25. BÖLÜM

509 21 0
                                    

Demir abimin "Böyle daha yakışıklı olmuşum" demesiyle Berk abim aynadan iğrenircesine Demir abime bakıp yüzünü buruşturmuştu.

"Papucumun yakışıklısı, Deniz'im ne zaman yüzümüzü yıkıyacaz"

"Kuruduğunda abicim"

Şimdi ne mi oluyor bir yanımda Demir abim diğer yanımda Berk abimle kil maskesi yapıyorduk.

"Okyanusum yakışıklı olmuşum demi"

"Evet çinkocum" dediğimde Berk abim Demir abimin bacağına tekme atıp konuşmaya başladı.

"Ula it yürü git da yalnız bırak bizu"

"Ne bırakacaumda kardeşumi senun yanunda"

"Papicumun abisuu benum ula abisu"

"Benim için tartışmanıza gerek yok biliyorum çok güzelim efsaneyim zekiyim"

D&B "Deniiiiiiiiz"

"Tamam ya bir şey demedim hadi salona geçelim"

Salona girdiğimizde herkesin oturmuş sohbet edip gülüyor şeklinde görmüştüm. Rüzgarla göz göze geldiğimizde gözlerimi ondan çekip babama bakmıştım gülümseyerek beni izliyordu.

"Kızım"

"Efendim babacım"

"Ne yaktınız böyle"

"Kil maskesi babacım sanada yapalım mı?"

"Ben böyle yakışıklıyım gerek yok olmayanlar düşünsün"

"Amca"

"Baba"

"Babacım sen bize laf mı attım"

"Yoo prensesim sen hariç üstüne alınan alınsın" dediğinde amcanlar gülmeye başlamıştı.

"Ne zaman yüzümüzü yıkayacaz"

"Bi kurusun 20-25 dakika sonra yıkarız"

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

"Abiii yoruldum eve dönelim artık"

"Dönüyoruz işte Deniz"

"Çok yoruldum"

"Yani"

"Taşıyın beni" dediğimde Berk abim çömelmiş onun sırtına atlamıştım. Biz yürümeye devam ederken ileride iki grubun kavga ettiğini görmüştük.

Demir cebinden çekirdek çıkarıp izlemeye devam ettiğinde Berk onun kafasına vurup elinden çekirdeği alıp o da izlemeye devam etmişti.

Demir "Sarışın olan kazanır"

Berk "Esmer olan kazanır adamdaki kas balon gibi"

Demir "Sarışındaki boy kimsede yok kardeşim kesinlikle sarışın kazanır"

"Ooow abilerim bence müdahale edelim baksa ne hale geldiler" dediğimde ikiside onaylayan mırıltılar çıkarmışlardı. Berk abimin sırtından inip her iki tarafıda ayırmaya çalışmıştık.

Saçımın çekilmesiyle arkamdaki kişinin diz kapağına vurup arkaya itmiştim. Berk abim bunu görünce o çocuğa kafayı indirmişti. O çocuğun arkadaşıda Berk abime karışınca bu sefer Demir abim onu yumruklamıştı.

Hepimiz birbirimize girerken tabikide bu olay polislerle son bulmuştu.

&&&&&&&&&&&&&&&

"Ayy Berkcim hatırlıyor musun ben düştüğümde nasıl bana sinirlenmiştin şimdi ise sen buradasın"

"Senin yüzünden buradayız Deniz"

SeçenekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin