın?"
"Ne zaman sarıldın?"
"Deniz cevap ver."
Diye dördüde merakla bana dönüp sinirle konuşmuştular. Ama bu hikâyede yanan ben olmamalıydım.
"Bı kaç gün önce beni büyüten annem ve kardeşimle konuşmuştum üzülmeyin diye size söylemedim. Okulda da çok kötü oldum ağladım işte öyle sarıldı destek olmak için sonra zaten Berk abimle eve dönmüştük ağladığımı anlamıştı zaten." dediğimde Doruk yanıma gelip sarılmıştı Poyraz ve Rüzgar ise sinirden ellerini yumruk yapmışlardı. Hayır relax yani.
"N-ne dediler." diye ilk konuşan Berk olmuştu.
"Onları seçeceğimi düşünmüştüler bebeğin cinsiyetini öğrenmek için bile beni beklemişler öyle işte." dedim
Rüzgar "S*kerim onarın belalarını hâlâ anlamadılar mı yok onlarla görüşmek konuşmak yok Deniz yasak anlıyor musun ver şu telefonunu bana!" deyip bağırdığında korkuyla yerimden sıçramıştım. İlk defa Rüzgar abimi bu kadar sinirli görüyordum ve gerçekten korkmuştum.
"A-abi a-abartıyorsun o kadarına gerek yok." diye mırıldanırcasına konuştum.
"DENİZ SANA VER DEDİM.LAN ONLAR SENİ BİZDEN KOPARMAYA ÇALIŞTILAR YILLARCA O İT ADAM YÜZÜNDEN BİZ SANA HASRET KALDIK BE!" diye daha çok bağırdığında bu sefer ablam konuşmuştu. Doruk ise beni arkasına çekmişti elimi tutuyordu.
"Haklı olman Deniz'i kısıtlayacağın anlamına gelmiyor bu onun özeli abi ayrıca sakin olun kızı korkutuyorsunuz."
"Se-sen hiç konuşma Nehir zaten sanada sinirliyim bir daha bu evde Yağız'ın adı geçemeyecek Deniz sende o ailenle arana mesafe koy çıldırmayın beni." deyip Doruk'un tuttuğu elimi tutup beni merdivenlerden çıkarıyordu.
Odaya girince "Korktun mu?" deyip yatağa uzanıp benide uzandırmıştı. Dengesiz herif ya!
''Ben kimseden korkmam sadece öyle yapman canımı acıttı üzdü." dedim ne olursa olsun kimseye korktum demezdim. Babam her zaman 'Korkularınla kendi içinde savaş ver kimse bilmesin günü gelince oradan vurarlar.' demişti.
"Özür dilerim güzelim bi anda patladım işte bizi ayırmaya çalıştılar sakin olmamı bekleme ki onlar yüzünden ağlamışsın işte senin tek bir damla gözyaşlarına kıyamam ben ömrümü veririm senin için." deyince tüm korkum üzüntüm uçup gitmişti. Gözlerimden öpünce güldüm.
"Deme öyle abi ben asıl ömrümü veririm senin için şimdi konuyu kapatalım uyusak."
"Tamam güzelim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seçenek
General FictionGerçek aile. Hayatın kendisi mi oyundu ya da biz insanlar mı oyun oynuyorduk? Sanki bir oyunun içine mahkum edilmiştim ve tek bir seçenek vardı istesemde istemesemde o seçeneği seçmek zorundaydım çünkü başka bir yolu yoktu. Bizler geleceğimiz için p...