103

126 8 0
                                    

"Yaa abi bak ağlicam ama artık yaaa‽"

"Deniz yanağını ısırırım lütfen bakma şöyle."

"Banane banane!"

"Deniz diyorum."

"Ne Deniz Deniz ver o fotoğrafı ben senin fotoğraflarına karışıyor muyum?"

"En azından ben sevgilimle öpüşme fotoğrafımı odama asmıyorum."

"As kim demiş asma."

"Deniiiiiz!"

"Yani niye niye‽"

"Odana her gelen öpüşme fotoğrafınızı mı görsün?"

"Sizden başka kimse girmiyor ki?" dedim bıkkınlıkla. Poyraz abim Yağız ile olan fotoğrafıma el koymuştu.

"Deniz-"

"Dinlemiyorum ben okula gidiyorum istersen o fotoğrafta sana kalsın bakar bakar sinirlenir kıskanırsın umrumda değil Yağız'ım aynısını çıkarır ki." deyip omuz silkerek çantamı yerden aldım.

"Yağız'ım mı Yağız'ım mı Deniz delirtme beni insan abisinin yanında böyle der mi katil mi olayım istiyorsun?"

"Abiii bak valla düşüp ağlicam artık yeteeeer senin neyin var birden gelip taktın bana?"

"Yok benim bi şeyim falan sen geriyorsun beni."

"Ne, ben mi veriyorum? Yuh yani sende sen gelip triplere giriyorsun." deyip Poyraz abimi odamda bırakıp odamdan çıktım. Ben merdivenleri inerken o da peşimden geliyordu tabi söylene söylene söylenmezse olur mu?"

"Ben seni okula bırakacam." demedi ona dönüp ters ters ona baktım.

"İstemiyorum Yağız'ım gelip alır beni."

"Hâlâ Yağız'ım diyor hâlâ bak sinirlendirme beni Deniz!" demesiyle sesimizi duyan annem merdivenlerin başına gelmişti.

"Ne oluyor yine çocuk gibi kavga ediyorsunuz. Poyraz bir daha Deniz'le uğraştığını görmeyecem."

"Anne bu kızın ne yaptı biliyor musun?"

"Odasında ki fotoğrafı diyorsan biliyorum birlikte astık." demesiyle abim şokla anneme baktı.

"Ne‽ Anne sen iyi misin yaa birlikte astınız ne demek söz beni çıldırtmak mı istiyorsunuz? Kızının odasına girdiğim gibi o Yağız'ın fotoğraflarıyla karşılaşıyorum." diye söylenmesiyle hafifçe güldüm.

"Olabilir sevgilimle çok yakışıyoruz değil mi?" diye sormamla adımı söyleyip bağırması bir olmuştu.. Onu hiç takmadan Berk abimin yanına gittim.

"Allah rızası için şu evden çıkalım." dememle gülüp ayağa kalktı.

"Yine bana kaldın değil mi?"

"E yani kurtarıcım sen oluncaa tüm kapılar sana çıkıyor." dememle gülüp kolunu omzuma attı. Annemle abimin sesini duyunca yüzünü buruşturmuştu.

"Neyse hadi gel biz çıkalım anneme mesaj atarım." demesiyle basımı salladım. Birlikte hemen evden çıkmıştık.

&

Yağız'ım da Yağız'ım: Güzelim çıktın mı evden?

Ben: Çıktım çıktım.

Yağız'ım da Yağız'ım: Tamamdı bende şimdi çıkıyorum istediğin kitabı da aldım bende.

Ben: Yaaaa teşekkürler teşekkürler 🥺🥺🥺

Ben: Dikkatli gel.

Yağız'ım da Yağız'ım: Tamam can içim.

Ben: 😽💓

Yağız'ım da Yağız'ım: 🤍

SeçenekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin