Yağız: Hazır mısın güzelim?
Ben: Hazırım hazırım.
Yağız: Tamamdır beş dakikaya kapıda olurum.
Ben: Tamamdır yakışıklım dikkat et.
Yağız: Tamam tamam.
Aynada son Ken kendime bakınca cillop gibi kız olduğuma karar verdim. Siyap conver siyah şort ve yine siyah bı crop giymiştim gümüş küllerimlede çok hoş gözüküyordum. Odamdan çıkarak ablamın odasına gittim. Eve ben ve ablamdan başka kimse yoktu annemler otelde kalacaktı abimler zaten manitleriyle olup bu gece eve uğramayacaklardı ablamın ise karnı ağrıdığı için dışarıya çıkmamış birazdan yanına nişanlısı Eren abi gelecekti.
"Ablacım nasıl oldun bu ilaç getireyim mi?"
"Daha iyiyim güzelim gerek yok. Sen hazır mısın?"
"Hmhm hazırım Yağız gelmiş aşağıda."
"İyi bakalım çok çok güzel olmuşsun fıstığım kendine dikkat et tamam mı?"
"Tamam abla sende bir şey lazım olursa ara."
"Tamam güzelim hadi görüşürüz iyi eğlenceler."
"Teşekkürler." deyip yanaklarından sıkı sıkı öpmüştüm ablamda öpüp ısırınca gülüp odadan kaçamam bir olmuştu.
Evden çıkmamla Yağız'ın gelmiş olduğunu gördüm heheyttt beeee kimin maniti şu asilliğe bi bakar mısınız yaaa!!! Siyah herhalde benden sonra en çok ona yakışıyordu.
Kollarını açmasıyla koşup hemen ona sıkıca sarıldım. Kolları belimde yerini almış başını ise direkt boynuma gömerek kokumu uzun uzun içine çekiyordu.
Boğuk çıkan sesiyle "Çok güzel olmuşsun ama o şortun daha kısası yok muydu?" demesiyle gülüp geri çekildim.
"Yok ideal boyu bu."
"İdeali buysa daha kısası nasıl merak ediyorum. Güzelim ne kadar kısa olduğunun farkında mısın?" demesiyle omuz silkip arabaya bindim. Onunda binmesiyle kemerlerimizi takıp yola koyulduk.
"Abartma Yağız ya hem yeni aldım senin için giydim."
"Abartmıyorum Deniz sadece çok kısa olduğunu dile getiriyorum. Hem abinler görüp bir şey demedi mi?"
"Evde benden ve ablamdan başka kimse yoktu diğerleri manitleriyle ablamda bir şey demedi." dememle başını salladı. Konu konuyu açmış yol boyunca hiç susmadan konuşmuştuk ve şu an cidden çenem ağrıyordu. Festival alanına gelmiş araba için park yeri arıyorduk ciddi manada çok kalabalıktı.
"Yağız ileride sol taraf boşalacak bak adam çıkıyor sanki." diyerek söylediğim yeri işaret ettim. Dediğim gibi olmuştu boşalan park yerine hemen biz yerleşmiştik.
Arabadan inip derin bı nefes alıp verdim. Yağız'da yanıma gelince bir kaç fotoğraf çekmiştik ay biz çok çok mu yakışıyorduk ne.
Birlikte alana doğru ilerlemiştik çok çok kalabalıktı Yağız ise yanımda durmak yerine arkamda durmuş kollarıyla beli sarmıştı. Aradan geçen bir kaç dakika sonra Fatma Turgut sahneye çıkmıştı.
Bakması ne zormuş ah o güzel yüzüne,
Toplamış yine bütün güneşi üstüne.diye bağırarak şarkıya eşlik ediyordum. Yağız ise kulağıma yaklaşmış şarkıyı söylüyordü.
Ah ellerim titriyor.
deyip beni kendine doğru çevirdi.
Of bir ateş basıyor...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seçenek
Ficção GeralGerçek aile. Hayatın kendisi mi oyundu ya da biz insanlar mı oyun oynuyorduk? Sanki bir oyunun içine mahkum edilmiştim ve tek bir seçenek vardı istesemde istemesemde o seçeneği seçmek zorundaydım çünkü başka bir yolu yoktu. Bizler geleceğimiz için p...